Μετά τον Μπάρκα, 116 εκ. για Λιβάγια, που εντυπωσίασε στο Μουντιάλ

Εκτός αν λόγω της πολιτικής αστάθειας στη γείτονα και των πρόσφατων κλυδωνισμών αναφορικά με το ευρώ, η πρόταση των 6εκ. ήταν σε λιρέτες.

Το καλύτερο γραφείο τύπου στη Σούπερ Λιγκ, το έχει ο Ολυμπιακός και με διαφορά. Το κριτήριο μου είναι εντελώς αντικειμενικό, μπορεί ο Καραπαπάς να εξοργίζει και να τσιτώνει τα νεύρα της πλειοψηφίας των οπαδών των υπολοίπων ομάδων, δουλειά του όμως είναι να υπερασπίζεται τα συμφέροντα της εταιρίας που εργάζεται και όχι να κερδίσει πανελλήνια αναγνώριση ή να γίνει συμπαθής.

Ρόλος του δεν είναι να γίνει αρεστός ούτε στους γαύρους, υπάρχουν φορές που οι ομάδες μπαίνουν σε δίνη εσωστρέφειας και τα πρέπει της ΠΑΕ έρχονται σε κόντρα με τα θέλω του κόσμου.

Έχετε κατά νου πως γραφείο τύπου δεν είναι μόνο το φαίνεσθαι, όπως πιστεύει η μάζα, αν ήταν τόσο απλό, οι ομάδες θα έψαχναν κάποιον σαν το Νίκο Παπαδάκη ή τον Σπαλιάρα που είναι και παιδαράδες, θα τους έβαζαν να αποστηθίσουν ένα κείμενο, για κερδίσουν τις εντυπώσεις.

Όσο κι αν η επικοινωνία έχει ταυτιστεί με τις εντυπώσεις όμως, είναι κατά βάσει θέμα ουσίας..

Βασικός ρόλος του γραφείου τύπου είναι να οσφρένεται που πηγαίνουν τα πράγματα και πριν καταλήξουν εκεί, να έχει ήδη προετοιμάσει το έδαφος, είτε πρόκειται για αμυντικό τείχος, είτε για επιθετική καταιγίδα..

Καλό γραφείο τύπου έχει και ο ΠΑΟΚ, δεδομένου μάλιστα πως είναι το πιο δυσκολοκυβέρνητο καράβι, σε ότι αφορά τα εσωτερικά του τουλάχιστον.

Μετρήστε πόσες ιστοσελίδες με θέματα ΠΑΟΚ υπάρχουν στο διαδίκτυο, δεν είναι απλά περισσότερες αλλά πολλαπλάσιες από τις αντίστοιχες των άλλων, κάθε πρωί εδώ στη Θεσσαλονίκη κάποιος ξυπνάει και σκέφτεται «δεν φτιάχνω μια σελίδα PAOKκάτι, τι μόνο οι άλλοι θα γράφουν αποκλειστικά; Έχω κι εγώ δικαίωμα στην αρλούμπα..».

Σε καθημερινή βάση λοιπόν ο ΠΑΟΚ, δεν έχει να διαχειριστεί απλά ένα στρατό δημοσιογράφων, αλλά και αντάρτες, κλέφτες αρματολούς και ανεξάρτητους-μεμονωμένους, που το παίζουν δήθεν αντισυστημικοί, όχι επειδή είναι στην πραγματικότητα, αλλά γιατί έτσι νομίζουν με το φτωχό τους το μυαλό, πως θα ξεχωρίσουν από τη μάζα.

Στη φάση που είναι ο ΠΑΟΚ βέβαια, δέχεται συντονισμένες επιθέσεις από συνασπισμό ΠΟΚεμον ΜΜΕ και το πράγμα δυσκολεύει περισσότερο.

Στο βάζελο δεν ξέρω αν έχουν γραφείο τύπου, όχι μόνο γιατί κοστίζει, αλλά επειδή όταν συντηρείσαι με συσσίτια της Εκκλησίας, καλύπτεσαι λογικά από το γραφείο τύπου της Αρχιεπισκοπής…

Το πιο αστείο γραφείο τύπου το έχει η χάρτινη, θυμίζει λαχανόκηπο στην καρδιά της Σαχάρας, με απλά λόγια δεν υπάρχει. Τις προάλλες διάβαζα μια ανάρτηση του Δημάτου, όπου ανέλυε γιατί η ομάδα του άσχετα αν δε συμμετέχει, ενδιαφέρεται για την κλήρωση των προκριματικών του C.L , μπερδεύοντας τα χρόνια που ήταν στο Mega και στο Goal…«Αφού δεν υπάρχω, ας κάνω ρεπορτάζ τουλάχιστον, μη νομίζει ο κόσμος πως με έχουν διασωληνωμένο», θα σκέφτηκε.

Ακόμα και η υπερβολή ή και το ψεματάκι  που ίσως χρειαστεί να πεις ως γραφείο τύπου, πρέπει να έχει μια βάση, ένα αληθοφανές σενάριο, να προβληματίσει έστω την κοκκινοσκουφίτσα.

Μετά τον αγώνα της Τούμπας, έβαλε το φίλο τον Σταραμόπουλο να αποκαλύψει πως κάποιες ιαματικές πηγές από την Ουέφα, απεφάνθησαν πως το γκολ του Βαρέλα ορθώς ακυρώθηκε. Δεν ήταν δύσκολο για τον ΠΑΟΚ να απευθυνθεί στην διεθνή Ομοσπονδία, η οποία ξεκαθάρισε πως ουδέποτε σχολιάζει διαιτητικές αποφάσεις, κάνοντας τους ρόμπες, αφού έπεσαν στο λάκκο που οι ίδιοι πήγαν να σκάψουν.

Το πιο πρόσφατο έχει να κάνει με την αποκάλυψη πως στη χάρτινη έγινε πρόταση 6εκ για το Μπάρκα, η οποία απορρίφθηκε χωρίς δεύτερη συζήτηση.

Ο μύθος βέβαια έχει προφανή στόχευση, η ομάδα έφαγε φτύσιμο από τον mvp για 150-200 χιλ, έχει χάσει τον ψητά-προπονητή, τον Αραούχο, πούλησε τον Βράνιες κι όλα αυτά υπό τη σκιά της δήλωσης του ισχυρού ανήρ της ομάδας, πως «όποιον θέλουμε τον κρατάμε». Προφανώς δεν ήθελε κάποιον από τους προαναφερθέντες.

Όσο σανό και να τρώει ο κόσμος κάποια στιγμή την ψιλιάζεται, δε γίνεται η κατάσταση στην ομάδα να θυμίζει λεωφορείο τη στιγμή που μπουκάρει ελεγκτής και πηδάνε όλοι από τα παράθυρα και να βγάλει ένα καλοκαίρι με ειδήσεις του τύπου «δείτε τα υπερσύγχρονα συστήματα στεγάνωσης και αποστράγγισης της Αγιά Σοφιάς».

Το ότι η προεδράρα δε μασάει και δεν είναι Τζάμπας όπως τον κατηγορούν οι κακεντρεχείς, φαίνεται από το ότι δεν ενέδωσε σε πρόταση 6 εκ για το Μπάρκα.

Ούτε το συζήτησε μάλιστα, προσέξτε, η αντίδραση ήταν ανάλογη με του Τζακ του Αμτεροβγάλτη, στη θέα ενός νυχοκόπτη.

Το αρχικό «ρεπορτάζ» μάλιστα μιλά για Ιταλική ομάδα γενικώς και αορίστως, και το γεγονός πως δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο από Ιταλική πηγή, λέει πολλά. Όχι τα πάντα εννοείται, αφού σε αυτές τις περιπτώσεις οι ειδησεογραφία αναπαράγεται με μεθόδους φασόν, είναι ερώτημα όμως που δεν τσίμπησε κάποιος Ιταλός, να το γράψει κι αυτός.

Στην περίπτωση ΠΑΟΚ και Ζαμπά, που προκάλεσε τις κλασικές αμφισβητήσεις από τους σεσημασμένους ξυπνητζήδες, το ποσό των 5εκ που δαπάνησε η ΠΑΕ για να τον αποκτήσει, προέκυψε από δημοσίευμα ιστοσελίδας ESPN,com. br, που αναφέρεται στο 1εκ που θα εισπράξει η Κορίνθιανς που έχει 20% ποσοστό μεταπώλησης, εκτός αν πιστεύουν κάποιοι αφελείς πως και στην Βραζιλία παίζουν το παιγνίδι του Σαββίδη.

Ορισμένες φορές το ψέμα και η στόχευση του είναι τόσο ευδιάκριτα, που απορείς πραγματικά γιατί δεν έστρωσαν τον πισινό τους να γράψουν κάτι πιο αληθοφανές.

Το γεγονός μάλιστα πως μια τόσο σημαντική είδηση που υποτίθεται πως είναι και αποκλειστική, στριμώχτηκε σε μια γωνιά του πρωτοσέλιδου, δεν αφήνει καμμία αμφιβολία για το ψευδές της είδησης.

Η σημαντικότητα της είδησης δεν έχει να κάνει με την άρνηση του Τζάμπα, αλλά της πρότασης 6εκ για τον Μπάρκα, εκτός αν λόγω της πολιτικής αστάθειας στη γείτονα και των πρόσφατων κλυδωνισμών αναφορικά με το ευρώ, η πρόταση έγινε σε λιρέτες.

Την επόμενη εβδομάδα μπορούν να διαρρεύσουν πως «έφτασε πρόταση 116εκ για τον Λιβάγια οι μετοχές του οποίου εκτοξεύθηκαν μετά τις σούπερ εμφανίσεις του στο Μουντιάλ της Ρωσίας», είναι σίγουρο πως περισσότεροι θα τσιμπήσουν…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από