Το Jazz κατασκευάζεται ως υβριδικό για πρώτη φορά, δίχως να θυσιάζει χώρους για τους επιβάτες. Τουναντίον.
Το νέο Jazz παρουσιάζει η Honda. Το μοντέλο παράγεται για πρώτη φορά ως υβριδικό και ωφελεί τους επιβάτες στον τομέα των χώρων, της οικονομίας και της ασφάλειας. Παράλληλα, το μοντέλο διατίθεται και στην έκδοση Crosstar, crossover εκδοχής του μοντέλου δηλαδή.
Η δεύτερη εκδοχή μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα και εσωτερικό, η απόστασή του από το έδαφος, όμως, είναι αυξημένη, έχει νέα γρίλια, αδιάβροχη ταπετσαρία και ενσωματωμένες μπάρες οροφής.
Ο μινιμαλιστικός του σχεδιασμός ξεκινά από την κολόνα Α, που έχει το μισό πλάτος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, προκειμένου να υπάρχει καλύτερη ορατότητα. Η ακαμψία είναι βελτιωμένη και η νέα αρχιτεκτονική επιτρέπει μεγαλύτερες πιέσεις σε αυτές. Οι οριζόντιες γραμμές του «τρέχουν» σε όλο το μήκος, ενώ οι δυναμικές και πιο κάθετες γραμμές των ώμων, δίνουν έμφαση στα πίσω φτερά και τόξα, ενισχύοντας την παρουσία του. Στο πίσω μέρος, και εκεί οι γραμμές είναι καθαρές, με μια οριζόντια φωτεινή φέτα και το σπόιλερ οροφής να δίνουν τον δικό τους τόνο.
Το σύστημα πολυμέσων και το σημείο Wi-Fi εξασφαλίζουν στους επιβάτες πλήρη συνδεσιμότητα και η νέα οθόνη αφής LCD, τους διευκολύνει ακόμα περισσότερο. Φυσικά, υπάρχει συμβατότητα με τα Android Auto και Apple CarPlay.
Εσωτερικά το όχημα αντικατοπτρίζει τον εξωτερικό σχεδιασμό των γραμμών, με τον πίνακα οργάνων να είναι φιλικός προς τον χρήστη. Η κεντρική κονσόλα έχει υποβραχιόνιο, τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν καλύτερη στήριξη, με τα πίσω από τη μεριά τους να είναι κι αυτά βελτιστοποιημένα.
Η λεπτή κολόνα Α βελτιώνει την ορατότητα, ενώ το ευρύ παρμπρίζ αφήνει περισσότερο φως να εισέλθει στην καμπίνα, που έτσι φαίνεται μεγαλύτερη. Κλειδί στη χωρητικότητά της είναι η δεξαμενή καυσίμου, που έχει τοποθετηθεί στο κέντρο το σασί, κάτω από τα εμπρός καθίσματα.
Αναφορικά με το Honda Sensing, η κάμερα είναι ψηλότερα τοποθετημένη και φαρδύτερη και επιτρέπει στον καλύτερο έλεγχο του περιβάλλοντος του αυτοκινήτου, όπως εμποδίων και άλλων χαρακτηριστικών του δρόμου.
Το σύστημα Collision Mitigation Brake System (CMBS) έχει βελτιωθεί και λειτουργεί και τη νύχτα, εντοπίζοντας πεζούς και δικυκλιστές όταν δεν υπάρχει αρκετό φως, ενώ ασκεί πίεση στο σύστημα πέδησης, αν κάτι εντοπιστεί στην πορεία του οχήματος. Η νέα κάμερα επίσης, επιτρέπει στο Adaptive Cruise Control (ACC) να είναι πιο ακριβές σε όλες τις συνθήκες είτε υψηλών είτε χαμηλών ταχυτήτων.
Οι πωλήσεις του νέο υβριδικού Jazz αρχίζουν στην ευρωπαϊκή αγορά το 2020.
Πηγή: Honda