Ένα μενταγιόν του Λάζαρου Λέσιτς αντί για κουτί μελομακάρονα, θα ήταν το ιδανικό δώρο για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Διαβάζοντας κατά καιρούς αθλητικά ρεπορτάζ και κυρίως την ευκολία με την οποία καταναλώνονται από το κοινό, αντιλαμβάνεσαι πόσο εύκολα μπορεί κάποιος να γίνει πρωθυπουργός.
Τα προεκλογικά ψέματα που αράδιασε ο Τσίπρας για να μετακομίσει στο Μέγαρο Μαξίμου, ήταν ξεκάθαρο πως μπορούσαν να έχουν βάση μόνο αν η χώρα έβγαινε από το ευρώ. Δεν είναι δυνατόν να χρωστάς, να μην παράγεις πλούτο ζώντας με δανεικά και να υπόσχεσαι πως θα πουλήσεις τσαμπουκά στους δανειστές σου σκίζοντας μνημόνια και όχι μόνο αλλά καπάκι θα καταργήσεις τον ΕΝΦΙΑ, θα μοιράσεις δώρα κι επιδόματα, θα επαναφέρεις το βασικό στα 751 και όλα τα ωραία που αράδιασε και σήμαιναν σε τελική πως όχι μόνο θα σκίσει τις δανειακές συμβάσεις, αλλά θα τους πάρει και περισσότερα δανεικά. Διαφορετικά, δεν έβγαινε ο λογαριασμός όσων είχε υποσχεθεί.
Και τα υποσχόταν σε ευρώ ο μπαγάσας, τη λέξη δραχμή δεν τόλμησε ποτέ να τη βάλει δίπλα στις πίπες του έταζε.
Σα να μου λες πως είσαι άνεργος κι ενώ ήδη χρωστάς στην τράπεζα διακοποδάνειο, θα πιάσεις το διευθυντή από τα πέτα και θα τον αναγκάσεις να σου δώσει νέο δάνειο, για αγορά πολυτελούς κατοικίας στη Μύκονο!
Αυτό ακριβώς χωρίς ίχνος υπερβολής, άρα μην κατηγορούμε μόνο τους πολιτικούς που μας δουλεύουν, όταν το δούλεμα τους είναι τόσο προφανές. Την κόρη σας άραγε, θα τη δίνατε σε γαμπρό που υποσχόταν να την έχει βασίλισσα σε πολυτελή βίλα της Μυκόνου που θα αγόραζε όντας ο ίδιος άνεργος κι ενώ χρωστούσε ήδη παλιότερο δάνειο, ή θα υποψιαζόσασταν πως κάτι δε δένει στην ιστορία ;
Τον Τσίπρα και τον κάθε Τσίπρα τον ψηφίζετε, επειδή λέει αυτά που θέλετε να ακούτε κι όχι επειδή σας πείθει ή τον εμπιστεύεστε.
Τα ίδια συμβαίνουν και στα αθλητικά ρεπορτάζ, καταναλώνουμε αμάσητο κάθε τι που μας σερβίρεται, χωρίς να βάλουμε το μυαλουδάκι μας να επεξεργαστεί αυτά που διαβάζουμε. Αν το κάναμε, λιγότερες φορές θα πέφταμε θύματα ψευδών ειδήσεων και πιστέψτε με, θα την άκουγαν και τα ΜΜΕ που σκοπίμως ή μη, σερβίρουν κάθε τι που τους υπαγορεύεται.
Προσπαθώ εδώ και μέρες να κατανοήσω το νόημα της συμμετοχής κάποιου Τούρκου στο ΔΣ της ΚΑΕ Άρης με αντάλλαγμα την επίτευξη συμφωνιών με Τουρκικές εταιρίες για να διαφημιστούν στη φανέλα, ενδεχομένως σε πινακίδες, κάποια μορφή χορηγίας τέλος πάντων. Αυτό λένε τα ρεπορτάζ, αν αντιλαμβάνομαι κάτι στραβά, εκείνα φταίνε όχι εγώ.
Βρείτε μου έστω κι έναν λόγο που μια ξένη εταιρία θα θελήσει να διαφημιστεί καθ΄οποιονδήποτε τρόπο στην Ελλάδα, τη στιγμή που δεν έχει εμπορικά ενδιαφέροντα στη χώρα..
Όλες ανεξαιρέτως οι χορηγικές συμφωνίες αφορούν εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, θα το καταλάβαινα αν μιλούσαμε για σούπερ μάρκετ, εταιρίες που παράγουν ή εμπορεύονται χλωρίνες, σοκολάτες, κινητά, είδη υγιεινής ή αυτοκίνητα, αρκεί να πουλούσαν ήδη στην Ελληνική αγορά και να ήθελαν να γίνουν γνωστές ή γνωστότερες. μέσω της προβολής.
Πριν από ένα χρόνο περίπου Σαββίδης και Μαρινάκης συγκρούστηκαν για τη χορηγία της Λίγκας, ο πρώτος με τη Σουρωτή ο δεύτερος με την Alter ego.
Δεν έκαναν μπάσιμο ο πρώτος με την καπνοβιομηχανία του στο Ροστόφ ούτε με τη ναυτιλιακή εταιρία του στο Λονδίνο ο δεύτερος, γιατί απλά δεν είχαν συμφέροντα στην Ελλάδα, ακόμα κι αν η κόντρα τους ήταν βασικά θέμα γοήτρου, ήθελαν να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου.
Δεν αλλάζει κάτι ακόμα κι αν μιλούσαμε υποθετικά για Τουρκικές εταιρίες που σκοπεύουν να μπουν στην Ελληνική αγορά, το marketing σε αυτές τις περιπτώσεις το ορίζουν εγχώριες εταιρίες που γνωρίζουν την αγορά, για τον ίδιο λόγο που αν μια Ελληνική εταιρία αποφάσιζε να κάνει μπάσιμο στην Τουρκική, θα ανέθετε την προώθηση της σε Τουρκική εταιρία και όχι Ελληνική.
Εννοείται πως δε μπορεί να σταθεί ούτε το σενάριο κάποιας πολυεθνικής που θα απέβλεπε στην εκτός συνόρων διαφήμιση, σε περίπτωση που παρόμοιες επιλογές είχαν ανταποδοτικό αποτέλεσμα, Ολυμπιακός και Παναθηναικός που παίζουν στην Ευρωλίγκα, έχουν πιο ηχηρό brand name και συγκεντρώνουν περισσότερο κόσμο, θα είχαν ήδη προσελκύσει ανάλογο ενδιαφέρον.
Εκτός αυτού κάθε πολυεθνική, εξετάζει κυρίως την εμπορικότητα του προιόντος της στο περιβάλλον που απευθύνεται, η Emirates πχ επενδύει στη Αγγλία χτίζοντας μέχρι και γήπεδα διότι οι Άγγλοι ξοδεύουν πολλά στον τουρισμό, δε θα επένδυε ποτέ στην Ελλάδα που βασιλεύει ο εσωτερικός τουρισμός, άλλοι τη βγάζουν σε κάμπινγκ κι άλλοι ψάχνουν κάποιον φίλο να τους φιλοξενήσει το ΣΚ.
Όπως και η gazprom που κάποτε είχε ακουστεί για τον ΠΑΟΚ λόγω Ιβάν, επενδύει στη Γερμανία που έχει χειμώνα δέκα μήνες το χρόνο, δε θα το έκανε ποτέ σε χώρα με εννιά μήνες ηλιοφάνειας, με το μισό πληθυσμό να ζεσταίνεται ρίχνοντας παλιά έπιπλα στα τζάκια.
Δε χωράει συζήτηση πως πρόκειται για τρικ του Λάσκαρη προκειμένου να κερδίσει χρόνο πουλώντας φρούδες ελπίδες, έστω και αμφιβόλου ηθικής γνωρίζει σίγουρα τα βασικά, οπότε αποκλείεται να έπεσε και ο ίδιος θύμα.
Άνθρακες ο θησαυρός λοιπόν χωρίς αμφιβολία, το μόνο που μπορεί να έχει βάση κι αυτή θεωρητική, είναι η δημιουργία κοσμημάτων με το σήμα της ομάδας, ένα μενταγιόν του Λάζαρου Λέσιτς ας πούμε αντί για κουτί μελομακάρονα, θα ήταν το ιδανικό δώρο για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Είναι αλήθεια πως θα μπορούσαν να βγάλουν σε κόσμημα τις τιμητικές πλακέτες στο Γκάλη, επειδή βραβεύεται ανά δεκαπενθήμερο όμως θα κινδύνευαν να πέσουν θύματα παραχάραξης!
Ασύγκριτος Ελ Κααμπί: Σπάει όλα τα κοντέρ στο σκοράρισμα – Τα αδιανόητα νούμερά του (vids)
Είτε έτσι είτε αλλιώς πάντως, θα τους μείνει εσαεί η ρετσινιά της συνεργασίας με τον Τούρκο, θα προσφέρουν άφθονη έμπνευση και σ΄εμάς να τους τραγουδάμε διάφορα και χωρίς αντίκρισμα μάλιστα, αφού θα μείνουν με την ελπίδα στο χέρι …