Η L'Oréal Paris Elvive γράφει ιστορία καταρρίπτοντας τα στερεότυπα στα προϊόντα μαλλιών, καθώς αποφάσισε να χρησιμοποιήσει στη νέα της καμπάνια για πρώτη φορά ένα μοντέλο που φορά χιτζάμπ.
Σε συνεργασία με μια ομάδα Βρετανών πρεσβευτών και influencers, στη νέα διαφημιστική καμπάνια της L’Oréal πρωταγωνιστούν άντρες και γυναίκες από διαφορετικά υπόβαθρα, ανάμεσά τους το μοντέλο Neelam Gill, ο μουσικός Dougie Pointer των McFly και η blogger Megan Ellaby.
Και σε μια προσπάθεια να αναδείξει την μοναδική σχέση που έχουμε όλοι με τα μαλλιά μας, επιστράτευσε και την Amena Khan, μια beauty blogger από τη Βρετανία, η οποία φοράει χιτζάμπ. Η Amena Khan, μητέρα, μπλόγκερ, μοντέλο, Youtuber και συνιδρύτρια της Ardere Cosmetics, σηματοδοτεί μια ιστορική στιγμή στην εκπροσώπηση των Μουσουλμάνων γυναικών στη βιομηχανία της μόδας.
«Πόσα brands κάνουν πράγματα σαν αυτό; Όχι πολλά. Βάζουν κυριολεκτικά ένα κορίτσι με μαντίλα, του οποίου τα μαλλιά δεν μπορείς να δεις, σε μια καμπάνια για μαλλιά. Επειδή αυτό που πραγματικά θέλουν επισημάνουν μέσω της καμπάνιας είναι οι φωνές μας», δήλωσε η Amena Khan σε συνέντευξή της στη Vogue. Στην διαφημιστική καμπάνια, την φωτογράφιση της οποίας επιμελήθηκε ο Rankin, η Khan μια ροζ μαντίλα και ασορτί κραγιόν.