Η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων προ-παραγωγής της νέας BMW X7 SUV, στο εργοστάσιο του BMW Group στο Σπάρτανμπουργκ ξεκίνησε. Άρα, ξεκίνησε και η αντίστροφη μέτρηση των 12 μηνών που θα οδηγήσουν στην παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής στα τέλη του 2018. Πριν από αυτή, το όχημα θα υποβληθεί σε διάφορες δοκιμές κάτω από ακραίες συνθήκες. Ο […]
Η παραγωγή των πρώτων αυτοκινήτων προ-παραγωγής της νέας BMW X7 SUV, στο εργοστάσιο του BMW Group στο Σπάρτανμπουργκ ξεκίνησε. Άρα, ξεκίνησε και η αντίστροφη μέτρηση των 12 μηνών που θα οδηγήσουν στην παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής στα τέλη του 2018. Πριν από αυτή, το όχημα θα υποβληθεί σε διάφορες δοκιμές κάτω από ακραίες συνθήκες.
Ο Κνουντ Φλορ, επικεφαλής της μονάδας του BMW Group στο Σπάρτανμπουργκ, είπε: «Είμαστε περήφανοι που παράγουμε την BMW X7 εδώ στο Σπάρτανμπουργκ, το «σπίτι» των μοντέλων της σειράς Χ. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο όχημα και οι εργαζόμενοι ανυπομονούν να προσθέσουν ακόμα ένα μέλος στην οικογένεια της σειράς Χ. Μαζί με την BMW X7, ένα σύνολο από πέντε μοντέλα BMW X θα εξαχθούν από το Σπάρτανμπουργκ στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη».
Το καμουφλάζ καλύπτει την τελική εμφάνιση. Στο εργοστάσιο, η παραγωγή των προ-παραγωγής μοντέλων εξυπηρετεί στην εξασφάλιση και τη βελτιστοποίηση των μελλοντικών μοντέλων που θα βγουν στην παραγωγή. Συνεπώς, τα προ-παραγωγής μοντέλα της BMW X7, χρησιμοποιούν την ίδια γραμμή συναρμολόγησης με τα μοντέλα BMW X5 και BMW X6. Μια ιδιαίτερα εκπαιδευμένη ομάδα επιβλέπει τη διαδικασία παραγωγής των νέων οχημάτων στο εργοστάσιο και προκρίνει εργαζόμενους για τη μελλοντική παραγωγή.
Τα προ-παραγωγής μοντέλα που κατασκευάστηκαν στο BMW Group στο εργοστάσιο του Σπάρτανμπουργκ, παραδίδονται στους ειδικούς του τμήματος εξέλιξης και από αυτούς απαιτείται η έγκριση και η καταχώρηση των οχημάτων για διάφορους σκοπούς δοκιμών, όπως αυτές της αντοχής και εκείνες σε ακραίες συνθήκες στην Ντεθ Βάλεϊ ή σε πάγο και χιόνι σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες και δημόσιες διαδρομές, συνήθως στην Σκανδιναβία.
Τα μοντέλα προ-παραγωγής είναι καμουφλαρισμένα, για πρώτη φορά με επαναλαμβανόμενα ριγωτά μοτίβα και έχουν σχεδιαστεί ώστε να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερο την τελική εμφάνιση του νέου SUV. Παρόλα αυτά, κάποια στοιχεία είναι φανερά, όπως για παράδειγμα το ογκώδες και ψηλό εμπρός μέρος με το επίπεδο καπό, οι ψηλοί ώμοι πάνω από τα ευδιάκριτα τόξα των τροχών και το πιο σοφιστικέ πίσω μέρος, που αναλαμβάνει να βελτιώσει την ροή του αέρα στο μεγαλύτερου μήκους αμάξωμα.