Ο ΠΑΟΚ επέλεξε να τα… πάρει από τους οπαδούς του και όχι να προσφέρει τα ματς ελεύθερα στους φίλους του παγκοσμίως.
Την ντρίπλα που έκανε ο Δημήτρης Μελισσανίδης προ ολίγου καιρού, ενώ είχαν δώσει τα χέρια με την ΕΡΤ, θα την θυμούνται για χρόνια. Το φυσάνε και δεν κρυώνει. Ο ΠΑΟΚ αφού δεν τα βρήκε με τα συνδρομητικά κανάλια και με το κρατικό (έδιναν λιγότερα όσα έσοδα φέρνει το όνομα του), αφού δεν έδωσε τα δικαιώματα στην άλλη τσέπη του Ιβάν στο OPEN, για να το βλέπουν ελεύθερα όλοι οι φίλοι του στον πλανήτη, αποφάσισε να τα… τσεπώσει από τους ίδιους του τους οπαδούς του.
Προφανώς και δεν πρόκειται να βγάλει όσα θέλει, αλλά από τους οπαδούς του θα τα πάρει στο φινάλε. Και μιλάμε για όλη τη χρονιά. Όχι παίξει γέλασε. Αύγουστο με Μάη θα πληρώνετε να βλέπετε φίλοι και εχθροί του ΠΑΟΚ. Ο Ιβάν και η παρέα του επέλεξαν αυτόν τον δρόμο. Προσπαθείς να δεις αν θα έχει κέρδος η ομάδα της Βορείου Ελλάδος. Δεν ξέρεις. Το αναλύεις, το μελετάς, το ξαναβλέπεις. Πας στο internet να δεις ποιες μεγάλες ομάδες το κάνουν παγκοσμίως και το κόπιαρε η παρέα της Θεσσαλονίκης. Δεν βρίσκεις κάτι. Ούτε εκεί.
Και θυμάσαι πως έκανε ο ΠΑΟΚ μεταδόσεις το καλοκαίρι με τον γίγαντα τον Κόλκα που μόνο δημοσιογράφος δεν είναι, να περιγράφει, να γελά με τους φιλάθλους από κάτω, με κάτι καγκουρό που πέρναγαν δίπλα και κάτι μύγες που πετούσαν, ενώ ειρωνευόταν αντιπάλους. Ο ΠΑΟΚ λοιπόν επέλεξε αυτό το PAOK TV για να αναπτύξει το brand του.
Δεν το έκανε ούτε η Μπαρτσελόνα, ούτε η Ρεάλ, ούτε η Σίτι, ούτε η Μπάγερν, ούτε η Γιουνάιτεντ, ούτε η Γιουβέντους. Το αποφάσισε ο ΠΑΟΚ. Η τέταρτη ομάδα στην Ελλάδα με μετρήσεις επέλεξε να μην τον βλέπουν ελεύθερα όλοι στην χώρα για να αναπτύξει το εταιρικό του όνομα του. Επέλεξε να τα τσεπώσει, γιατί το FFP πιέζει. Τίμια εξήγηση για τους φίλους του ΠΑΟΚ που θα βάλουν το χέρι στην τσέπη.
ΥΓ: Το δίδυμο Ολιβέιρα-Λιβάγια είναι το καλύτερο στην Ελλάδα. Δεν το έχει ούτε ο Ολυμπιακός, ούτε ο ΠΑΟΚ. Αυτό για έναν φίλο Grande G.