Το αγωνιστικό του σερ Τιμ Μπέρκιν θα κατασκευαστεί σε 12 μονάδες, σε συνεργασία με τη Mulliner.
Στην αναγέννηση του Blower του 1929 προχωρά η Bentley σε συνεργασία με τη Mulliner. Αρχικά είχαν κατασκευαστεί τέσσερα τη δεκαετία του ’20, με το πιο γνωστό της Team Blowers να είναι αυτό με το Νο.2 που έτρεξε στον αγώνα Λε Μαν, Τώρα, χάρη στις νέες τεχνολογίες, τα αυτοκίνητα αυξάνονται σε 12.
Το όχημα με αριθμό πλαισίου HB 3403 θα αποσυναρμολογηθεί και κάθε εξάρτημα θα περάσει από 3D σάρωση, ώστε να κατασκευαστούν τα υπόλοιπα των άλλων οχημάτων. Οι 12 μονάδες που θα κατασκευαστούν θα είναι οι ίδιες με το αυθεντικό, αλλά θα υπάρχουν μερικές μικρές διαφοροποιήσεις που δεν θα είναι ορατές, προκειμένου να συμβαδίζουν με τους τελευταίους κανονισμούς ασφαλείας. Όλη αυτή η διαδικασία, θα απαιτήσει δύο χρόνια.
Το Blower εφοδιάζεται με ένα κινητήρα 4,5 λίτρων και μπορεί να μην κέρδισε ποτέ αγώνα, ήταν, όμως, το πιο γρήγορο, ενώ ο δημιουργός του Τζέιμς Μποντ, Ίαν Φλέμινγκ είχε αποφασίσει πως ο πράκτορας θα οδηγούσε ένα τέτοιο.
Ο ιδρυτής της Bentley, Γουόλτερ Όουεν Μπέντλεϊ αύξανε τη χωρητικότητα από τα τρία λίτρα, σε 4,5 και 6,5 για άνοδο της ισχύος, με τον Μπέρκιν να έχει μείνει άφωνος από τον Βρετανό μηχανικό Άμχερστ Βίλιερς, ο οποίος μπορούσε να αυξήσει την ισχύ του 4,5 λίτρων κινητήρα, από τα 130 στα 240 άλογα. Τότε, κατασκευάστηκαν 55 οχήματα, με τα τέσσερα από αυτά να μετέχουν σε αγώνες.
Το όχημα με το Νο.2, ανακατασκευάστηκε το 1960, διατηρώντας πολλά από τα αρχικά του στοιχεία και όντας μέλος της Bentley από το 2000, έχει διατηρηθεί σε μεγάλο βαθμό, έτσι ακριβώς όπως το οδηγούσε ο Μπέρκιν. Έχει μετάσχει στο Mille Miglia πέντε φορές, στον αγώνα Λε Μαν, ενώ έχει εμφανιστεί και στα Goodwood Festival of Speed και Pebble Beach Concours d’Elegance.
Πηγή: Bentley