Το παιχνίδι είναι ένας «προσομοιωτής ραντεβού» και από την κυκλοφορία του στις 14 Δεκεμβρίου 2017 συγκεντρώνει καθημερινά περισσότερους από 2 εκατομμύρια χρήστες, που στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι κοπέλες στα 20. Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Jiguang, μόνο τον Ιανουάριο οι παίκτες δαπάνησαν τουλάχιστον 200 εκατ. γουάν (περίπου 26 εκατ. ευρώ) στο «Love and […]
Το παιχνίδι είναι ένας «προσομοιωτής ραντεβού» και από την κυκλοφορία του στις 14 Δεκεμβρίου 2017 συγκεντρώνει καθημερινά περισσότερους από 2 εκατομμύρια χρήστες, που στην συντριπτική τους πλειονότητα είναι κοπέλες στα 20.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Jiguang, μόνο τον Ιανουάριο οι παίκτες δαπάνησαν τουλάχιστον 200 εκατ. γουάν (περίπου 26 εκατ. ευρώ) στο «Love and Producer», που κατατάσσεται ανάμεσα στις κορυφαίες εφαρμογές του App Store της Κίνας.
Στο «Love and Producer», ο χρήστης πρωταγωνιστεί ως γυναίκα παραγωγός τηλεοπτικής εκπομπής, η οποία καλείται να σώσει την εταιρία παραγωγής του πατέρα της, ο οποίος υποτίθεται πως έχει πεθάνει, κάνοντας παράλληλα σχέσεις με τέσσερις καρδιοκατακτητές (ενημερωτικά και οι τέσσερις άντρες σε ερωτεύονται και δεν καλείσαι καν να επιλέξεις, μπορείς να τους έχεις ταυτόχρονα):
– τον Li Zeyan, νεαρό επιχειρηματία και CEO που είναι φαινομενικά σκληρός αλλά έχει τρυφερή καρδιά
– τον Xu Mo, έναν ιδιοφυή επιστήμονα με πολύ υψηλό IQ και EQ
– τον Bai Qi, αξιωματικό των ειδικών δυνάμεων της αστυνομίας, που κάνει τις γυναίκες να νιώθουν ασφαλείς
– τον Zhou Qiluo, τραγουδιστή της ποπ και πολύ γλυκό, ευγενικό και ξέγνοιαστο άντρα
Για το ραντεβού όμως με καθέναν από τους εικονικούς συντρόφους χρειάζεται να ξοδευτούν μερικά «μοβ διαμάντια» και για να συνεχιστεί η λειτουργία του τηλεοπτικού στούντιο, θα πρέπει να παράγεται σόου υψηλής ποιότητας χρησιμοποιώντας «κάρτες υποθήκης». Τόσο τα διαμάντια όσο και οι κάρτες δίνονται ως ανταμοιβή για την ολοκλήρωση μιας αποστολής, αλλά ο χρήστης μπορεί να τα αποκτήσει πολύ πιο γρήγορα αν προτίθεται να πληρώσει με αληθινά χρήματα. Κάτι που κάνει καθώς στο μεταξύ έχει εθιστεί με το παιχνίδι…
Το «Love and Producer» είναι κάτι σαν «οπτικοποιημένο μυθιστόρημα», ένα είδος διαδραστικού παιχνιδιού που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία τη δεκαετία του 1990. Οι παίκτριες το μόνο που καλούνται να κάνουν είναι να πατήσουν την οθόνη για να συνεχιστεί η αφήγηση και στην πορεία αυτού να λάβουν διάφορες αποφάσεις, οι οποίες κατευθύνουν αναλόγως την ιστορία. Επίσης δέχονται κλήσεις από τα «αγόρια» τους, αλλά μπορούν να απαντήσουν μόνο μηνύματος από ήδη έτοιμες απαντήσεις. Ένα άλλο στοιχείο που έχει κάνει τόσο δημοφιλές το παιχνίδι είναι πως και οι τέσσερις χαρακτήρες των αγοριών έχουν «υπερδυνάμεις»- μπορούν να παγώσουν το χρόνο, να ελέγξουν τον άνεμο κ.λπ.
Η ιδέα είναι εμπνευσμένη από δημοφιλή κορεατικά τηλεοπτικά προγράμματα όπως το «My Love from the Star», που αφηγείται την ιστορία μιας στάρλετ η οποία ερωτεύεται έναν αλλοδαπό και δημιουργήθηκε από την Pape Games, μια εταιρία που εστιάζει στον σχεδιασμό εφαρμογών εφαρμογές για γυναίκες. «Η προσομοίωση και η συλλογή χαρακτήρων είναι δημοφιλή θέματα στα παιχνίδια για γυναίκες, ειδικά όταν περιλαμβάνουν πιθανές ερωτικές ιστορίες παράλληλα με την εξέλιξη της πλοκής», λέει στο Turian Tan, αναλυτής παιχνιδιών.
Η δημοφιλία του «Love and Producer» υπογραμμίζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο οι γυναίκες έχουν γίνει η νέα κινητήριος δύναμη της κινεζικής βιομηχανίας εφαρμογών για παιχνίδια, καθώς έχουν φτάσει να ξεπερνούν τους άνδρες σε παιχνίδια όπως το «Honor of Kings». Οι γυναίκες στην Κίνα έχουν ενθουσιαστεί σε τέτοιο βαθμό με τους εικονικούς συντρόφους, που ενδεικτικά οι θαυμάστριες του Li Zeyan, ο οποίος παγώνει το χρόνο, ξόδεψαν πρόσφατα πάνω από 30.000 ευρώ για να στήσουν μια διαφημιστική πινακίδα σε ένα ουρανοξύστη και να του ευχηθούν για τα γενέθλιά του.
Πηγή: lifo.gr