Στην εποχή λοιπόν που οι «ακόλουθοι» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται μεγάλη δύναμη για κάθε σταρ, όχι μόνο του ποδοσφαίρου, ο Μέσι αποδεικνύει γιατί είναι κορυφαίος και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Έχουν γίνει αμέτρητες συζητήσεις (πολλές εξ αυτών άγγιξαν τα όρια της φιλοσοφικής αναζήτησης) για τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται το ποδόσφαιρο και πως αυτό επηρεάζει την λειτουργία των συλλόγων;
Διαβάστε επίσης: Άρης: To «πόκερ» των αποδεσμεύσεων
Παίζεται μεγάλη μπάλα στο χορτάρι αλλά και μεγάλη μπάλα σ’ όλους τους τομείς που προσφέρουν τεράστια οικονομικά κέρδη.
Τα «έξοδα» άλλωστε τρέχουν με τέτοιους ρυθμούς, που οι ομάδες είναι υποχρεωμένες να βρίσκουν ανεξάντλητες πηγές εσόδων, για να καλύψουν τα «τρελά» λεφτά που ζητούν τα μεγάλα ονόματα για να υπογράψουν τα συμβόλαια τους.
Πάμε όμως σ’ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της μεγάλης μπάλας που παίζει ο Λιονέλ Μέσι και δεν αναφερόμαστε μόνο στην «πραμάτεια» του Αργεντίνου εντός των τεσσάρων γραμμών.
Γιατί πολύ απλά ο Μέσι «παίζει» με άλλα κόλπα και σε τομείς που χαρακτηρίζονται επενδυτικές βαθμίδες στον χώρο του ποδοσφαίρου και μια τέτοια «βαθμίδα» είναι φυσικά και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το βραδάκι του περασμένου Σαββάτου, η διοίκηση της Παρί Σεν Ζερμέν επισημοποίησε την αποχώρηση του κορυφαίου παίκτη του κόσμου από την γαλλική ομάδα.
«Ο κόσμος το’ χε τούμπανο» θα πει κάποιος και δεν θα έχει άδικο, αλλά το επίσημο τέλος της συνεργασίας των δύο πλευρών ανακοινώθηκε πριν από δύο μέρες.
Στην εποχή λοιπόν που οι «ακόλουθοι» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται μεγάλη δύναμη για κάθε σταρ, όχι μόνο του ποδοσφαίρου, ο Μέσι αποδεικνύει γιατί είναι κορυφαίος και εκτός αγωνιστικών χώρων.
Μέσα σε λίγες ώρες από τη επισημοποίηση της αποχώρησης του Αργεντίνου μέσου από την Παρί, η γαλλική ομάδα έχασε 1,5 εκατ. followers στο Instagram και μερικές… δεκάδες χιλιάδες στο twitter.
Ναι, καλά διαβάσατε. Λίγο πριν το «διαζύγιο» του Μέσι με την Παρί, η ομάδα του Παρισιού είχε 70,4 εκατ. followers στο Instagram και δυο – τρεις ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωση, ο αριθμός είχε πέσει σε 68,9 εκατ.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο Μέσι έφυγε από την Παρί Σεν Ζερμέν και πήρε… μαζί του και 1,5 εκατ. κόσμο με ότι αυτό συνεπάγεται.
Ο λογαριασμός της Παρί στο συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έγινε «φτωχότερος» και ίσως να χάσει κι άλλα μέλη τις επόμενες μέρες, αλλά ένα είναι βέβαιο.
Ο κόσμος περιμένει πως και πώς να μάθει τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του Λιονέλ Μέσι όχι μόνο για να δει αν ο σούπερ σταρ του παγκοσμίου φουτμπόλ θα επιστρέψει στην αγαπημένη του Μπαρτσελόνα ή αν θα προτιμήσει τα «πετροδόλαρα» της Σαουδικής Αραβίας.
Υπάρχουν 1,5 εκατ. θαυμαστές ίσως και περισσότεροι, που περιμένουν το όνομα της ομάδας στην οποία θα συνεχίσει την καριέρα του ο Μέσι, ώστε να ακολουθήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του συλλόγου που θα επιλέξει ο Αργεντίνος σούπερ σταρ.
Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσονται κοινωνικά και οικονομικά μοντέλα μέσω διαδικτύου «αναγκάζει» το ποδόσφαιρο ν’ ακολουθήσει.
Γι’ αυτό και διαπιστώνει καθημερινά κάποιος, ότι οι (βάσει συμβολαίων) αμοιβές των μεγάλων παικτών είναι συνήθως μηδαμινές, μπροστά στα κέρδη που αποκομίζουν μέσω άλλων δραστηριοτήτων.
Όταν ο Λιονέλ Μέσι υπογράφει σε μια ομάδα προσφέροντας το ανεπανάληπτο ταλέντο του αλλά και δύο εκατ. «ακολούθους» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τότε η συμφωνία δεν αφορά απλά το ποδόσφαιρο.
Εκεί μιλάμε για λαοθάλασσα που ακολουθεί πιστά τον Αργεντίνο μέσο και αυτός ο κόσμος πάει όπου πάει ο Μέσι. Τελεία και παύλα.
Και μια ανάρτηση του Μέσι στο instagram ή στο twitter επιβεβαιώνει ότι τα «τρελά» λεφτά για έναν σούπερ σταρ όπως ο Αργεντίνος παγκόσμιος πρωταθλητής δεν αφορούν πλέον μια ντρίπλα ή ένα γκολ.
Το χρήμα ρέει με την… ανάρτηση.