Δεν είναι ότι διακόπηκε το ματς, είναι ότι δεν άρχισε ποτέ. Κι άμα δεν άρχισε ποτέ, τότε πώς θα μπορούσε να διακοπεί; Ματώνω άρα υπάρχω ή υπάρχω επειδή ματώνω; Ήταν ρολό ταμειακής ή μήπως ήταν απλώς η συναισθηματική έξαρση του οπαδού, οπότε δεν θεωρείται επίθεση αλλά εν βρασμώ έκρηξη; Όλα αυτά τα βαθύτατα φιλοσοφικά ερωτήματα έσωσαν τον
ΠΑΟΚ, γιατί ο
Σκουτέρης αντί για δικαστής μας βγήκε φιλόσοφος.
Για γέλια, κυρίες και κύριοί μου, για γέλια ήταν το σκεπτικό της απόφασης που εξασφάλισε στον ΠΑΟΚ την διατήρηση των 3 βαθμών του. Ή, μήπως, τη μη αφαίρεση; Το θέμα είναι ότι η αδιάβλητη ελληνική Δικαιοσύνη απ’ ό,τι φαίνεται είναι οπαδός της κυριολεξίας. Τον αρχίσατε τον αγώνα, κύριε; Αμ, δεν τον αρχίσατε! Λάδι ο ΠΑΟΚ.
Βέβαια, άμα θέλουμε να είμαστε οπαδοί της ακόμα σκληρότερης κυριολεξίας, το γεγονός ότι η Τούμπα είχε γίνει Βιετνάμ (το σωστό το Βιετνάμ, του Παντελή του Βούλγαρη) μπορούμε να πούμε ότι ευθύνεται για την καθυστέρηση της έναρξης κι άρα για την τύποις διακοπή. Η λέξη «παρακώλυση» είναι σωστή, κύριε Σκουτέρη;
Γελοιότητες και νομικίστικες υπεκφυγές. Αλλά να δούμε τι θα γίνει και με την υπόθεση του κουμπουροφόρου Ιβάν Σαββίδη.
Στο κάτω – κάτω είναι μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ. Να τα βάλουμε με την υγιή επιχειρηματικότητα; Άσε που ζήτησε και συγγνώμη λέγοντας να μην πέσει ο πέλεκυς στην ομάδα κι εξάλλου και ο ΟΛΘ δικός του είναι, θα την πληρώσει και ο ΟΛΘ για ένα οπλάκι;
Μη σας πω κι ότι θα διεκδικήσει ψυχική οδύνη για τον διασυρμό.