ΔΕΚΑΡΙΑ
Νικητής της βραδιάς των Όσκαρ είναι ο διαιτητής Ευαγγέλου και παίρνει επάξια βραβείο σκηνοθεσίας, σεναρίου και πρώτου ανδρικού ρόλου που ο ίδιος επέλεξε για τον εαυτό του με τις αποφάσεις του.
Βραδιά των Όσκαρ η αποψινή για τη βιομηχανία του κινηματογράφου και το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν θα μπορούσε να λείπει από τη γιορτή. Βέβαια η αλήθεια είναι πως στην περίπτωση μας ταιριάζουν περισσότερο τα χρυσά βατόμουρα από τα χρυσά αγαμαλτίδια, αλλά τέλοσπαντων.
Σήμερα στο Φάληρο βρέθηκαν αντιμέτωποι δύο μονομάχοι που συναγωνίζονται, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, για το ποιος κάνει τη χειρότερη χρονιά της πρόσφατης ιστορίας του. Οι γηπεδούχοι ή οι φιλοξενούμενοι. Ο Ολυμπιακός δεν πήρε τελικά κανένα μεγάλο ματς φέτος, με εξαίρεση αυτό του πρώτου γύρου με τον ΠΑΟΚ εντός, ενώ ο Παναθηναϊκός να λέει πάλι καλά που κέρδισε τη Λάρισα και δεν θα κλείσει τη σεζόν χωρίς εκτός έδρας νίκη. Ας τους δούμε λίγο πιο αναλυτικά.
Οι ερυθρόλευκοι έδειξαν για πολλοστή φορά φέτος ότι νοσούν βαριά. Απέναντι στον χειρότερο, από πλευράς ποιότητας ρόστερ, Παναθηναϊκό της δεκαετίας, πρακτικά δεν έβγαλαν ευκαιρίες για γκολ. Δεν μπόρεσαν σε κανένα σημείο του παιχνιδιού να δείξουν την υποτιθέμενη ανωτερότητα τους και έχασαν τις περισσότερες προσωπικές μονομαχίες. Ο προπονητής τους δεν έκανε κάποια κίνηση για να εκπλήξει ή έστω να προβληματίσει τον Ουζουνίδη με αποτέλεσμα να παρουσιαστούν τραγικά προβλέψιμοι. Μοιραία επομένως άφησαν στο χορτάρι του Γ. Καραϊσκάκης τις τελευταίες ελπίδες τους για τον τίτλο, ο οποίος με βάση τα σημερινά αποτελέσματα, οδεύει προς Φιλαδέλφεια μεριά.
Οι πράσινοι από την άλλη γνωρίζοντας τις αδυναμίες τους προσπάθησαν να βάλουν στην εξίσωση το κομμάτι εκείνο του παιχνιδιού που υπερτερούν. Ποιο είναι αυτό; Μα η φυσική τους κατάσταση. Πίεσαν, έτρεξαν, κάλυψαν χώρους και ουσιαστικά εκμηδένισαν την όποια υπεροχή σε ποιότητα έχουν οι αντίπαλοι τους. Ακόμα και όταν έμειναν με παίκτη λιγότερο, χάρη στη χορηγία του ρέφερι στον Ολυμπιακό, δεν πανικοβλήθηκαν και έδειξαν χαρακτήρα. Παρόλο που ήταν λιγότεροι έτρεχαν περισσότερο και εξέθεσαν τον Ισπανό προπονητή και τους παίκτες του. Αξίζουν πολλά μπράβο σε αυτά τα παιδιά και στον Μαρίνο Ουζουνίδη για την αυταπάρνηση που βγάζουν και την προσπάθεια τους κόντρα σε θεούς και δαίμονες. Δεν ξέρω αν η επόμενη μέρα θα τους βρει στην ομάδα, αλλά θα έχουν πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των φίλων του τριφυλλιού.
Πάμε και στον νικητή της βραδιάς. Ο διαιτητής Ευαγγέλου παίρνει επάξια το Όσκαρ σκηνοθεσίας, σεναρίου και πρώτου ανδρικού ρόλου που ο ίδιος επέλεξε για τον εαυτό του με τις αποφάσεις του. Δίνει πέναλτι στα όρια του πολύ αυστηρού με το οποίο ανοίγει το σκορ ο Ολυμπιακός. Στην ίδια φάση, εδώ γελάνε τα τσιμέντα, αποβάλλει και τον παίκτη του Παναθηναϊκού. Όπως κάθε μεγάλος της τέχνης έπρεπε να γράψει και το grande φινάλε. Μετατρέπει έτσι ένα φάουλ εκτός περιοχής σε πέναλτι με το οποίο ισοφαρίζουν οι πράσινοι. Για να είμαστε όμως δίκαιοι με τον ρέφερι αν δεν υπήρχε αυτός γκολ απόψε δεν βλέπαμε ποτέ.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από