Από μαρτυρίες γνωστών του μαθαίνουμε ότι η καθημερινότητα του του άρεσε να περιλαμβάνει πολλούς κανόνες , και είχε αρκετά “κολλήματα” στον τρόπο που ήθελε να γίνονται κάποια πράγματα
Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους ηθοποιούς της γενιάς του και ιδιαίτερα αγαπητός στο ευρύ κοινό. Λίγοι ωστόσο γνωρίζουν ότι είχε αρκετές ιδιοτροπίες και δεν ήταν και ο πιο εύκολος χαρακτήρας. Οι κοντινοί του άνθρωποι που τον γνώριζαν καλά, ήξεραν πως να τον μεταχειριστούν ώστε είτε να τον τσιγκλίσουν, είτε να τον ηρεμήσουν.
Από μαρτυρίες γνωστών του μαθαίνουμε ότι η καθημερινότητα του του άρεσε να περιλαμβάνει πολλούς κανόνες , και είχε αρκετά “κολλήματα” στον τρόπο που ήθελε να γίνονται κάποια πράγματα. Ο ίδιος ο γιος του μάλιστα ανέφερε ότι ήταν οξύθυμος και είχε και βαρύ χέρι. Κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό είναι πως ο ηθοποιός ήταν και ιδιαίτερα ζηλιάρης στις σχέσεις του.
Η σχέση του με την Άννα Καλουτά ήταν ευρέως γνωστή αλλά όπως είχε αποκαλύψει ο Μάκης Δελαπόρτας στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και την εκπομπή του, ο ηθοποιός έκανε το εξής όταν κάποιος άλλος ηθοποιός θα έπρεπε να φλερτάρει την αγαπημένη του. Πιο συγκεκριμένα έθετε όρο στο συμβόλαιο του να μην την φλερτάρει άλλος ηθοποιός.
«Η Άννα Καλουτά έζησε για πέντε χρόνια έναν μεγάλο έρωτα με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα… Ο Κωνσταντάρας ήταν ζηλιάρης. Στην ταινία “Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν” δεν άφησε τον Αλέκο Αλεξανδράκη να φλερτάρει την Καλουτά. Μάλιστα διέκοψε τα γυρίσματα. Σε καμία του ταινία δε θα δούμε άλλον άντρα να φλερτάρει γυναίκα του μεγάλου πρωταγωνιστή και εκείνος να το ανέχεται. Το είχε όρο στα συμβόλαια. Ζήλευε πάρα πολύ».
Οι ιδιοτροπίες του Λάμπρου Κωνσταντάρα
Πέρα από τα παραπάνω ο αγαπητός ηθοποιός είχε και μια ολόκληρη σειρά από ιδιοτροπίες στην καθημερινότητα του. Για παράδειγμα έπρεπε να περπατάει πάντα από τη μία πλευρά του πεζοδρομίου χωρίς να περνάει απέναντι, ακολουθούσε συνέχεια τις ίδιες διαδρομές και ψώνιζε μόνο από συγκεκριμένα μαγαζιά. Τέλος για κάποιο λόγο είχε μια απέχθεια στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και την απέφευγε ευλαβικά.
Είχε πάντα σοφέρ για τις μετακινήσεις του τον οποίο είχε μόνιμα στη δούλεψη του ώστε να είναι εξοικειωμένος με τις ιδιοτροπίες του και να μην χρειάζεται να εξηγεί σε κάθε διαδρομή αυτές του τις ιδιοτροπίες. Αναφορικά με τα αυτοκίνητα είχε προτίμηση μόνο σε μία συγκεκριμένη μάρκα. Ως συνεπιβάτης στο αυτοκίνητο προτιμούσε τη σιωπή καθώς ήταν πάντα συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια της διαδρομής στο να μετράει τα οχήματα Volkswagen που συναντούσε. Αν κάποιος εξωτερικός παράγοντας τον έκανε να χάσει το μέτρημα, θύμωνε πολύ. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο ο ηθοποιός πίστευε ότι οι ημέρες και τα χρόνια που θα ζούσε συνδέονταν άμεσα με τον αριθμό των αυτοκινήτων που μετρούσε. Κάνοντας περίεργες μαθηματικές πράξεις κατέληγε σε έναν αριθμό ικανοποιητικό για εκείνον, κάτι το οποίο ήταν μη κατανοητό από τους υπολοίπους.
Όσοι τον γνώριζαν σε προσωπικό επίπεδο πολλές φορές των πείραζαν όταν τους ρωτούσε πόσα αυτοκίνητα αυτής της μάρκας είχαν δει εκείνη την ημέρα, λέγοντας του ένα πολύ υψηλό νούμερο που δεν ανταποκρινόταν φυσικά στην πραγματικότητα.
Η Άννα Φόνσου περιέγραψε το παρακάτω περιστατικό σε συνέντευξη της: «Κάθε μέρα με ρωτούσε πόσα είχα μετρήσει στο δρόμο. Εγώ συνήθως δεν είχε κανένα, αλλά του απάντησα 20 για να τον πειράξω. Εντυπωσιάστηκε από τον αριθμό αφού αυτός είχε μετρήσει μόλις 11. Συνήθως στεναχωριόταν και νευρίαζε. Μετά όμως προσέθετε τα δικά μου 20 στα δικά του 11 και ένιωθε ότι αυτός τα είχε μετρήσει και τα 31».
Ο μεγάλος ηθοποιός έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 72 ετών το 1985. Τώρα για το κατά πόσο είχε μαντέψει σωστά το προσδόκιμο της ζωής του με το μέτρημα των οχημάτων που έκανε, είναι κάτι που μόνο ο ίδιος ξέρει.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Πηγή: enimerotiko.gr