Δύο μοντέλα για χρήση στον δρόμο και την πίστα αντίστοιχα, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλές επιδόσεις και άριστο χειρισμό.
Τα V10 RWD και R8 LMS GT4 παρουσιάζει η Audi, με το πρώτο μοντέλο να προορίζεται για χρήση σε δρόμο και το δεύτερο για χρήση σε πίστα. Αμφότερα τα αυτοκίνητα είναι προηγμένα τεχνολογικά και υπόσχονται υψηλές επιδόσεις και άριστο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες.
Audi R8 V10 RWD
Διατίθεται ως Coupe και Spyder. Η γρίλια είναι πιο μεγάλη και επίπεδη και οι σχισμές κάτω από το καπό θυμίζουν το Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές και ο διαχωριστής ροής αέρα είναι πιο μεγάλα, ενώ ο διαχύτης έχει τοποθετηθεί πιο πάνω. Ξεχωρίζουν οι οβάλ απολήξεις. Στο τμήμα του μοτέρ, το φίλτρο αέρος βρίσκεται κάτω από το κάλυμμα, το οποίο διατίθεται ανθρακονημάτινο.
Τα μαρσπιέ είναι σε μεταλλική μαύρη mythos απόχρωση στο πάνω μέρος, ενώ το κάτω σε αυτή του αμαξώματος. Μαύρα είναι το εμπρός κάτω τμήμα και ο διαχύτης στον βασικό εξοπλισμό. Νέα απόχρωση είναι η Kemora γκρι για το εξωτερικό, ενώ εντός καμπίνας, οι επιβάτες κάθονται σε καθίσματα από ύφασμα Alcantara.
Κινητήρας
Είναι ατμοσφαιρικός V10, 5,2 λίτρων FSI με ισχύ 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ., με μέγιστη ροπή 540Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου κιβωτίου S tronic και μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το Coupe επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. σε 3,7δλ. με τελική τα 320. Το Spyder επιταχύνει σε 3,8δλ. με τελική τα 317.
Χειρισμός και συμπεριφορά
Στο προφίλ sport, σε συνεργασία με το Electronic Stabilisation Control, το σύστημα της ανάρτησης και ελέγχου, επιτρέπουν την ελεγχόμενη υπερστροφή. Το αυτοκίνητο φορά στάνταρ τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 245/35 εμπρός και 295/35 πίσω. Η αναβάθμιση αφορά τροχούς 20 ιντσών.
Η κατανομή βάρους ανέρχεται στο 40:60. Το Coupe ζυγίζει 1.595 κιλά, 65 λιγότερα από το R8 V10 quattro, ενώ το Spyder, 1.695 κιλά, 55 λιγότερα από το R8 Spyder V10 quattro. Όπως όλα τα R8, διαθέτει σώμα Audi Space Frame (ASF) από αλουμίνιο, αλλά και CFRP.
Audi R8 LMS GT4
Προορίζεται για χρήση σε πίστα από ιδιώτες οδηγούς. Ο 5,2 λίτρων κινητήρας V10 αποδίδει 495 ίππους σύμφωνα με τους κανονισμούς της κατηγορίας και συνεργάζεται με ένα 7τάχυτο δίδισκο κιβώτιο. Για πρώτη φορά τα ABS και traction control μπορούν να ρυθμιστούν. Οι ρυθμίσεις είναι οκτώ και ο οδηγός μπορεί να τις επιλέξει ανάλογα με τον καιρό, τις συνθήκες της πίστας, την πρόσφυση των ελαστικών κ.ά. Για αυτόν τον σκοπό, το Audi R8 LMS GT4 εξοπλίζεται με το τιμόνι του GT2, το οποίο περιλαμβάνει τους διακόπτες των ABS και TC.
Πηγή: Audi