Και μη χειρότερα...
Ένταση προκάλεσε η παρουσία του Ανδρέα Καραγιάννη στην παρουσίαση του βιβλίου «Το Παιδί του Διαβόλου», του Πέτρου Τατσόπουλου.
Στο βίντεο που κυκλοφόρησε από την παρουσίαση στον «Ιανό», απεικονίζεται η κατάσταση που… ξέφυγε, με τον Πέτρο Τατσόπουλο να λέει στο μικρόφωνο, απευθυνόμενος στον Ανδρέα Καραγιάννη:
«Ανδρέα, τα 15 λεπτά δημοσιότητας τα έχεις αποσπάσει. Όχι στη μέση της εκδήλωσης! Στο τέλος της εκδήλωσης όλοι οι απατεώνες θα μπορέσουν να πάρουν τον λόγο. Θα έχουμε το δεκάλεπτο των απατεώνων στο τέλος της εκδήλωσης, μέχρι τότε μπορείς να περιμένεις ή να βγεις έξω».
Ο Ανδρέας Καραγιάννης αμέσως περπάτησε προς το τραπέζι, με τον κ. Τατσόπουλο να διαμαρτύρεται σε έντονο τόνο: «φύγε καραγκιοζάκο, φύγε!».
Στη συνέχεια ο πρώτος τοποθέτησε μια εικόνα της Παναγίας και του Οσίου Δαυίδ- και ο συγγραφέας το πέταξε προς το μέρος του.
«Να σαι καλά» φώναξε αποχωρώντας ο Ανδρέας Καραγιάννης, όσο ο Τατσόπουλος συνέχιζε λέγοντας: «έκανες την παράστασή σου καραγκιοζάκο».
Στον Ιανό παρουσιαζόταν το βιβλίο «Το Παιδί του Διαβόλου», στο οποίο, όπως ισχυρίζεται ο Ανδρέας Καραγιάννης, ο Τατσόπουλος αναφέρεται και στον ίδιο, αλλά και σε θαύματα-απάτες.
Η περιγραφή του βιβλίου από τον εκδοτικό οίκο
«Στη χώρα όπου δημοφιλείς άγιοι, νεκροί εδώ και τρεις αιώνες, απαιτούν κάθε είκοσι πέντε χρόνια να τους αλλάζουν τα άμφια και αγράμματοι καλόγεροι συνομιλούν με σαύρες ή ρίχνουν στα σκουπίδια τον Δαρβίνο, ακόμα και η πιο παρανοϊκή τερατολογία εντάσσεται σε μια ιδιότυπη “κανονικότητα” ενώ ταυτόχρονα κάθε απόπειρα για την άρθρωση στοιχειωδώς “ορθού λόγου” αντιμετωπίζεται ως “εξωφρενική”, αν όχι ως υπαγορευμένη από τον ίδιο τον Διάβολο.
Πάνω και πίσω από αυτή τη μεσαιωνική παλινδρόμηση, στον σκληρό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τη συναίνεση των πολιτικών αρχών και τη δικαιοσύνη ηχηρά απούσα, στήνεται ένας θηριώδης “εισπρακτικός μηχανισμός” γύρω από ανεξέλεγκτα “ιερά λείψανα” κι εξόφθαλμες “απάτες θαυμάτων” με ανυπολόγιστα κέρδη. Ο Πέτρος Τατσόπουλος, δεκαοχτώ χρόνια μετά τη γλυκόπικρη Καλοσύνη των ξένων, επανέρχεται με μια αυτοβιογραφική αφήγηση υψηλής έντασης και με την ανυποχώρητη πρόθεση να πει τα πράγματα με το όνομά τους».
Πηγή: athensmagazine.gr