Το πρωτότυπο έχει πολλά στοιχεία του προγράμματος Ν της εταιρείας και επεκτείνει την οικογένεια RM.
Το RM19 παρουσίασε η Hyundai, ένα πρωτότυπο με γονίδια Ν και συνεχιστή της οικογένειας RM, καθώς έχουν προηγηθεί τα RM14, RM15 και RM16. Το όχημα έχει άριστο χειρισμό, ακρίβεια, ισορροπία και ευελιξία, κάτι που το κάνει να είναι αποδοτικό στην άσφαλτο, σε όλες τι ταχύτητες και σε όλες τις συνθήκες.
Ο κινητήρας είναι ο πιο ισχυρός 2λιτρος turbo, άμεσου ψεκασμού του είδους του, αποδίδοντας 390 ίππους. Τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε κάτω από 4δλ. Το μοτέρ είναι το ίδιο με του TCR οχήματος, απλά οι διαφορετικοί κανονισμοί έχουν επιτρέψει στους μηχανικούς να αυξήσουν την ισχύ του.
Το RM19 έχει συμπεριφορά αγωνιστικού από πλευράς επιδόσεων, ισορροπίας, πέδησης και πρόσφυσης, διατηρώντας παράλληλα τον on-road χαρακτήρα του.
Πέραν της έκδοσης με κινητήρα βενζίνης, δεν αποκλείεται να εφοδιάζεται με «καθαρότερα» σύνολα, καθώς η εμπειρία της Hyundai σε τεχνολογίες HEV, PHEV, BEV και FCEV, μπορούν να το ωθήσουν σε άλλα επίπεδα.
Χάρη στη συνεργασία της εταιρείας με τη Rimac Automobili, υπάρχει πρόσφορο έδαφος για ηλεκτρικά πρωτότυπα και οχήματα φιλικότερα προς το περιβάλλον.
Πηγή: Hyundai