Δεν είναι όλοι για όλα όπως δήλωσε
Τον Ρένο Χαραλαμπίδη υποδέχτηκε στην εκπομπή «Ενώπιος Ενωπίω» ο Νίκος Χατζηνικολάου. Ο αγαπημένος ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε για επαγγελματικά ζητήματα, αλλά και για πολύ προσωπικά του θέματα.
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Ενώπιος Ενωπίω» και στον Νίκο Χατζηνικολάου, ο Ρένος Χαραλαμπίδης απάντησε για τους λόγους που δεν παντρεύτηκε, καθώς και για το ενδεχόμενο να γίνει πατέρας.
Διαβάστε επίσης: Αν ο Ολυμπιακός ήταν στη θέση της ΑΕΚ…
«Δεν παντρεύτηκα προφανώς γιατί δεν το ήθελα και επειδή καμία δεν με έβαλε στο στόχαστρο ως γαμπρό, μην μπερδεύουμε τα πράγματα.»
«Ίσως ήμουν πολύ καλά καμουφλαρισμένος. Έδινα το αρνητικό σήμα της μη δέσμευσης, αλλά ήταν και πραγματικό. Δεν είμαστε όλοι για όλα, είμαι ένας άνθρωπος που μπορεί να μην κάνει για γάμο. Στο ευαγγέλιο ο Παύλος προς τους Κορίνθιους γράφει ότι θα ήταν καλό να μην παντρευτείς και ο Χριστός στους μαθητές του αυτό είπε», ανέφερε αρχικά ο δημοφιλής καλλιτέχνης.
Ωστόσο, δεν απέρριψε διά παντός το ενδεχόμενο.
«Δεν λέω ”όχι” στο ενδεχόμενο ενός γάμου. Ποιος ξέρει η ζωή τι θα φέρει; Αλλά προς το παρόν στα 53 – 54 ζω μία ολοκληρωμένη ζωή ως μη παντρεμένος».
Θα ήθελε να γίνει πατέρας;
«Δεν θεωρώ ότι το DNA μου πρέπει να αναπαραχθεί. Από την άλλη πλευρά ό,τι πει ο Θεός. Καμιά φορά είναι το περιβόητο το ”γεννηθήτω το θέλημά σου”. Επίσης είμαι μοναχοπαίδι που έχει μάθει να ζει μόνο του», δήλωσε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.
«Έκλαιγα έξω από τις αίθουσες, εγκατέλειψα τα σχέδιά μου»
Στη συνέχεια της συνέντευξης στον Νίκο Χατζηνικολάου, ο δημοφιλής ηθοποιός και σκηνοθέτης μίλησε από καρδιάς για την ολοκληρωτική, εισπρακτική, αποτυχία που σημείωσε η ταινία «Φτηνά τσιγάρα», όταν βγήκε στις σκοτεινές αίθουσες για να θριαμβεύσει περίπου 20 χρόνια μετά τη γέννησή της.
Ειδικότερα, ο Ρένος Χαραλαμπίδης σημείωσε χαρακτηριστικά πως «έφαγαν μόνο ξύλο εκείνη την εποχή τα ”Φτηνά Τσιγάρα’‘. Ένα αστεράκι πήρα. Θριάμβευσε όμως 20 ολόκληρα χρόνια αργότερα και εδώ έχουμε ένα παράδοξο. Έφταιξα εγώ. Ο Ντέιβιντ Μπάουι έχει πει ένα πολύ ωραίο: ”Και 10′ πιο μπροστά να ‘σαι από την εποχή σου, έχεις χάσει το timing”. Ήμουν λίγο πιο προχωρημένος από ότι έπρεπε το 1999. Κανείς δεν είχε κάτι εναντίον μου, είδαν την ταινία οι κριτικοί, μου έβαλαν ένα αστεράκι και κάτι κουτάκια και η ταινία πέρασε στο ντούκου».
«Είχα όμως την θεϊκή τύχη της ψηφιακής επανάστασης! Ήρθε το Youtube. Το 1999 ήμουν έξω από την εποχή μου και δεν «μύρισα» και καλά την εποχή. Δηλαδή να θυμηθούμε ότι το ’99 ήμασταν με τα λεφτά και τα λοιπά οπότε μια ρομαντική ιστορία αγάπης ήταν κάτι εκτός εποχής. Έλα όμως που η μοίρα, γιατί πιστεύω στην μοίρα όπως και στην τύχη που είναι διαφορετικά πράγματα, είχε άλλα σχέδια για την ταινία αυτή. Όταν κυκλοφόρησε, έκλαιγα μόνος μου έξω από τις αίθουσες και θέλω να το πω αυτό για τους νέους δημιουργούς».
«Αυτό δεν μπορεί να μη σε επηρέασε στα επόμενα βήματα. Μπορεί να ήταν άλλη η διαδρομή σου εάν η ταινία αυτή είχε τύχει της υποδοχής που έπρεπε και αν οι κινηματογράφοι ήταν γεμάτοι» υπογράμμισε, τότε, ο οικοδεσπότης της εκπομπής για να επισημάνει, με τη σειρά του, ο Ρένος Χαραλαμπίδης το εξής. «Εδώ φταίει το κοινό αν και συνήθως το κοινό το χαϊδεύουμε. Γιατί πολλές φορές δέχθηκα κριτική για μετέπειτα δουλειές μου, το κοινό όμως δεν ήρθε».
«Το μήνυμα ήταν ότι αυτός ο κινηματογράφος δεν ενδιαφέρει και εγκατέλειψα τα σχέδιά μου. Έκανα πιο εμπορικό κινηματογράφο, όπως τα ”4 μαύρα κοστούμια” που ήταν μια μεγάλη εμπορική επιτυχία και την ”Καρδιά του κτήνους” σε ένα μυθιστόρημα του Πέτρου Τατσόπουλου, αλλά δεν ήταν τα ”Φτηνά Τσιγάρα”. Εγκατέλειψα τον κινηματογράφο αυτόν», συμπλήρωσε, ακόμα. ο Ρένος Χαραλαμπίδης στο βραδινό talk show του ΑΝΤ1.
Όπως είπε, μετάνιωσε που δεν έπαιξε σε σειρά, η οποία ήταν πολύ δημοφιλής. Δεν ήταν άλλη από το “Κωνσταντίνου και Ελένης”.
«Ένα από τα “όχι” που μετάνιωσα ήταν όταν ο υπέροχος Χάρης Ρώμας μου είχε προτείνει να παίξω στο “Κωνσταντίνου και Ελένης, αλλά τότε είχα τα όνειρα μου στον κινηματογράφο και δεν είχα χρόνο. Τον θαυμάζω πολύ τον Χάρη. Ήταν ωραία κωμωδία και η απόλυτα διαχρονική», είπε με ειλικρίνεια ο Ρένος Χαραλαμπίδης.