Ο Βρετανός σταρ του ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ, ανακοίνωσε επίσημα ότι πρόκειται να δημιουργήσει μια μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για την 40χρονη διαμάχη μεταξύ της μάρκας αθλητικών ειδών Adidas και της Puma.
Ο Βρετανός σταρ του ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ, ανακοίνωσε επίσημα ότι πρόκειται να δημιουργήσει μια μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για την 40χρονη διαμάχη μεταξύ της μάρκας αθλητικών ειδών Adidas και της Puma.
Το διεθνές αστέρι και η εταιρεία παραγωγής του πρώην παίκτη της Manchester United, Studio 99, συνεργάζεται με τα Boat Rocker Studios, Matador Content και Unscripted για τη δημιουργία του ντοκιμαντέρ με τίτλο «World War Shoe» (Παγκόσμιος Πόλεμος Παπουτσιού).
Η μικρή αρχή μιας τεράστιας έχθρας
Η σειρά τριών επεισοδίων αφορά τη διαμάχη μεταξύ των αδελφών Adi και Rudi Dassler, που κράτησε για πολλές δεκαετίες και πώς ανέπτυξαν την ανταγωνιστική μάρκα στη μικρή τους πατρίδα στο Herzogenaurach της Γερμανίας. Το 1948, ο Rudi ίδρυσε την Puma και στη συνέχεια το 1949, ο αδερφός του Adi ίδρυσε τον Adidas. Το έργο θα ακολουθήσει τους αιώνιους αντιπάλους μαζί με νόμιμες μάχες, αθλητές και μυστικά που δεν είχαν ξαναδεί το φως της δημοσιότητας για τη διαμάχη που απασχόλησε παγκοσμίως. Η σειρά θα ακολουθήσει επίσης τη μεγάλη επιρροή που είχαν οι δύο μάρκες στη μόδα και την ποπ κουλτούρα.
Αυτό το έργο έρχεται καθώς το Matador Content έχει επίσης στα σκαριά το επερχόμενο ντοκιμαντέρ της Apple TV + Billie Eilish: The World’s A Little Blurry και το TBS’s Go-Big Show. Αλλά δεν υπάρχει επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας για το World War Shoe ακόμα.