Την Πέμπτη, πολλά εμπορικά σήματα διαγκωνίζονταν για το ποιο θα τιμήσει με τον πιο σαφή, πρωτότυπο, ουσιαστικό τρόπο την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.
Πολλές εταιρείας εμφάνισαν καινούργια προϊόντα, θέλοντας να στείλουν ένα μήνυμα ότι είναι πλέον καιρός οι γυναίκες να αποκτήσουν περισσότερη εξουσία. Μήνυμα ότι πρέπει να σταματήσει η υποτίμηση, η υποβάθμιση, η ανισότητα στην εργασία και την αμοιβή.
Μπορεί η Mattel να ανακοίνωσε ότι πρόκειται να εμφανίσει σειρά «Μπάρμπι» στις οποίες απεικονίζονται σημαντικά γυναικεία πρόσωπα της ιστορίας – από τη Μεξικανή ζωγράφο και ακτιβίστρια του φεμινισμού Φρίντα Κάλο έως την Αμέλια Ίαρχαρτ, την πρώτη γυναίκα που πέρασε με αεροπλάνο τον Ατλαντικό. Η ΜcDonald’s θέλησε, όμως, να κλέψει την παράσταση.
Γι’ αυτόν τον λόγο, αντέστρεψε τη διπλή χρυσή καμάρα που συνιστά το εμπορικό της σήμα: το χρυσό «M» έγινε χρυσό «W» (παραπέμποντας στη λέξη «woman», δηλαδή «γυναίκα»). Σε όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, το «M» είχε γίνει «W». Αλλά και σε ορισμένα «Μακντόναλντς».
Πηγή: www.amna.gr