Το αυτοκίνητο το οποίο θα μετάσχει στα κύρια πρωταθλήματα GT του 2020, αποκαλύφτηκε στο Ferrari Finali Mondiali στο Μουτζέλο.
Αεροδυναμική, χειρισμός, εργονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία αποτέλεσαν τους βασικούς τομείς της ανάπτυξης, σε συνδυασμό φυσικά με τους κανονισμούς της FIA.
Οι μηχανικοί εξόπλισαν την 488 GT3 EVO με νέο εμπρός μέρος για να αυξήσουν τη σταθερότητά της. Για αυτό χρειάστηκαν πάνω από 18.000 ώρες υπολογισμού και προσομοίωσης, ακολουθούμενες από δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα. Αυτό οδήγησε στον σχεδιασμό ενός νέου προφυλακτήρα με μικρότερη έκταση κάτω από τους προβολείς. Εκεί, υπάρχουν δύο εισαγωγές που παράγουν μεγαλύτερη κάθετη δύναμη, κάνοντας το αυτοκίνητο πιο σταθερό.
Επίσης, οι εισαγωγές πάνω στα φτερά είναι μεγαλύτερες από το υπάρχον μοντέλο, ενώ το εμπρός μέρος της θύρας, συμβάλει και αυτό στην καλύτερη ροή του αέρα. Αναφορικά με τις περσίδες της πίσω πτέρυγας, έχουν επανασχεδιαστεί και αυτές.
Από εκεί και πέρα, το μακρύτερο μεταξόνιο αυξάνει την σταθερότητα στις μεγάλες καμπές, το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κι αυτό, ενώ πιο χαμηλό είναι το κέντρο βάρους του οχήματος. Επιπροσθέτως, όλα τα συστήματα χειρισμού του οχήματος, όπως τα traction control and ABS, έχουν βελτιστοποιηθεί.
Στον τομέα του κινητήρα, δεν έχει γίνει κάποια βελτίωση. Πρόκειται για τον twin-turbo V8, ο οποίος, όμως, έχει νέα χαρτογράφηση για πιο γραμμική και ακριβή παροχή ροπής.
Εντός καμπίνας και προκειμένου να υπόκειται στους κανόνες ασφαλείας της FIA, υπάρχει νέο κάθισμα από τη Sabelt, που είναι πιο άκαμπτο και ανθεκτικό, ελαφρύτερο κατά 2,4 κιλά με νέες ζώνες ασφαλείας και υποδοχή για αυτές.
Ο βασικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου περιλαμβάνει εμπρός προφυλακτήρα με επιπρόσθετους προβολείς, εξαρτήματα γρήγορης πλήρωσης λιπαντικού και ψυκτικού υγρού, ανθρακονημάτινο σύστημα αποσύμπλεξης, δαγκάνες από την GTE και ατσάλινα μπουλόνια. Προαιρετικά, το όχημα διαθέτει αισθητήρες για το επίπεδο του ψυκτικού υγρού, προειδοποιητικές λυχνίες εφόσον χρειάζεται ανεφοδιασμός και τύπου Λε Μαν, 4.500 στοιχεία LED στους προβολείς.
Τα νέα εξαρτήματα και βελτιώσεις, είναι διαθέσιμα και για τα υπάρχοντα αυτοκίνητα.
Πηγή: Ferrari