25χιλ κόσμος σε γήπεδο χωρητικότητας λίγο μεγαλύτερη των 20χιλ, με 800 θέσεις κενές και το viva.gr να πουλάει εισιτήρια μέχρι την έναρξη
Το ότι ο «ο Άρης» δεν αποτελεί ομάδα αλλά επικοινωνιακό κατασκεύασμα, το έχουμε εξηγήσει ήδη. Δεν υφίσταται για ποδοσφαιρικούς λόγους, οι κατά καιρούς εμφανίσεις του στο προσκήνιο γίνονται με όρους μάρκετινγκ. Και μάλιστα κακής ποιότητας.
Από πέρσι που επέστρεψαν στην πρώτη κατηγορία και πριν καλά καλά συνηθίσουν τη μετάβαση από χωματόδρομους σε άσφαλτο, άρχισαν τις διαμαρτυρίες επειδή δεν κλήθηκαν στις συνομιλίες των ισχυρών με την Ουέφα.
Κάποια στιγμή στα μέσα της χρονιάς, έσκασε είδηση πως ο ξάδερφος του προέδρου τους πήρε τηλέφωνο τον λουκουμά υπουργό ζητώντας του να επιτρέψει τη μετάβαση του λαού της ομάδας στη Λιβαδειά, με τα ρεπορτάζ να φέρουν τον τίτλο «δε μπορώ να τους σταματήσω».
Τελικά δεν τους σταμάτησε κανείς, αφού δεν ξεκίνησαν ποτέ! Εκείνο που έμεινε όμως, ήταν πως ΘΑ πήγαιναν…
Το παιχνίδι έγινε και δεν πήγε κανείς, από εκεί που ήταν αδύνατον να τους εμποδίσει κάποια δύναμη, σταμάτησαν μό…
Αυτό κάνουν σε μόνιμη βάση, φωνάζουν, λένε, υπόσχονται, προαναγγέλλουν, φανφαρολογούν, στο πηλίκον όμως εμφανίζεται πάντα το μηδέν! Ούτε που τους ενδιαφέρει, αρκεί που έχουν καταφέρει να περάσουν στην κοινή γνώμη τις προθέσεις και όχι τις πράξεις τους.
Φέτος ξεκίνησαν να σαρώνουν τα διαρκείας από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν, στα ρεπορτάζ διάβαζες για πανζουρλισμό και ατελείωτο κόσμο που περίμενε στις απέραντες ουρές. Για 2χιλ κομμάτια έγραψαν την πρώτη μέρα διάθεσης στα μέσα Μάη, την επόμενη κιόλας η λέξη διαρκείας είχε εξαφανιστεί από το λεξιλόγιο τους.
Όταν βγήκαν στην κυκλοφορία αυτά του ΠΑΟΚ, θυμήθηκαν πάλι τα διαρκείας με ακριβέστατα ρεπορτάζ του τύπου «σύμφωνα με υπολογισμούς έχουν ξεπεράσει τις 3χιλ».
Ήταν αδύνατον να τα μετρήσουν δηλαδή, ρωτούσε ο Αβραάμ τον Ισαάκ στα γραφεία «πόσα λες να διαθέσαμε μέχρι σήμερα, ρε μαλάκα;»
«Ε, να μην δώσαμε 3χιλ», απαντούσε ο δεύτερος και το ρεπορτάζ έκλεινε με ενημέρωση κατά προσέγγιση.
Τους είχα βάλει και στην πρίζα μάλιστα αφού τους έχω σπουδάσει, θέτοντας το ρητορικό ερώτημα για ποιο λόγο δεν ανεβάζουν φωτογραφίες της κοσμοσυρροής και δείτε πόσο εύκολα την πάτησαν:
Οι μισοί από τους εικονιζόμενους στο μεταξύ παίζει να είναι περαστικοί ή θαμώνες παρακείμενου καφενείου που έπαιξαν το ρόλο του κομπάρσου. Τα συνηθίζουν αυτά, μαστόρια είναι στην προπαγάνδα..
Μ’ αυτά και μ΄αυτά φτάσαμε στην προχθεσινή Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του νέου ονόματος και αφμ και διάβαζες παντού ύμνους για την τρομερή ατμόσφαιρα στον Χαρίλαο και τον πύρινο λαό που προκάλεσε παραμιλητά στον ποδοσφαιρικό πλανήτη.
Μόνο με αυτούς συμβαίνει να φεύγουν άπαντες τσουρουφλισμένοι από το καυτό τοπίο της γειτονιάς που εδρεύουν.
Οι ομάδες με κόσμο δεν έχουν ανάγκη να πουλήσουν κάτι που είναι γνωστό και δεν αμφισβητείται. Όταν σου λείπουν όμως, αναζητάς τρόπους να τα κατασκευάσεις και να αυνανιστείς διαβάζοντας τα.
Το επικοινωνιακό κατασκεύασμα γι αυτό ζει και αναπνέει, αλλιώς ποιος θ΄ασχοληθεί μαζί του;
Κι επειδή όλοι στον χώρο μας γνωρίζουμε πως όποιο μμε δεν εγκωμιάσει τον πύρινο λαό θα δέχεται τα mail διαμαρτυρίας κατά δεκάδες, αφιερώνουν όλοι δυο αράδες για να μην τους πιάσει πονοκέφαλος από τις κλάψες!
Την Πέμπτη πάντως έσπασαν κάθε ρεκόρ, δικό τους και το προηγούμενο εννοείται, από τον τελικό κυπέλλου του 2010. Τότε που είχαν επιστρέψει απούλητα εισιτήρια στους βάζελους κι επαίρονταν για sold out και τη μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση, που κάθε χρόνο αυξάνεται κατά μερικές χιλιάδες. Οι πιο πρόσφατες αναφορές, μιλούν για 30χιλ εκδρομείς σε ένα γήπεδο χωρητικότητας 60χιλ, συμπεριλαμβανομένων και των νεκρών ζωνών.
Έσπασαν το ρεκόρ λοιπόν, ανακοινώνοντας sold out ένα τέταρτο πριν την έναρξη της αναμέτρησης.
Το οποίο είχαν φροντίσει να προαναγγείλουν εβδομάδες πριν, ενημερώνοντας πως «όλα δείχνουν sold out, κάτι λίγα εισιτήρια έχουν μείνει σε κάποιες θύρες».
Πριν τα μέσα Ιουλίου αυτά όπως ανέφεραν τα ρεπορτάζ τους, τελικά όμως ακόμα και τα ελάχιστα παρέμειναν απούλητα.
Ως εκ θαύματος το κατάφεραν λίγο πριν την έναρξη και τελικά ανακοίνωσαν το πολυπόθητο sold out στις 9.15. Η προηγούμενη φορά ήταν στο παιγνίδι με τον ΠΑΟΚ με την επίσημη ενημέρωση να μιλά για 16χιλ !!!
Τούτη τη φορά έγραφαν για 25χιλ κόσμο σε γήπεδο χωρητικότητας λίγο μεγαλύτερη των 20χιλ και 800 θέσεις κενές λόγω της παρουσίας Κυπρίων. Και πάλι έλεγες πως δε θα τα χαλάσουμε για μερικές χιλιάδες, όταν στο παρελθόν έχουν πουλήσει μεγαλύτερους παπάδες.
Επειδή όμως δεν πρόκειται για τους κλασικούς ψεύτες που χαίρονται τον πρώτο χρόνο, αλλά για εθισμένους που η χαρά τους διαρκεί μερικά λεπτά, δείτε πόσο εύκολα κι απλά τους έβγαλαν κάρτα κάτι τσακαλάκια!
Μέχρι και 3 λεπτά πριν την έναρξη, στο viva.gr υπήρχαν προς πώληση κάπου στα 1000 κομμάτια!!!.
Αφού η ΠΑΕ τους ανακοίνωσε sold out όμως και οι δημοσιογκράφιτι της ομάδας μέτρησαν 25χιλ νοματαίους, ποιον λέτε να πιστέψουμε;
Η ύπαρξη τους είναι συνυφασμένη με το ψέμα από την πρώτη μέρα ίδρυσης τους, 25η Μαρτίου όπως διατείνονται!
Ημέρα αργίας δηλαδή, αυτοί πήραν έγκριση από το πρωτοδικείο…
Όταν είναι να πεις κάνα ψεματάκι προετοιμάζεσαι από όλες τις μπάντες, όταν είσαι καθ΄έξιν ψεύτης και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι να επιβεβαιώσεις την επικοινωνιακή φύση της ύπαρξης σου, μοιραία θα πέσεις σε εξόφθαλμες λούμπες.
Η παρακάτω φωτό, είναι τραβηγμένη μέσα από το γήπεδο λίγη ώρα πριν την έναρξη, οι κενές θέσεις βγάζουν μάτι και είναι αφιερωμένες σε ένα ακόμα sold out, από αυτά που μόνο οι απόγονοι του Γκέμπελς ξέρουν να κατασκευάζουν.
Παίζει να την δείτε γεμάτη από κόσμο κάπου αλλού, την τέχνη του photoshop άλλωστε δεν την γνωρίζουν απλά, αλλά αποτελεί δική τους εφεύρεση.
Με αυτά που κάνουν αποτελούν για εμάς την καλύτερη πηγή έμπνευσης, το κλιματιστικό στον καύσωνα και το αναμμένο κούτσουρο του χειμώνα!
Ασύγκριτος Ελ Κααμπί: Σπάει όλα τα κοντέρ στο σκοράρισμα – Τα αδιανόητα νούμερά του (vids)
Αν δεν αποτελούσαν τις καλύτερες ορντινάτσες της ΠΟΚεμον κοινότητας, θα έκαναν πανελλήνια καριέρα…