LIFEWITNESS

Παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο, σε ένα σκηνικό που παρέπεμπε σε θέατρο εν λειτουργία. Με αναφορές σε ιδέες όπως μετα-ανθρωπισμός και διαδικασία υβριδικοποίησης, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, ο Αλεσάντρο Μικέλε έστειλε στην πασαρέλα ερπετά, δράκους, ακόμα και σάιμποργκ που έμοιαζαν τερατωδώς αληθινά.
Πάντως, πέρα από τα απρόβλεπτα μοντέλα – κάποια με κέρατα, κάποια με «τρίτο μάτι» – , το show ήταν μια συνέχεια αυτού του φαντασιακού κόσμου από τον οποίο ο Μικέλε αντλεί έμπνευση.
Πηγή: www.amna.gr