Δεν το άφησε να πέσει κάτω...
Μια γευστική εμπειρία στη Σιγκαπούρη πήρε μια… απροσδόκητη τροπή όταν ομάδα τουριστών βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν υπέρογκο λογαριασμό εστιατορίου. Έχει συμβεί κι άλλες φορές, αρκετές εξ αυτών στη Μύκονο, ωστόσο η αντίδρασή τους σίγουρα δεν είναι κάτι που συνηθίζεται.
Ο λόγος για την Junko Shinba, με καταγωγή από την Ιαπωνία, η οποία εξερευνούσε την πόλη με τρεις φίλους της όταν αποφάσισαν να απολαύσουν τη γνωστή απόλαυση της Σιγκαπούρης – καβούρι τσίλι, στο Seafood Paradise.
Ωστόσο, η γαστρονομική τους περιπέτεια μετατράπηκε πολύ γρήγορα σε οικονομικό σοκ, όταν έφτασε η ώρα για τον λογαριασμό, ο οποίος έφτανε τα… 900 ευρώ.
Η Shinba ισχυρίστηκε ότι η επιλογή τους για το βασιλικό καβούρι της Αλάσκας, συστήθηκε από τον σερβιτόρο. Ενώ η ιστοσελίδα του εστιατορίου αναφέρει μια «εποχιακή τιμή» για αυτό το πιάτο, οι άλλες τιμές συνήθως καθορίζονται με βάση το βάρος.
Tourist calls police after being charged £500 for chilli crab in Singapore https://t.co/xVfHMcUkT5 pic.twitter.com/k2RliReoWD
— The Independent (@Independent) September 25, 2023
Παράλληλα, η ίδια υποστήριξε ότι ο σερβιτόρος δεν διευκρίνισε αυτή τη δομή τιμολόγησης.
Η κατάσταση κλιμακώθηκε, με αποτέλεσμα η ομάδα να επικοινωνήσει με την αστυνομία για βοήθεια. Οι αστυνομικοί έφτασαν στο εστιατόριο για να μεσολαβήσουν στη διαμάχη. Η Shinba απευθύνθηκε επίσης στο Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης σχετικά με το περιστατικό.
Σε απάντηση, ο Όμιλος Paradise Group, ο φορέας εκμετάλλευσης του Seafood Paradise, εξέφρασε βαθιά απογοήτευση για αυτό που αντιλήφθηκε ως ανακριβείς ισχυρισμούς με σκοπό να αμαυρώσει τη φήμη του.