Υψηλά επίπεδα δυναμισμού, χειρισμού και πολλών άλλων, αποτέλεσμα μιας δουλειάς που ξεκίνησε το 2017.
Μετά από δύο χρόνια εντατικής και σκληρής δουλειάς, η Pagani παρουσιάζει το αποτέλεσμα, τη Huayra Roadster BC. Το αυτοκίνητο βάζει νέα στάνταρ και με τις καινοτομίες του μπορεί να προσφέρει στον οδηγό αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε. Έντονη οδηγική απόλαυση.
Αεροδυναμική
Το όχημα σχεδιάστηκε για να παράγει κάθε δύναμη 500 κιλών στα 280 χ.α.ω., καταφέρνοντας να διατηρήσει την απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος, επιτρέποντας στον οδηγό να το χειριστεί στον δρόμο και την πίστα. Για να επιτευχθεί αυτό, η ομάδα επικεντρώθηκε στην ισορροπία της ροής του αέρα. Το εμπρός μέρος είναι επικεντρωμένο στην ψύξη του V12 μοτέρ και στην παραγωγή κάθετης δύναμης, το πίσω απομακρύνει αποτελεσματικά τον αέρα, ενώ η πτέρυγα παραμένει αποδοτική ακόμα και στις ταχύτητες δρόμων κυκλοφορίας.
Το αεροδυναμικό πακέτο είναι ενεργό και αυτό της ανάρτησης δυναμικό. Έτσι, αμφότερα συντελούν στον μέγιστο οδηγικό χειρισμό. Το σύστημα εξάτμισης είναι από τιτάνιο και οι έξι απολήξεις διαχειρίζονται τον όμορφο ήχο του μοτέρ. Μάλιστα, από τον καταλύτη και μετά, υπάρχουν δύο σωλήνες που βοηθούν στις αρχές του διαχύτη.
Σασί και υλικά
Εφαρμόζονται νέες τεχνολογίες, όπως ανθρακόνημα και τιτάνιο, που προσφέρουν 12% λιγότερη στρεπτική ακαμψία και 20% ακαμψία.
Κινητήρας
Είναι 12κύλινδρος διάταξης V, 800 ίππων με ροπή 1.050Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Οι καινοτομίες έχουν να κάνουν με τα δύο νέα turbo, την πολλαπλή εξαγωγής, τη διπλή πεταλούδα και τα τέσσερα υδρόψυκτα intercooler.
Ανάρτηση
Δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να μάθει όλες τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, με ασφάλεια και εξαιρετικό χειρισμό. Σε αυτό βοηθά το κέντρο βάρους του οχήματος, αλλά και το συνολικό του βάρος, το οποίο είναι μικρό.
Μετάδοση
Είναι 7τάχυτο σειριακό, με τρεις δίσκους στο σύστημα αποσύμπλεξης, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και αγωνιστικού τύπου τριών δρόμων σύστημα ζεύξης. Όλο το σύστημα ζυγίζει 35% λιγότερο συγκριτικά με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Έτσι μειώνεται το συνολικό βάρος, ενώ μειώνεται και η υπερστροφή που παρουσιάζεται σε οχήματα που έχουν τον κινητήρα στη μέση.
Φρένα
Είναι από την Brembo και κεραμικά. Εμπρός εντοπίζονται δίσκοι διαστάσεων 398x36mm με 6πίστονες δαγκάνες και πίσω 380x34mm με 4πίστονες.
Εσωτερικό
Κυριαρχεί η ποιότητα και το στιλ, το ξύλο, το ανάγλυφο δέρμα, αλλά και η αίσθηση των αγώνων, χάρη στις ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων. Επίσης διατίθεται 9κάναλο σύστημα ήχου.
Πηγή: Pagani