Ανεπιθύμητος... παντού φαίνεται πως είναι ο Πέτρος Φιλιππίδης, μετά τις καταγγελίες από πολλούς συναδέρφους του για σεξουαλική, αλλά και σωματική κακοποίηση.
Ανεπιθύμητος… παντού φαίνεται πως είναι ο Πέτρος Φιλιππίδης, μετά τις καταγγελίες από πολλούς συναδέρφους του για σεξουαλική, αλλά και σωματική κακοποίηση.
Όπως φαίνεται λοιπόν, ούτε οι κάτοικοι του Σοφικού Κορινθίας τον θέλουν στην περιοχή τους. Συγκεκριμένα, θα έλεγε κανείς… ότι ούτε ζωγραφιστό δεν θέλουν να βλέπουν τον ηθοποιό οι κάτοικοι, μετά την χιονοστιβάδα καταγγελιών.
Μάλιστα, για να το κάνουν ακόμα πιο ξεκάθαρο, κάποιοι πήγαν και έγραψαν συνθήματα εναντίον του ηθοποιού στους τοίχους της εξοχικής κατοικίας του στο Σοφικό, θέλοντας έτσι να εκφράσουν την αγανάκτησή τους για την αρρωστημένη δράση του πρωταγωνιστή του θεάτρου και της τηλεόρασης.
Αφού γράφτηκαν τα συνθήματα, προφανώς ο ηθοποιός ενημερώθηκε για το τι συνέβη, και έτσι εξηγείται το γεγονός ότι αυτά καλύφτηκαν με μαύρη μπογιά, ώστε οι διερχόμενοι να μην μπορούν να δουν τι έχει γραφτεί.
Μάλιστα, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στην περιοχή των Ιωαννίνων, απ’ όπου ο ηθοποιός κατάγεται, καθώς αρκετοί κάτοικοι όταν ξέσπασε το θέμα με τις καταγγελίες ξεκαθάριζαν ότι ο ηθοποιός είναι ανεπιθύμητος στην περιοχή τους.
Από πού άρχισαν όμως όλα αυτά;
Οι σοκαριστικές λεπτομέρειες για τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκαν από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη, και οι καταγγελίες που υπέβαλαν οι ηθοποιοί Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, Πηνελόπη Αναστασοπούλου και Λένα Δροσάκη στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ), ζητώντας τη διαγραφή του, ήταν η κορυφή του παγόβουνου για τον ίδιο.
Η Αννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, για παράδειγμα, στην καταγγελία της αναφέρει ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης έμπαινε μέσα στο καμαρίνι της και ουρούσε επιδεικτικά στον νιπτήρα της, μπροστά από τον οποίο καθόταν εκείνη.
«Το έτος 2000, σε ηλικία 24 ετών, συνεργάστηκα με τον καταγγελλόμενο. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας ο καταγγελλόμενος σταδιακά με απομόνωσε με διάφορα τεχνάσματα από τα υπόλοιπα μέλη του θιάσου και φρόντισε να έχω δικό μου καμαρίνι, με την πρόφαση (όπως αποδείχτηκε εκ των υστέρων) ότι θα ερμήνευα τον βασικό γυναικείο ρόλο του έργου. Το καμαρίνι αυτό βρισκόταν ακριβώς δίπλα στο δικό του» αναφέρει χαρακτηριστικά στην καταγγελία της η γνωστή ηθοποιός.
Η ίδια προσθέτει ότι ο ίδιος είχε τα κλειδιά για το καμαρίνι της καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συνεργασίας τους, μπαινοβγαίνοντας σε αυτό χωρίς να χτυπά και ορισμένες φορές κλειδώνοντας την πόρτα πίσω.