Η τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan υπόσχεται να επταχύνει τον χρόνο αντίδρασης των οδηγών, με τα αυτοκίνητα να προσαρμόζονται συνεχώς, κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική. Η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει τις δυνατότητες αυτής της αποκλειστικής τεχνολογίας στην Έκθεση CES 2018 στο Λας Βέγκας. Το B2V αποτελεί την τελευταία εξέλιξη του Nissan Intelligent Mobility, ενός […]
Η τεχνολογία Brain-to-Vehicle (B2V) της Nissan υπόσχεται να επταχύνει τον χρόνο αντίδρασης των οδηγών, με τα αυτοκίνητα να προσαρμόζονται συνεχώς, κάνοντας την οδήγηση ακόμα πιο απολαυστική.
Η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσιάσει τις δυνατότητες αυτής της αποκλειστικής τεχνολογίας στην Έκθεση CES 2018 στο Λας Βέγκας. Το B2V αποτελεί την τελευταία εξέλιξη του Nissan Intelligent Mobility, ενός οράματος της φίρμας για τον τρόπο με τον οποίο θα οδηγούνται, θα τροφοδοτούνται και θα ενσωματώνονται τα αυτοκίνητα στην κοινωνία.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται την αυτόνομη οδήγηση σαν κάτι πολύ αόριστο στο μέλλον, όπου οι άνθρωποι παραδίδουν τον έλεγχο στις μηχανές. Ωστόσο, η τεχνολογία B2V κάνει το αντίθετο, χρησιμοποιώντας σήματα από τον ανθρώπινο εγκέφαλο για να κάνει την οδήγηση ακόμη πιο συναρπαστική και ευχάριστη», δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Nissan, Daniele Schillaci, που τόνισε. «Μέσω της Ευφυούς Κινητικότητας της Nissan, μεταφέρουμε τους ανθρώπους σε έναν καλύτερο κόσμο παρέχοντας μεγαλύτερη αυτονομία, με περισσότερη ηλεκτροκίνηση, αλλά και περισσότερη συνδεσιμότητα».
Η ανακάλυψη από τη Nissan βασίζεται στη χρήση τεχνολογίας αποκωδικοποίησης του εγκεφάλου προκειμένου να προβλεφθούν ενέργειες του οδηγού και να ανιχνευθούν κάποιες δυσάρεστες καταστάσεις.
Πρόβλεψη: «Πιάνοντας» τα σημάδια που φανερώνουν πως ο εγκέφαλος του οδηγού πρόκειται να εκτελέσει μία κίνηση, όπως το να στρίψει το τιμόνι ή να πατήσει το γκάζι, οι τεχνολογίες μπορούν να τις κάνουν πιο γρήγορα, έχοντας ως συνέπεια τη βελτίωση της οδήγησης.
Ανίχνευση: Ανιχνεύοντας και αξιολογώντας τη δυσαρέσκεια του οδηγού, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αλλάξει το στιλ οδήγησης, όταν εκτελείται η αυτόνομη λειτουργία.
Από εκεί και πέρα, ο Δρ. Lucian Gheorghe, ανώτερος ερευνητής καινοτομίας στο ερευνητικό κέντρο της Nissan στην Ιαπωνία, ο οποίος διεξάγει την έρευνα B2V, δήλωσε πως άλλες πιθανές χρήσεις της τεχνολογίας, περιλαμβάνουν και την προσαρμογή του εσωτερικού περιβάλλοντος του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας πιο χαλαρωτικού περιβάλλοντος, ρυθμίζοντας τι βλέπει ο οδηγός, χρησιμοποιώντας την επαυξημένη πραγματικότητα.
«Οι πιθανές εφαρμογές της τεχνολογίας είναι απίστευτες», δήλωσε ο Gheorghe. «Αυτή η έρευνα θα αποτελέσει καταλύτη για την περαιτέρω καινοτομία στα οχήματα της Nissan, τα επόμενα χρόνια».
Η τεχνολογία B2V είναι η πρώτη τέτοιου είδους στον κόσμο. Ο οδηγός φοράει μια ειδική συσκευή που μετράει τη δραστηριότητα του εγκεφάλου, που εν συνεχεία αναλύεται από διάφορα συστήματα. Σε περίπτωση που ο οδηγός θελήσει να κάνει κάτι, τα συστήματα αναλαμβάνουν δράση και εκτελούν την ενέργεια 0,2 με 0,5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα.
Στην Έκθεση CES που ανοίγει τις πύλες τις στις 9 Ιανουαρίου, η Nissan θα χρησιμοποιήσει ένα προσομοιωτή για να επιδείξει κάποιες λειτουργίες της τεχνολογίας, με τον Δρ. Gheorghe να είναι εκεί για να λύσει τυχόν απορίες που θα έχουν οι ενδιαφερόμενοι.