Η ισπανική εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 40.000 μονάδων, παρουσιάζοντας αύξηση 18.7% μόνο τον Νοέμβριο. Μεγάλη ήταν η αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις της SEAT τον μήνα Νοέμβριο. Ξεπεράστηκε για μια ακόμα φορά το φράγμα των 40.000 μονάδων, φτάνοντας τις 40.400 πωλήσεις συνολικά, ποσοστό το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε άνοδο της τάξεως […]
Η ισπανική εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 40.000 μονάδων, παρουσιάζοντας αύξηση 18.7% μόνο τον Νοέμβριο.
Μεγάλη ήταν η αύξηση που σημείωσαν οι πωλήσεις της SEAT τον μήνα Νοέμβριο. Ξεπεράστηκε για μια ακόμα φορά το φράγμα των 40.000 μονάδων, φτάνοντας τις 40.400 πωλήσεις συνολικά, ποσοστό το οποίο μπορεί να μεταφραστεί σε άνοδο της τάξεως του 18.7% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2016. Τα αποτελέσματα ενισχύθηκαν σημαντικά από τις αγορές των Γερμανίας (+25.6) και Ισπανίας (+19.8%), ενώ και οι αγορές σε Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Πολωνία ενίσχυσαν τα ποσοστά με 58%, 30%, 29.5% και 29.1% αντίστοιχα.
Μάλιστα, η SEAT κατάφερενα δει τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 14.7%, έχοντας κιόλας έναν μήνα πριν ολοκληρωθεί το 2017. Στους 11 που προηγήθηκαν, η ισπανική φίρμα κατέγραψε 435 χιλιάδες πωλήσεις, 56 χιλιάδες περισσότερες από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καθώς τότε είχε πουλήσει 379.500 μονάδες. Ως εκ τούτου, αυτοί οι αριθμοί δείχνουν την αύξηση στις πωλήσεις, καθώς πέρυσι συνολικά, ο αριθμός άγγιξε τις 409.000.
Ο SEAT Vice-President Sales and Marketing, Wayne Griffiths δήλωσε σχετικά. «Τον Νοέμβριο διατηρήσαμε τις επιδόσεις ανάπτυξης του Οκτωβρίου. Ολοκληρώνουμε ένα πολύ θετικό τελευταίο τρίμηνο, το οποίο μεταφράζεται σε ένα ασυναγώνιστο τελικό αποτέλεσμα για ένα έτος που έχουμε πια καταστεί ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη. Έχοντας ήδη υπερβεί τις συνολικές πωλήσεις του 2016, όταν υπολείπεται ένας μήνας ακόμη πριν το τέλος του έτους, πετύχαμε ένα εξαιρετικό επίτευγμα χάρη στην επέκταση και ανανέωση της γκάμας καθώς στη σκληρή δουλειά που επιτελεί ολόκληρη η ομάδα της SEAT καθώς και το δίκτυο αντιπροσώπων μας».
Για να καταλάβει κανείς τι κατάφερε η SEAT, επτά από τις 12 κύριες αγορές σημείωσαν τα καλύτερα ποσοστά όλων των εποχών το 11μηνο Ιανουάριος-Νοέμβριος. Γερμανία (94.900 πωλήσεις, +14.8%), Ηνωμένο Βασίλειο (52.300, +18,3%), Τουρκία (19.400, +13,4%), Αυστρία (16.600, +16,5%), Ελβετία (9.400, +33,7%), Ισραήλ (8.300, +5,8%) και Τσεχία (7.800, +5,2%). Η Ισπανία από εκεί και πέρα, παραμένει η δεύτερη πιο μεγάλη αφορά της SEAT μετά από αυτή της Γερμανίας με 88.400 πωλήσεις, αυξημένες κατά 21.3% σε σχέση με το 2016.
Όσον αφορά στη χώρα μας, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση στην πετυχημένη πορεία της ισπανικής φίρμας, αφού η αύξησή της στις ταξινομήσεις ήταν πάρα πολύ μεγάλη, φτάνοντας το ποσοστό του 90%. Πέρυσι ήταν 53 για τον Νοέμβριο και φέτος έφτασε τις 101! Στο 11μηνο, με μερίδιο αγοράς 2.2% καταγράφηκαν 1.794 ταξινομήσεις, ξεπερνώντας την επίδοση του 2016 με 1.780, ενώ σχετικά με τις λιανικές ταξινομήσεις, η αύξηση είναι εντυπωσιακή, καθώς με τις 898 ταξινομήσεις και 2.4% μερίδιο, καταγράφηκε αύξηση του 48% συγκριτικά με τους πρώτους 11 μήνες του 2016.
Υποψήφιο για το βραβείο «Car of the Year Award in Europe 2018» το Ibiza
Για πρώτη φορά στην πολύχρονη ιστορία της, η SEAT βλέπει ένα από τα μοντέλα της, το Ibiza, να βρίσκεται στους επτά φιναλίστ για το βραβείο «Car of the Year Award in Europe 2018», με τον νικητή να ανακοινώνεται στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις 8 του Μάρτη. Μάλιστα, αυτή η τιμή έρχεται για την εταιρεία σε μια ιστορική χρονιά, αφού πρόκειται να συνεχίσει με τη μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική της πολιτική, που ξεκίνησε το 2016 με το Ateca και συνεχίστηκε φέτος με το Leon, το Ibiza και το νέο crossover Arona. Το 2018, η SEAT θα λανσάρει και ένα νέο μεγάλο SUV, 7-θέσιας διαμόρφωσης, ολοκληρώνοντας αυτή την πολιτική της.