Η όγδοη γενιά του μοντέλου ανήκει πλέον στην ψηφιακή εποχή, είναι διασυνδεμένο, προνοητικό, ευφυές και εξηλεκτρισμένο.
Το νέο Golf, το οποίο πλέον περνάει σε άλλη εποχή, παρουσιάζει η Volkswagen. Το μοντέλο υιοθετεί την πλατφόρμα MQB πάνω στην οποία βασίστηκαν παγκόσμια best-sellers της μάρκας όπως το Passat ή το Jetta για την αγορά των ΗΠΑ.
Εξωτερικά, το νέο Golf έχει κυρίαρχο σχεδιαστικό στοιχείο τις τελευταίες κολόνες (C-pillar) του αμαξώματος. Αυτό το στοιχείο χαρίζει μια ρευστή δυναμική προς τα εμπρός, τονίζει την κόμπακτ αίσθηση με ένα στιβαρό πίσω μέρος και ταυτόχρονα διατηρεί το αυθεντικό σχήμα του. Η η χαμηλή γραμμή της οροφής συμβάλλει στη δημιουργία ενός ξεχωριστού, σπορ χαρακτήρα, ενώ η τεχνολογία LED αντικαθιστά τα στοιχεία συμβατικής τεχνολογίας σε όλες τις εκδόσεις.
Διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική βοηθά τον συντελεστή οπισθέλκουσας να ανέλθει στο 0,275.
Εσωτερικά, εντοπίζονται νέα όργανα και τα online συστήματα πολυμέσων στο νέο Golf ενώνονται σε ένα ψηφιακό cockpit (Innovision Cockpit) που συμπληρώνεται από διακόπτες και επαφές αφής. Προαιρετικό είναι το head-up display, με τη διασύνδεση να παρέχει ενσωματωμένη eSIM για τις υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus.
Αναφορικά με τα συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, το Travel Assist εμφανίζεται για πρώτη φορά παγκοσμίως σε αυτή την κατηγορία και κάνει την υποβοηθούμενη οδήγηση στους αυτοκινητόδρομους και με ταχύτητες έως 210 χ.α.ω. πραγματικότητα, στρίβοντας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο. Επίσης, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen με την τεχνολογία Car2X, ενώ η νέα τεχνολογία προβολέων IQ.LIGHT LED matrix, βελτιώνει τα επίπεδα φωτισμού.
Κινητήρες
Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid), με ισχύ από 90 έως 300 ίππους. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ 115 και 150 ίππους.
Στους κινητήρες πετρελαίου, ένα νέο χαρακτηριστικό είναι το σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την πιο αποτελεσματική καταστολή των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx). Η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η ήπια υβριδική (mild hybrid) τεχνολογία 48V κάνει ντεμπούτο στη Volkswagen, στη σειρά eTSI, η οποία περιλαμβάνει μία γεννήτρια-μίζα ιμάντα 48V και μία μπαταρία 48V ιόντων λιθίου. Στο νέο πρότυπο WLTP η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται περίπου 10%.
Η εταιρεία θα προσφέρει το νέο Golf σε τρείς eTSI εκδόσεις με ισχύ 110, 130 και 150 ίππων. Επίσης, διαθέσιμες θα είναι και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Μία νέα αποδοτική eHybrid με 204 ίππους, ενώ η GTE με την πολύ πιο σπορ φιλοσοφία και ρύθμιση (σε σχέση με το προκάτοχό του) αποδίδει 245 ίππους.
Και τα δύο Golf με την διάταξη eHybrid εφοδιάζονται με μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh για μεγάλες αποστάσεις αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων.
Πακέτα εξοπλισμού
Οι εκδόσεις Trendline, Comfortline και Highline αποτελούν παρελθόν και στη θέση τους υπάρχουν οι Golf, Life και Style, καθώς και η πιο σπορ R-Line. Η βασική περιλαμβάνει μεταξύ άλλων LED προβολείς και LED πίσω φώτα, σύστημα Keyless Start, Innovision Cockpit, online υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, σύστημα ελέγχου Front Assist με προνοητικό έλεγχο προστασίας για πεζούς και το Car2X.
Στη διάρκεια του επόμενου έτους θα παρουσιαστούν ανεξάρτητα τα Golf GTI, GTI TCR, Golf GTD, Golf GTE και Golf R.
Πηγή: Volkswagen