Εκτός κι αν έτσι συμβαίνει στην πατρίδα τους, μπορούν δηλαδή να μαζευτούν ανενόχλητοι Χριστιανοί ή Εβραίοι στο Ισλαμαμπάντ για να γιορτάσουν κάποιο γεγονός και να πετάνε μπουκάλια σε Μουσουλμάνους, επειδή τους πέρασαν για Τζιχαντιστές.
Είμαστε απίστευτα ευρηματικός λαός εμείς οι ΠΑΟΚτσήδες, κάτι που έχει αναγνωριστεί από εχθρούς και φίλους.
Μου το είχε πει κάποτε σε συνέντευξη ο Ρέμος όπως κι ο Χατζηχρήστος της Ορίτζιναλ, πως είναι απόλαυση να ακούς τα συνθήματα που βγάζουμε και γενικότερα τον τρόπο που αντιδρούμε σε κάθε τι που μας προκαλεί πάσης φύσεως συναισθήματα, μας ιντριγκάρει κι εξάπτει τη φαντασία μας.
Ενδεικτικά αναφέρω το « αγρότη πεινάς γ@μιέτ@ι ο Πειραιάς », όταν κάποτε πούλμαν με εκδρομείς έπεσαν σε μπλόκα αγροτών.
Μερικές δεκαετίες πριν την πρώτη χρονιά που ο Ιωαννίδης είχε αναλάβει τον Ολυμπιακό, είχε έρθει στο Παλέ ντε Σπορ ως διεκδικητής του πρωταθλήματος, στην αποστολή ήταν ο μάνατζερ Γιάννης Γιαννάκης και καλαθοσφαιριστές όπως ο Ελληνιάδης, ο Καμπούρης, ο Σταμάτης, που είχαν από ελάχιστα έως καθόλου μαλλιά.
Αμέσως έσκασε σύνθημα « αυτή είναι η ομάδα των πέντε φαλακρών. ποτέ σας δε θα παίξετε στο πρωταθλητριών-είναι παρθένα του Ελληνιάδη η χτένα » με τον ξανθό και τους υπόλοιπους του πάγκου να κρατάνε τις κοιλιές τους από τα γέλια. Έχουμε βγάλει πολλά τέτοια, είναι ενδεικτικό όμως πως μέχρι κι ο Ιωαννίδης που όποτε καθόταν πάγκο έμοιαζε με μούργο ακόμα και στις νίκες, δεν είχε αντέξει.
Το χθεσινό σκηνικό στην Ομόνοια που ΠΑΟΚτσήδες πήραν στο κυνήγι Πακιστανούς θα είχε σχολιαστεί με επικές ατάκες, αν δεν είχαμε τη στεναχώρια από την ισοπαλία στη Νέα Σμύρνη, που όπως και να ΄χει ευνούχισε κάπως την έμπνευσή μας.
Γράφτηκαν κάποια καλά πάντως, όπως «ήρθαν αυτοί που αποκαλείτε Βούλγαρους, για να σας λύσουν το μεταναστευτικό»…
Το σκηνικό ξεκίνησε όταν οι συγκεντρωμένοι Πακιστανοί πέταξαν μπουκάλια στους ΠΑΟΚτσήδες, νομίζοντας πως πρόκειται για Χρυσαυγίτες, λογικό ακούγεται. Μαύρα ρούχα, army look…
Ακόμα πιο λογικό το καθιστά το γεγονός πως το οργανωμένο κίνημα του ΠΑΟΚ δεν έχει συγκεκριμένο πολιτικό-ιδεολογικό προσανατολισμό, όχι πως είναι απολιτίκ, ίσα ίσα. Μέσα τους θα βρεις κάθε καρυδιάς καρύδι, δεξιούς, ακροδεξιούς, αναρχικούς, αριστερούς, κομμουνιστές, Τροτσκιστές, πολεμοχαρείς, φιλειρηνιστές, τα πάντα όλα.
Με λίγα λόγια δεν είμαστε σαν τους οπαδούς της Λάτσιο που είναι ξεκάθαρα ακροδεξιοί ή της Ομόνοιας που δηλώνουν διεθνιστές, αλληλέγγυοι, φερέγγυοι, κάτι τέτοιο τέλος πάντων.
Και είναι από τα λίγα δείγματα ωριμότητας του λαού μας πως αποφεύγει να εκδηλώσει και ν’ αντιπαρατεθεί κυρίως, για παρόμοια ζητήματα. Αν σκοτωνόμαστε αναμεταξύ μας για τον προπονητή, το σύστημα που πρέπει να παίζει η ομάδα, το Μπίσεσβαρ και τον Καντούρι, μπορεί να φανταστεί ο καθένας ποια θα ήταν η εξέλιξη αν καθόμασταν να ανταλλάξουμε απόψεις για τα πολιτικά-κομματικά.
Όπως όλα δείχνουν λοιπόν, πρόκειται για γεγονός που οφείλεται σε παρεξήγηση, καμία πλευρά δεν είχε εκ προοιμίου πρόβλημα με την άλλη.
Ανεξάρτητα από την αφετηρία πάντως, το συμβάν έχει το συμβολισμό, τη σημασία του και τα διδάγματά του, που δεν είναι άλλα από την πλήρη ασέβεια των μεταναστών στη χώρα που τους φιλοξενεί, όπως και στους πολίτες της.
Δεν αλλάζει κάτι επειδή τους πέρασαν για Χρυσαυγίτες κι αν ήταν στην πραγματικότητα δηλαδή, θα νομιμοποιούνταν οι Πακιστανοί να τους πετάξουν μπουκάλια ή να τους προκαλέσουν ;
Είτε Χρυσή, είτε Αργυρή, είτε Χάλκινη Αυγή, μιλάμε για Έλληνες πολίτες, που έχουν δικαίωμα να διαδηλώνουν και να εκφράζουν τα πιστεύω τους.
Για να καταλάβω δηλαδή, μπορούν να συγκεντρώνονται Πακιστανοί σε Ελληνικό έδαφος και όχι Έλληνες ;
Γιατί αυτό το μήνυμα έστειλαν οι Πακιστανοί, πετώντας μπουκάλια σε κάποιους που πέρασαν για Χρυσαυγίτες.
Ακόμα κι αν τελευταίοι αποκαλούνται, θεωρούνται ή είναι φασίστες, ρατσιστές, ναζιστές, σατανιστές ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, είναι πρόβλημα του Ελληνικού κράτους, ας απαγορευτούν οι συνάξεις νοσταλγών του Χίτλερ, των ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής, ουδείς νομιμοποίησε τους Πακιστανούς να δώσουν λύση υποκαθιστώντας τους νόμους.
Και το ότι συμπεριφέρονται ως αγάδες σε χώρα και χώρο που τους φιλοξενεί, δείχνει πως θεωρούν το έδαφος δικό τους, πως είναι υπεράνω των νόμων και κάνουν ότι εκείνοι γουστάρουν, αδιαφορώντας για τα αντίστοιχα θέλω των υπολοίπων, ακόμα κι αν πρόκειται για γηγενείς..
Μιλάμε για νταβατζιλίκι ακραίας μορφής!
Εκτός κι αν έτσι συμβαίνει στην πατρίδα τους, μπορούν δηλαδή να μαζευτούν ανενόχλητοι Χριστιανοί ή Εβραίοι στο Ισλαμαμπάντ για να γιορτάσουν κάποιο γεγονός και να πετάνε μπουκάλια σε Μουσουλμάνους, επειδή τους πέρασαν για Τζιχαντιστές.
Ευκαιρία να το μάθουμε, μπας και αντιληφθούμε το αυθεντικό νόημα και το μεγαλείο του πολυπολιτισμού, που τόσο διαφημίζεται.
Ο πολιτισμός άλλωστε δεν ορίζεται κατά βάσει από τις γαστρονομικές συνήθειες ούτε τα μουσικά ακούσματα κάθε ράτσας, αλλά από τη συμπεριφορά της.
Μην παρασύρεστε από την έστω και παρεξηγημένη ταυτότητα των συγκεντρωμένων, αύριο μεθαύριο ενδέχεται οι Πακιστανοί να θεωρήσουν πως αντίπαλοι τους είναι όσοι σταυροκοπιούνται περνώντας από εκκλησίες, ή συμμετέχουν στις Ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας, τους δίνουν άραγε το δικαίωμα τα δικά τους πιστεύω, να πετάνε μπουκάλια θέλοντας να επιβάλλουν το δικό τους;
ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: