Εξομολογήθηκε πως και ο ίδιος έχει έρθει αντιμέτωπος με λεκτική βία, με σκηνοθέτες – δικτάτορες που έκαναν ακόμη και τραμπουκισμούς.
Αποκαλυπτικός για τα όσα συμβαίνουν στον χώρο του θεάτρου ήταν ο ηθοποιός και και συγγραφέας Μάκης Δελαπόρτας, ο οποίος παραδέχθηκε ότι «αν θέλουμε να πούμε τις αλήθειες, πάντα υπήρξε μια τρομοκρατία στο θέατρο από κάποιους που είχαν εξουσία στα χέρια τους από τον καιρό της Κοτοπούλη», τόνισε ο ηθοποιός
Εξομολογήθηκε πως και ο ίδιος έχει έρθει αντιμέτωπος με λεκτική βία, με σκηνοθέτες – δικτάτορες που έκαναν ακόμη και τραμπουκισμούς.
«Δεν είναι πάρα πολλοί άνθρωποι που φέρονται έτσι ή που έχουν τέτοιου φερθεί έτσι στα κορίτσια. Εγώ στο θίασο φέτος, έχω δύο από τις κοπέλες που καταγγέλλουν, τη Ζέτα Δούκα και την Πηνελόπη Αναστασοπούλου», «τα ήξερα όλα» πρόσθεσε αποκαλύπτοντας ότι οι κυρίες Δούκα και Αναστασοπούλου αλλά και η Αγγελική Λάμπρη του είχαν μιλήσει για όσα έχουν περάσει.
«Εμείς δεν είχαμε δικαίωμα να μιλήσουμε, έπρεπε να έρθει η στιγμή και ήρθε η στιγμή αυτές οι κοπέλες αισθάνθηκαν την ανάγκη να βγουν και να το πούμε. Είμαστε με το μέρος τους» είπε ο κ. Δελαπόρτας, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Ζήτησε, ωστόσο, να μη «χαθεί η μπάλα» καθώς όπως είπε υπάρχουν καταγγελίες στο Σωματείο του τύπου «με είπε όμορφη» ή «μου χάιδεψε τα μαλλιά».
Στο ερώτημα γιατί δεν μιλούσαν νωρίτερα τα θύματα, ο ηθοποιός και συγγραφέας απάντησε:
«Ο χώρος είναι πολύ μικρός. Πέντε είναι η πόρτες. Αν κλείσει η μία πόρτα πέφτει σύρμα και στις άλλες. Και αυτοί οι άνθρωποι που μιλάμε, που έχουν καταγγελθεί, ήταν οι κραταιές δυνάμεις στο θέατρο. Θιασάρχες που αποφάσιζαν».
Τόνισε ότι δεν είναι έτσι όλο το θέατρο, που έχει πολύ σοβαρούς και σπουδαίους ανθρώπους και εκτίμησε ότι μετά από τις αποκαλύψεις ο χώρος θα βγει λυτρωμένος καθώς είχε ανάγκη εξυγίανσης.
Σχετικά με τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση και βιασμούς, τόνισε ότι αυτές οι περιπτώσεις αφορούν διαστροφές από ανθρώπους που εκμεταλλεύτηκαν την εξουσία τους.
«Εκεί μιλάμε για διαστροφές. Αυτός ο άνθρωπος θα μπορούσε να είναι σε οποιοδήποτε χώρο. Έτυχε να είναι στο θέατρο. Και να εκμεταλλευτεί την εξουσία που του δίνει ο χώρος. Τίποτα άλλο δε συμβαίνει».
Διηγήθηκε και ένα άγνωστο περιστατικό από τη δημοφιλή κωμωδία «μια τρελή, τρελή οικογένεια». Σε μια σκηνή ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος χαστουκίζει την Μαίρη Αρώνη ενώ δεν έγινε ποτέ πρόβα για αυτή τη σκηνή. Η Αρώνη πήρε τον Φίνο και του ανακοίνωσε ότι σταματά τα γυρίσματα και να βρουν άλλη ηθοποιό να τελειώσει την ταινία. Η κατάληξη ήταν ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος να την παρακαλά γονυπετής με μια ανθοδέσμη κάτω από το σπίτι της να επιστρέψει στην ταινία.