Θα διατεθεί στις αγορές τον Δεκέμβριο του 2019 και αποτελεί ένα νέο κεφάλαιο της εταιρείας, καθώς περιέχει πολλές καινοτομίες.
Όγδοη γενιά για το Volkswagen Golf, το οποίο είναι ψηφιοποιημένο, διασυνδεδεμένο και καινοτόμο. Διατίθεται σε υβριδικές εκδόσεις, έως τα 210 χ.α.ω. μπορεί να υποβοηθά τον οδηγό, ενώ αποτελεί το πρώτο με λειτουργία Car2X.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, το νέο Golf διατίθεται σε πέντε υβριδικές εκδόσεις. Επίσης ντεμπουτάρει και η τεχνολογία 48V με εναλλάκτη με ιμάντα, 48V μπαταρία ιόντων-λιθίου και με την τελευταία γενιά του αποδοτικού TSI κινητήρα, που με το υβριδικό σύστημα γίνεται eTSI. Η κατανάλωση έχει μειωθεί έως και 10%, με το αυτοκίνητο να είναι ευέλικτο και άνετο. Οι ιπποδυνάμεις είναι 81 kW / 110 PS, 96 kW / 130 PS and 110 kW / 150 PS.
Επίσης το νέο Golf διατίθεται με δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 150 kW / 204 PS και η δεύτερη, η GTE, 180 kW / 245 PS. Αυτές οι εκδόσεις λανσάρονται με μια νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου 13 kWh, που επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 60 χιλιομέτρων.
Οι επιλογές εν συνεχεία αφορούν κινητήρες βενζίνης (TSI), diesel (TDI) και φυσικού αερίου (TGI). Δηλαδή δύο 3κύλινδρους κινητήρες βενζίνης με ισχύ 66 kW / 90 PS και 81 kW / 110 PS, δύο 4κύλινδρους diesel ισχύος 85 kW / 115 PS και 110 kW / 150 PS και έναν TGI 96 kW / 130 PS. Οι TSI εμφανίζουν μειωμένες εκπομπές και κατανάλωση, ενώ οι TDI με δύο καταλύτες SCR μειώνουν τα NOx έως και 80% και κατά 17% την κατανάλωση σε σχέση με πριν.
Τέλος, η OCU (online connectivity unit) έχει ενσωματωμένη eSIM που συνδέεται με τις λειτουργίες We Connect και We Connect Plus, ενώ το όγδοης γενιάς Golf αποτελεί το πρώτο με τη λειτουργία Car2X στον βασικό εξοπλισμό. Λαμβάνει πληροφορίες από τον δρόμο και τα υπόλοιπα οχήματα έως και 800 μέτρα μακριά και ειδοποιεί τον οδηγό μέσω οθόνης.
Πηγή: Volkswagen