«Επικοινωνιακή πολιτική» καταμεσής των μεταγραφών!

Στην τωρινή εποχή, που το επαγγελματικό ποδόσφαιρο  αναδεικνύει ως και «Ζορζ Γουεά» (νέο πρόεδρο στην Λιβερία), ο παράγοντας «πολιτική της ΠΑΕ» έχει την ίδια σπουδαιότητα με την «τακτική του προπονητή»!

Λάθος να πιστεύεται, ότι ενόψει της δεύτερης και καθοριστικής  στροφής του μεγάλου πρωταθλήματος , τα «επιτελικά γραφεία» των ΠΑΕ ασχολούνται μόνο με την χειμερινή μεταγραφική περίοδο, για τους παίκτες, που θα κληθούν να ενισχύσουν τα αγωνιστικά δεδομένα των ομάδων.

ΥΠΑΡΧΕΙ άλλος ένας τομέας, στον οποίο οι αξιωματούχοι αφιερώνουν ώρες και ώρες, συγκεντρωμένοι, σκυμμένοι, πάνω στον χάρη. Είναι η επικοινωνία.

ΣΤΗΝ τωρινή εποχή, που το επαγγελματικό ποδόσφαιρο  αναδεικνύει ως και «Ζορζ Γουεά» (νέο πρόεδρο στην Λιβερία), ο παράγοντας «πολιτική της ΠΑΕ» έχει την ίδια σπουδαιότητα με την «τακτική του προπονητή»! Με τα ΜΜΕ, προπάντων το διαδίκτυο και η τηλεόραση, να έχουν καταργήσει τα σύνορα  και η γλώσσα που χρησιμοποιείται για την συνεννόηση, να είναι μία, αυτή της μπάλας! Το επικοινωνιακό παιχνίδι έχει εξελιχθεί σε έξτρα επιστήμη  και όσοι  έχουν σπουδάσει  σχετικά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα ανεργίας, το δε μισθολόγιο τους είναι «πρωθυπουργικό».

ΣΤΟ τοπίο της Σούπερ Λίγκας είναι εξαιρετικά υπαρκτός  αυτός ο ιδιαίτερος τομέας  και αποτελεί αναγκαίο όπλο τουλάχιστο σε τέσσερις-πέντε ΠΑΕ. Φυσικά τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι ΠΑΕ των οποίων οι ομάδες διεκδικούν τον τίτλο, ενώ μέσα σε αυτό το παιχνίδι εμείς βάζουμε οπωσδήποτε  και τους Ατρόμητο , Λάρισα, χάρη στις γνωριμίες, τις διασυνδέσεις και την εμπειρία, που έχουν οι ηγέτες τους, Γιώργος Σπανός και Αλέξης Κούγιας.

ΖΟΥΜΕ  σχεδόν σε καθημερινή συχνότητα την «πολιτική», που κάνουν τα στρατηγεία των ΠΑΟΚ, Ολυμπιακού, ΑΕΚ – ενώ δεν αποκλείουμε του Παναθηναϊκού , έστω κι αν είναι καταγραμμένη ως  «ευαίσθητη περιοχή» αυτή του Κορωπίου ή  της Λεωφόρου.

ΚΑΤΑ την προσωπική μας εκτίμηση,  το «επιτελικό γραφείο» του καθεστώτος Ιβάν έχει το πληρέστερο οπλοστάσιο. Και   αφιερώνει τον περισσότερο χρόνο, προκειμένου με την εντατικότατη επικοινωνιακή γραμμή του να φτιάξει το κλίμα, με το οποίο θα επηρεάσει την κοινή γνώμη, πως «έφτασε η ώρα για να κατακτήσει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα».

ΣΤΗΝ ΠΛΥΣΗ εγκεφάλου που γίνεται μεθοδευμένα, συστηματικά, από τη Μικράς Ασίας 1, την θεωρία και την πράξη έχουν αναλάβει ικανότατα στελέχη, όπως είναι οι Κυριάκος Κυριάκος, Μάκης (του Βασίλη) Γκαγκάτσης, οι τρεις διαιτητομάγοι Μίχελ-Τεβεκέλης-Σαραϊδάρης και με μπαλαντέρ για τις σφοδρές ως και ακραίες επιθέσεις, τον «τουϊττερίστα» Γιώργο (του Ιβάν) Σαββίδη. Με πληθώρα από συνεργάτες-συμπαίκτες τους να έχουν διασκορπιστεί  στα ΜΜΕ (ακόμη και της πρωτεύουσας) και στα Κέντρα Εξουσίας.

ΜΠΟΡΕΙ να λαθεύουμε, ως προς την έκταση, που δίνουμε για την πρωτιά του ΠΑΟΚ στον νευραλγικότατο  τομέα «επικοινωνία», αλλά αυτό πιστεύουμε, αυτό καταθέτουμε. Η άποψη μας είναι, ότι  η ασπρόμαυρη ΠΑΕ έχει οργανωθεί τέλεια και στις ουσιαστικές φροντίδες της εντάσσονται ακόμη και οι λεπτομέρειες. Διαθέτει στον υπερθετικό βαθμό και την απαραίτητη οικονομική άνεση, άλλωστε χάρη στην οποία οι κατακτήσεις του καθεστώτος Σαββίδη έχουν απλωθεί και στους τέσσερις ορίζοντες της ελληνικής ζωής. Με εξασφαλισμένο και το πάρα πολύ δυνατό κι αποτελεσματικό κυβερνητικό σκριν.

ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ  και ΑΕΚ έχουν σημαντικές διαφορές  από την πτέρυγα του ΠΑΟΚ, σε αυτή την «δούμα» της πολιτικής στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Η ερυθρόλευκη ΠΑΕ είναι υποχρεωμένη να έχει στραμμένη την προσοχή της και προς άλλες κατευθύνσεις, δεδομένου ότι ουδέποτε συνέπλευσε με τις δύο αντίπαλες παρατάξεις.

Γεγονός, πως ο Πειραιάς είναι μόνος έναντι των άλλων. Γι’ αυτό  έχει προσαρμοστεί  προς την  γραμμή για όσο πιο καλομελετημένες κι έξυπνες αντιδράσεις. Με τον αέρα του σχεδόν μόνιμου πρωταθλητή, κατά την τελευταία 20ετία, οι «επιτελείς»  του μεγάλου λιμανιού ανακυκλώνουν τις επιτυχημένες συνταγές τους κι εμπιστεύονται μακροχρόνια τα ατού, με τα οποία εδραίωσαν την κυριαρχία τους.

ΑΠΟ τους τρεις  η ΑΕΚ έχει βρεθεί σε δύσκολη θέση, από την βραδιά του Τελικού, στο Πανθεσσαλικό, με την διαπίστωση, πως το καθεστώς Ιβάν όχι μόνο δεν γίνεται φίλιο, αλλά για το δικό του συμφέρον «πουλάει  ακόμη και ορκισμένες συμμαχίες». Ενόψει του β΄ γύρου και τις τελικές μάχες για τον τίτλο, το μονοπαγές προεδρικό κυβερνείο του Αμαρουσίου έχει επιλέξει, για τακτική του, την όσο το δυνατό πιο περιορισμένη, ήπια, ψύχραιμη, συγκαταβατική αντιπαλότητα.

Με το όπλο παρά πόδας, έστω κι αν πυκνά συχνά τα (άλλοτε) συντροφικά-συμμαχικά βέλη, από τον Βορρά, έχουν την ΑΕΚ για εύκολο στόχο! Η κιτρινόμαυρη επικοινωνιακή πολιτική αναλώνεται με ανώδυνα θέματα , που αφορούν σε ευχολόγια κι εορτολόγια για πρόσωπα και καταστάσεις εντός των τειχών. Λείπουν  απαντήσεις-με λυμένο το ζωνάρι , κυρίως προς τα άμεσα ή έμμεσα (π.χ. για την τιμωρία επί της τιμωρίας του Μανόλο Χιμένεθ) κτυπήματα από την Τούμπα, της οποίας το κεντροβασικό μότο το καθόρισε ο γιός του Ιβάν με το περιλάλητο «εμείς ή κανένας»!

Όσο εξελισσόταν ο α΄ γύρος το «στρατηγείο» στην  Ολύμπου και Πάτμου, στο Μαρούσι, τρανταζόταν έκπληκτο  από γεγονότα που τουλάχιστο επεδείκνυαν, ότι τελικά ο υπ΄ αριθμό 1 πολέμιος είναι από τον Βορρά, όμως δεν αποφασιζόταν απάντηση-μάχη. Γιατί «Γραμμένες» δεσμεύσεις περί την συμμαχία, η ΑΕΚ κρίνει σωστό να μη τις παραβιάσει. Προτιμάει αυτή την τακτική, ώστε ο Πατριάρχης Βαρθολωμαίος να της απονείμει τον Μεγαλόσταυρο, κατά την  ημέρα των εγκαινίων του «Αγιά Σοφιά»!

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από