Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Tik Tok.
Από τη φετινή απονομή των Social Media Awards δεν θα μπορούσε να λείπει η chillbox. Η n#1 εταιρία frozen yogurt στην Ελλάδα, απέσπασε το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Tik Tok, εντυπωσιάζοντας την κριτική επιτροπή με την ισχυρή της digital παρουσία & το ευφάνταστο content.
Η ομάδα της chillbox ακολουθώντας πιστά τα latest trends, κατάφερε μέσα σε short period να αυξήσει οργανικά τους Followers της μέσα από fun & relatable videos που ξεπερνούν τις 8 εκατομμύρια προβολές. Το Tik Tok account της chillbox έχει διαμορφώσει με επιτυχία ένα strong community με πάνω από 12 χιλιάδες ακολούθους ενώ δεν είναι λίγοι οι Influencers που έχουν ενισχύσει κατά καιρούς το προφίλ της, παρουσιάζοντας τις δικές τους αγαπημένες γεύσεις σε παγωμένο γιαούρτι, toppings και παγωτό.
Ο θεσμός των Social Media Awards βραβεύει τα τελευταία 11 χρόνια τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies σε Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, YouTube και είναι σπουδαία επιτυχία που η ελληνική αλυσίδα chillbox βρίσκεται ανάμεσα στους φετινούς νικητές.
Λίγα λόγια για την Chillbox
H Chillbox, είναι μια ελληνική αλυσίδα frozen yogurt και παγωτού που ξεκίνησε δυναμικά το 2012. Το μυστικό της επιτυχίας βασίζεται στο πρωτοποριακό DYI concept που επιτρέπει στον καταναλωτή να δημιουργήσει δικούς του μοναδικούς γευστικούς συνδυασμούς μέσα από μια μεγάλη γκάμα από λαχταριστά toppings.
Φτιαγμένο με φυσικά συστατικά το chillbox προσφέρει 4 γεύσεις παγωμένου γιαουρτιού, 27 γεύσεις παγωτού και περισσότερα από 40 topping.
Μέχρι σήμερα, η επιχείρηση απαριθμεί 40 καταστήματα Franchise σε όλη την Ελλάδα και 10 καταστήματα στο εξωτερικό.