«Δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία...»
Μέσω βίντεο στο TikTok, ιδρυτής ενός «δυνατού» digital agency αναφέρθηκε στον μηνιαίο τζίρο της Ιωάννας Τούνη από την εταιρεία ρούχων που διατηρεί μαζί με την κολλητή της, Στέλλα Πάσσαρη.
Το digital agency του Νίκου Ξυδά έχει διαφημιστική δραστηριότητα σε περισσότερες από 70 χώρες και ο ιδρυτής της ανέφερε ότι η influencer έχει μηνιαία καθαρά έσοδα 20.000-25.000 ευρώ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
70.000 ευρώ ο μηνιαίος τζίρος της εταιρείας ρούχων της – 20.000-25.000 τα καθαρά έσοδα της Τούνη
«Η εταιρεία της Τούνη μάς έκανε εντύπωση γιατί κάνει μόνο 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Παλιότερα ήταν πιο ψηλά αλλά από ότι φαίνεται η δημοτικότητά του έχει πέσει και πλέον κάνει 2.000 παραγγελίες τον μήνα. Το μέσο καλάθι στην συγκεκριμένη κατηγορία των fast fashion γυναικείων ρούχων είναι γύρω στα 35 ευρώ, άρα μιλάμε για έναν τζίρο γύρω στις 70.000 ευρώ τον μήνα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι αν αφαιρέσεις το Φ.Π.Α, το κόστος των προϊόντων, τους εργαζομένους στο μαγαζί, μένουν γύρω στα 20.000-25.000 ευρώ, τα οποία φυσικά δεν είναι λίγα. Αυτό είναι το καθαρό έσοδο αλλά περιμέναμε ότι είναι πολύ μεγαλύτερα τα νούμερα.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη κατηγορία είναι λογικό γιατί έχει πολύ ανταγωνισμό, έχουν εμφανιστεί πάρα πολλοί παίκτες με γυναικείο ρούχο κι έτσι είναι λογικό τα νούμερα να είναι πεσμένα γιατί πια η Τούνη δεν είναι μόνη της. Το σημαντικό εδώ είναι ότι η Τούνη δεν πληρώνει διαφήμιση σε σχέση με όλους τους άλλους αφού την διαφήμιση την κάνει μόνη της, οπότε πιθανότατα έχει και μεγαλύτερη κερδοφορία σε σχέση με τους ανταγωνιστές της», ανέφερε ο Νίκος Ξυδάς στο βίντεό του στο TikTok.
@nikosxydas Bubblegun + Ιωάννα Τούνη, οι αριθμοί. Ecommerce Research. #fy #fyp ♬ πρωτότυπος ήχος – Nikos Xydas – ScrollStopper®
Πηγή: athensmagazine.gr