Taylor Swift : Η Αμερικανίδα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις από το 1991!

«Πανικός» για το νέο άλμπουμ της που σπάει τα ρεκόρ το ένα μετά το άλλο - Το “Reputation” αναμένεται να είναι το τέταρτο άλμπουμ της που θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο - Η ζωή της και η πορεία της στην παγκόσμια μουσική σκηνή

Τι έκαναν 800.000 πολίτες των ΗΠΑ την προηγούμενη Παρασκευή το βράδυ ταυτόχρονα; Μην πάει ο νους σας στο πονηρό. Προσπαθούσαν με νύχια και με δόντια να «κατεβάσουν» το ολοκαίνουργιο άλμπουμ “Reputation” της Τέιλορ Σουίφτ από το iTunes.

Ακόμη όμως και οι servers της Apple λύγισαν μπρος στην καινοφανή ζήτηση. Είναι τέτοια η φρενίτιδα που έχει προκαλέσει το έκτο στούντιο άλμπουμ του 27χρονου it girl, ώστε υπολογίζεται πως σε λιγότερο από μία εβδομάδα θα έχει πουλήσει περισσότερα από 1,4 εκατ. αντίτυπα, σπάζοντας το ρεκόρ του προηγούμενου άλμπουμ της “1989”, το οποίο είναι εκείνο με τις ταχύτερες πωλήσεις στην ιστορία, και φυσικά αφήνοντας τον Mr “Shape of You” (βλ. Εντ Σίραν) με τις 900.000 πωλήσεις να φάει τη σκόνη της. Έτσι είναι οι καλλιτέχνες-φαινόμενα. Θέτουν οι ίδιοι τον πήχη και τον ξεπερνούν.

Το “Reputation” σύμφωνα με τους οιωνούς (αλλά και τους υπολογισμούς) θα είναι το τέταρτο άλμπουμ της τραγουδίστριας που θα ξεπεράσει σε πωλήσεις το ένα εκατομμύριο, επιβεβαιώνοντας τη φήμη της ως θηλυκού Μίδα της μουσικής βιομηχανίας. Φυσικά, στους αριθμούς που προβλέπει η εταιρία Nielsen δεν υπολογίζονται τα έσοδα της καλλιτέχνιδος από το streaming, παρά μόνο τα downloads και οι αγορές από φυσικά καταστήματα. Κι επειδή στη βράση κολλάει το σίδερο μόλις τέσσερις ημέρες μετά την κυκλοφορία του δίσκου, η Σουίφτ ανακοίνωσε την παναμερικανική περιοδεία της – ως γνήσια millennial το έπραξε μέσω Twitter.

Η ίδια έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο από της πρόβες για το νέο της άλμπουμ

Το 2017 είναι από κάθε άποψη μια σημαδιακή χρονιά για την Σουίφτ, η οποία κάνει καταφανή στροφή στην καριέρα της (μουσικά και στιλιστικά) και μοιάζει πιο αποφασισμένη από ποτέ να καταρρίψει οποιοδήποτε στερεοτυπική αναφορά κυκλοφορεί αναφορικά με εκείνην. Η σημειολογία του βίντεο κλιπ του “Look What You Made Me Do”, του single-προάγγελου του “Reputation” προσυπογράφει του λόγου το αληθές.

Παρεμπιπτόντως, με το συγκεκριμένο κλιπ-υπερπαραγωγή που κυκλοφόρησε στις 24 Αυγούστου, ο τυφώνας Τέιλορ κατέκτησε και το ρεκόρ των περισσότερων views στο YouTube σε ένα 24ωρο. Η Σουίφτ έχει έναν σαρωτικό, σχεδόν μεταφυσικό τρόπο να συναρπάζει τα πλήθη, μια δύναμη η οποία έχει απασχολήσει πολλάκις τον Τύπο. Το περιοδικό Time την έχει συμπεριλάβει δις στη λίστα που καταρτίζει με τις επιδραστικές προσωπικότητες, ενώ όταν το 2014 η κάποτε τραγουδοποιός, πλέον σταρ, τα έβαλε με το Spotify και την Apple διεκδικώντας το δίκαιο των πνευματικών δικαιωμάτων των καλλιτεχνών τη φιλοξένησε ασμένως στο εξώφυλλό του.

Το βίντεο κλιπ που έσπασε τα ρεκόρ του Youtube

Μολονότι μέχρι και πριν από τρία χρόνια η ίδια επέμενε να αυτοπροσδιορίζεται αταίριαστη με την εποχή μας, πλέον είναι σάρκα από τη σάρκα της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας μα και της σόου μπιζ – για το 2016 το Forbes την κατατάσσει ως την 9η πλουσιότερη και την πιο νέα σε ηλικία Αμερικανίδα καλλιτέχνη με την περιουσία της να αγγίζει τα 238 εκ. ευρώ.

Η καλή κόρη Τέιλορ… 

Μόνο τυχαία δεν είναι η ανέλιξή της. Από μικρή η Σουίφτ γαλουχήθηκε για να αποτελεί υπόδειγμα. Η μητέρα της που ασχολούνταν με το μάρκετινγκ και προφανώς διέβλεπε στην κόρη της μια άξια επαγγελματική επίγονο, αποφάσισε να τη βαφτίσει Τέιλορ ώστε στο απώτερο μέλλον όταν ενδεχομένως θα διεκδικούσε μια θέση σε κάποιον πολυεθνικό κολοσσό κανείς να μη γνώριζε από το βιογραφικό της αν επρόκειτο για άνδρα ή γυναίκα, παρακάμπτοντας τρόπον τινά τον πανταχού παρόντα -στο μεταφεμινιστικό μυαλό- σεξισμό.

Η Τέιλορ βέβαια είχε άλλου τύπου, καλλιτεχνικές ανησυχίες. Έπαιξε σε τοπικές παραστάσεις των μιούζικαλ «Άννι», «Γκριζ», ακόμη και στη «Μελωδία της Ευτυχίας», αναζήτησε την τύχη της ως παιδί-θαύμα στη θεατρική πιάτσα του Μπρόντουγεϊ, όμως επέστρεψε άπραγη στη γενέτειρά της. Το ‘ριξε αρχικά στην ποίηση, παίρνοντας μάλιστα και βραβείο για το ποίημά της «Monster in my closet», και κατόπιν στη μουσική.

Έντεκα ετών δεν είχε μόνο ένα σχεδόν ολοκληρωμένο πρώτο δίσκο αλλά κυρίως το θράσος να χτυπήσει την πόρτα δισκογραφικών. Απορρίφθηκε. Έναν χρόνο αργότερα είχε συμβόλαιο, αλλά όχι την υπομονή να περιμένει έως την ενηλικίωσή της για την κυκλοφορία του άλμπουμ, όπως ζητούσε η δισκογραφική RCA. Τελικά, μια τυχαία γνωριμία με τον παραγωγό Scott Borchetta της άλλαξε -ως είθισται σε κάθε νεραϊδοιστορία- τη ζωή.

Και άνοιξε το κουτί της Πανδώρας, το οποίο στην περίπτωση της αυτοδίδακτης Σουίφτ εκτός από μουσικό ήταν και μια ιδέα ρομαντικό, παλιομοδίτικο, βγαλμένο από τα μύχια της ψυχής μιας γεννημένης drama queen, το πρώτο άλμπουμ της οποίας οι NYT χαρακτήρισαν ένα μικρό αριστούργημα pop/country μουσικής. Βεβαίως η Τέιλορ του 2006 με την Σουίφτ του 2017 είναι δύο διαφορετικοί άνθρωποι.

…που έγινε η celebrity Σουίφτ 

Νομοτελειακά, η Τέιλορ Σουίφτ εκτός από το δρόμο των σουξέ και του χρήματος, ιχνηλατεί πια και στο μονοπάτι της celebrity εξέλιξης -μια ματιά στα εξώφυλλα των άλμπουμ της επιβεβαιώνει τον καλλιτεχνικό δαρβινισμό της. Η Τέιλορ από το Νασβιλ πλέον είναι πολιτογραφημένη Νεοϋορκέζα – κατοικεί μάλιστα σε διαμέρισμα που παλαιότερα ανήκε στον σκηνοθέτη Πίτερ Τζάκσον. Ευθέως ανάλογη της αύξησης της ακίνητης περιουσίας της, στην οποία περιλαμβάνονται δυο διαμερίσματα σε Μπέβερλι Χιλς και Νασβιλ, μια μικρή έπαυλη -δώρο στους γονείς της – στο Τενεσί, ένα ιδιωτικό αεροσκάφος αλλά κι ένα υπόστεγο γι’ αυτό στο Διεθνές Αεροδρόμιο του Νάσβιλ, είναι η διεύρυνση του κοινωνικού κύκλου της.


Επιστήθιες φίλες της είναι πλέον η Αυστραλή τραγουδοποιός Λόρντε, το μοντέλο Κάρλι Κλος και η ηθοποιός Λένα Ντάναμ, η οποία μάλιστα δίνει απλόχερα στην Σουίφτ τον ευγενή προσδιορισμό αδελφή-ψυχή. Παρά την αφήγηση μύθου που έχουν καλλιεργήσει για εκείνη η συμμετοχή της στο soundtrack του «The Hunger Games», ο κινηματογραφικός ρόλος της στο «The Giver» πλάι στη Μέριλ Στριπ και τον Τζεφ Μπρίτζες, η παρουσία της στα σόου της Victoria’s Secret, η συνεργασία της ως influencer με βαρύτιμα brands, η Σουίφτ παραμένει παραδομένη στις ορκισμένες fans της.

Η Taylor Swift τραγουδά και η Alessandra Ambrosio κάνει πασαρέλα στο σόου της Victoria’s Secret
Εισβάλει χωρίς προειδοποίηση στα γαμήλια πάρτι τους, τους στέλνει δώρα μέσω Twitter, οργανώνει μυστικές συναυλίες, τις έθισε στη μανία των φουσκωτών pink-flamingos. Ναι, η Σουίφτ υπήρξε από τους πρώτους φορείς του ιού των ροζ φλαμίνγκο, όταν ακόμη ήταν ζευγάρι με τον Κάλβιν Χάρις, τον οποίο στη ζωή της διαδέχτηκε ο Τόμας Χίντλεστον – ήταν μια σχέση ξεκάθαρα χαρακτηρισμένη με τη βούλα του fail μα και του fake. Και μπορεί αν άκουγε ελληνική μουσική η Σουίφτ να ταυτιζόταν με το «Οι άνδρες περνούν μαμά» της Χάρις Αλεξίου, αφού στη ζωή της ήρθαν, είδαν και απήλθαν μεταξύ άλλων οι Τζο Τζόνας, Τζέικ Τζίλενχαλ, Κόνορ Κένεντι (της γνωστής δυναστείας), Χάρι Στάιλς, ωστόσο υπάρχει μία σταθερά. Πρόκειται για τη γάτα της ονόματι Olivia Benson -την ονόμασε έτσι από το ρόλο της αγαπημένης ηθοποιού της Mariska Hargitay στη σειρά «Νόμος και Τάξη»-, την οποία δεν ξέρει σε ποιον να αφήνει όταν απουσιάζει σε περιοδείες. Βέβαια, με 250 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 212 εκατ. ευρώ), όσα δηλαδή της απέφερε το 1989 Tour το 2015 όλο και κάποια cat-sitter της προκοπής μπορεί να προσλάβει. Ή έστω να αγγαρέψει για τη φύλαξή της τον πιο Βρετανό κι από Βρετανό στην όψη ηθοποιό Joe Alwyn με τον οποίο έχει συνάψει ένα τρυφερό και φλογερό συνάμα ειδύλλιο – όλα τα τραγουδά η ευλογημένη στο πρόσφατο ευπώλητο άλμπουμ της.

Η Taylor Swift στο MET Gala

πηγή: protothema.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από