LIFEWITNESS

Η τηλεθέαση του “ανοιχτού καναλιού” είναι τηλεθέαση ενός καναλιού για… “κλείσιμο”. Με 3,1% μέσο όρο τηλεθέασης ημέρας χθές το κανάλι της Παιανίας πήρε το χειρότερο νούμερο τηλεθέασης απο “γεννησιμιού” του.
Δυστυχώς τα προγράμματα του – εξαιρώ την ενημέρωση που παλεύει – είναι φτηνιάρικα και πλέον στην συνείδηση του κοινού ο σταθμός είναι … σταθμός τηλεμάρκετινγκ.
Σε αυτή την κατάσταση καλείται ο Λάτσιος να διαχειριστεί την κατσαρόλα που καίει. Θα τα καταφέρει ή θα καεί μαζί της; Οψόμεθα…