Το βρακί της Νίτσας απο τα Σούρμενα, η τερακότα του Αρσενάκου και οι κατινιές

Παρασκευή και το live του «House of Fame» ασθμαίνοντας και αγκομαχώντας προβλήθηκε με τη μοναδική ελπίδα της παραγωγής και του καναλιού να ξεπεράσει έστω και λίγο το 10%.

Παρασκευή και το live του «House of Fame» ασθμαίνοντας και αγκομαχώντας προβλήθηκε με τη μοναδική ελπίδα της παραγωγής και του καναλιού να ξεπεράσει έστω και λίγο το 10%.

  • Τα προβλήματα φυσικά ήταν τα ίδια και δεν είναι ν’ απορεί κανείς, που το νέο τηλεοπτικό πόνημα του Σκαι δεν ξεκολλάει από τα τάρταρα της τηλεθέασης. Χωρίς άξιες φωνές και χωρίς λαμπερές προσωπικότητες από πλευράς διαγωνιζομένων, το σόου ξεκινάει από μειονεκτική θέση.

Τί και αν η παραγωγή προσπαθεί να τραβήξει από τα μαλλιά το «ρομάντζο» μεταξύ δυο παικτών. Τι και αν βάζουν πλέον σε τακτική βάση το μακιγιέρ/κολλητό της Φουρέιρα, Παντελή Τουτουντζή να μπαίνει στο σπίτι με σκοπό να ανάψει τα αίματα με διάθεση, ύφος και σχόλια αρχικατίνας.

 

 

Τι και αν ο βετεράνος Πάνος Μεταξόπουλος προσπαθεί με κόλπα αλά Fame Story  να δημιουργήσει ίντριγκες. Όσο για τις καθηγήτριες και τους καθηγητές;

 

Με άτσαλο και άχαρο τρόπο προσπαθούν να τσιγκλήσουν τους μαθητές μπας και ανέβουν οι τόνοι και τα νούμερα αλλά δεν…

 

 

Και πάμε στην παρουσιάστρια η οποία για ακόμα μια εβδομάδα φαίνεται ότι ασχολήθηκε αποκλειστικά και μόνο με την εμφάνιση και την περούκα της και όχι με την ευφράδεια, το τηλεοπτικό της στήσιμο ή τα κείμενα της.

 

 

 

Με λουκ Τιερί Μιγκλέρ από τα Σούρμενα – τι αντιγραφάρα ήταν αυτή Γιαννάκη μου; – και το βρακί πρώτο πλάνο, η Νίτσα κάνει ολοένα και πιο πολύ αυτό το οποίο ξέρει να κάνει καλά: Χορεύει. Δυστυχώς όμως για εκείνη, ο ρόλος της δεν είναι αυτός της χορεύτριας αλλά της παρουσιάστριας. Ο θεός να την κάνει!

 

Κατά τα άλλα χαχανίζει, τα βρίσκει όλα υπέροχα, διακόπτει συχνά πυκνά κριτές και παίκτες για να πει την άποψη της ενώ το μοναδικό της άγχος είναι να επικροτήσει τα σχόλια του μέντορα/μάνατζερ/διευθυντή/σωτήρα, Γιώργου Αρσενάκου. Ακόμη και όταν ο Φοίβος την επαναφέρει, διαλύοντας με ένα απλό «δεν είπε αυτό ο Γιάννης» την άκρατη ανάγκη να υπηρετήσει την δηθενιά της. 

 

 

 

 

Μιλώντας για την κριτική επιτροπή, ο μόνος ο οποίος σώζεται είναι ο Φοίβος.

 

  • Οξυδερκή σχόλια, δομημένος λόγος, σωστά ελληνικά και κριτική to the point χωρίς να φοβάται να σπάσει τα όποια αυγά. Και όλα αυτά ρίχνοντας και μια ματιά στο Twitter για αλίευση πιπεράτων σχολίων.
  • Από την άλλη, άνοστος, άνευρος και χωρίς κανένα τηλεοπτικό ενδιαφέρον ο Γιάννης Πλουταρχος δυσκολεύεται να βγει από τον αιώνιο ρόλο του Καλύτερου Παιδιού. Η ΔΟΥ το ξέρει;
  • Η κυρία της παρέας Καίτη Γαρμπή όσο πνευματώδης και ετοιμόλογη είναι στα post της στα social media, τόσο άτολμη είναι στις κριτικές της. Μάλιστα όλη της την αυστηρότητα χτες την εξάντλησε στη….Madonna, για την οποία ούτε λίγο ούτε πολύ είπε ότι τραγουδάει χάλια live.
  • Για το Γιώργο Αρσενάκο τα έχουμε πει. Περιμέναμε καυστικό χιούμορ και τηλεοπτική φρεσκάδα και μείναμε με look Μάκη Χριστοδουλόπουλου, λογοδιάρροια άνευ σημασίας και μπόλικη τερακότα.

 

 

Φυσικά τα τεχνικά θέματα δεν έχουν ακόμα ξεπεραστεί ενώ οι κριτές πλέον στρέφουν τα βέλη τους κατά της παραγωγής για τις άστοχες επιλογές τραγουδιών όπως επίσης και για την κακή ακουστική και ηχοληψία κατά τη διάρκεια του live. Απορίας άξιο επίσης το ποιος πραγματικά σκέφτηκε να βάζει κάθε τρεις και λίγο τα χειροκροτήματα – κονσέρβα στις πιο άκυρες στιγμές και χωρίς κανένα λόγο.

 

 

Μπόνους για ακόμα μια Παρασκευή οι ενδυματολογικές επιλογές του καθηγητή/σταρ/στυλίστα Αλ Γκίγκα για τους διαγωνιζόμενους. Στρας, διαφάνειες και λαμέ για τους κυρίους (!!!) , σουτιέν και κορσέδες για τις κυρίες, ενώ το καλύτερο μας το επεφύλασσε για το τέλος: τουαλέτα με φουρό για το τραγούδι «Φεύγω» που σφράγισε με την ερμηνεία της η Χαρις Αλεξίου. Πραγματικά, το γούστο και η αισθητική «έφυγαν» από το House of Fame εδώ και αρκετά επεισόδια….

 

Μα να φύγει ο Όμπι; Ντροπή!

Πηγή: nassosblog.gr

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από