Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του εξωτερικού, ο διευθυντής σχεδιασμού της Audi, Μαρκ Λίχτε, δήλωσε ότι είναι πρόθυμος να προχωρήσει στην παραγωγή ενός πολυτελούς coupe για να ανταγωνιστεί την επερχόμενη Σειρά 8 της BMW, αλλά δεν πιστεύει πως οι απαιτήσεις της αγοράς είναι επί του παρόντος ισχυρές για να δικαιολογούν ένα τέτοιο μοντέλο. Όταν ρωτήθηκε για […]
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές του εξωτερικού, ο διευθυντής σχεδιασμού της Audi, Μαρκ Λίχτε, δήλωσε ότι είναι πρόθυμος να προχωρήσει στην παραγωγή ενός πολυτελούς coupe για να ανταγωνιστεί την επερχόμενη Σειρά 8 της BMW, αλλά δεν πιστεύει πως οι απαιτήσεις της αγοράς είναι επί του παρόντος ισχυρές για να δικαιολογούν ένα τέτοιο μοντέλο.
Όταν ρωτήθηκε για την απουσία της Audi από αυτή την κατηγορία, ο Λίχτε είπε. «Λατρεύω το σχήμα ενός coupe δύο θυρών, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι οι όγκοι πωλήσεων είναι πολύ χαμηλότεροι από ό,τι στις τετράθυρες εκδόσεις. Στο μέλλον, ποιος ξέρει; Έχουμε πολλές ιδέες προς αυτήν την κατεύθυνση».
Η νέα φιλοσοφία σχεδιασμού της Audi
Ο τομέας των πολυτελών coupe έχει αναβιώσει με την επικείμενη Σειρά 8, η οποία θα αντιταχθεί με τη Mercedes-Benz S-Class Coupe, όπως επίσης με το νέο Polestar 1, που θα είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo σε αυτή την κατηγορία.
Η Audi έχει μετατοπίσει την προσοχή της από τα δίθυρα τα τελευταία χρόνια, αλλά το πρωτότυπο Prologue, το οποίο αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες το 2014, έδειξε για το πώς μπορεί να είναι ένα coupe από τo Ίνγκολσταντ.
Το Prologue, ένα από τα πρώτα σχέδια του Λίχτε για την εταιρεία, ήταν φανερά ένα αυτοκίνητο για να αναθεωρήσει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Audi, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει την έμπνευση για τη ναυαρχίδα των δύο θυρών, A9.
Το πρωτότυπο Prologue θεωρήθηκε ως το πιθανό «αδελφό» αυτοκίνητο του τρέχοντος Α8, που εκείνη τη στιγμή ήταν ακόμα σε εξέλιξη. Στα 5100mm μήκος, 1950mm πλάτος και 1390mm ύψος, το αυτοκίνητο είναι 35mm μικρότερο σε μήκος, 1mm πιο στενό και 70mm πιο χαμηλό από το Α8.
Παρά τον αυξάνομενο αριθμό πολυτελών coupe από τους ανταγωνιστές, ένα δίθυρο μοντέλο σχεδιασμένο από τον Λίχτε είναι απίθανο να φτάσει πριν το 2019, καθώς το τρέχον πρόγραμμα της Audi περιλαμβάνει τέσσερις άμεσες νέες αφίξεις.
Όταν ρωτήθηκε πότε θα μπορούσε να παρουσιαστεί ένα coupe, ο Λίχτε είπε. «Πρώτα πρέπει να λανσάρουμε το Α6, μετά έχουμε το Q8 του χρόνου, το Α1 και το Q3. Δεν θα κάνουμε τίποτα πριν από αυτό. Βήμα προς βήμα».