Η Land Rover παρουσιάζει το Defender, το οποίο είναι διαθέσιμο σε πολλές παραλλαγές, με τον πελάτη να έχει άπειρες επιλογές εξατομίκευσης.
Στην επόμενη γενιά του περνάει το Defender, με τη Land Rover να παρουσιάζει ένα όχημα για τις εκτός δρόμου διαδρομές (και όχι μόνο). Για τον σκοπό αυτό, οι πρόβολοι μπορούν να χαρακτηριστούν μινιμαλιστικοί, το αυτοκίνητο γεμάτο αυτοπεποίθηση, με τη ρεζέρβα που βρίσκεται εξωτερικά, να δίνει τον δικό της τόνο αναφορικά με την παράδοση.
Το Defender 110 προσφέρει 5θέσια, 6θέσια ή 5+2θέσια διάταξη καθισμάτων, με τη χωρητικότητα πίσω από τη δεύτερη σειρά να ανέρχεται στα 1.075 λίτρα ή 2.380, όταν αυτή είναι διπλωμένη. Το Defender 90 από τη μεριά του διαθέτει 6θέσια διάταξη.
Εντός καμπίνας, τα ταπέτα είναι χρηστικά και καθαρίζονται εύκολα, ενώ προσφέρεται και βούρτσα για την απομάκρυνση άλλων υλικών. Προαιρετική είναι η οροφή Folding Fabric Roof, επιτρέποντας στους επιβάτες της δεύτερης σειράς του Defender 110 να είναι όρθιοι, όταν το όχημα δεν κινείται, απολαμβάνοντας πχ. ένα σαφάρι.
Η κατασκευή του βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική αλουμίνιου μονοκόκ, που προσφέρει ένα πιο γερό σασί. Είναι τρεις φορές πιο ισχυρό, παρέχοντας τη δυνατότητα τοποθέτησης αερανάρτησης ή της κλασικής με τα ελατήρια, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα τα ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα.
Το αυτοκίνητο συμπλήρωσε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών. Από τους 50 βαθμούς της ερήμου, έως τους -40 της Αρκτικής και σε υψόμετρο των 3.000μ. των Βραχωδών Ορέων στο Κολοράντο.
Η μόνιμη 4κίνηση, το αυτόματο κιβώτιο, το κεντρικό διαφορικό και το προαιρετικό Active Locking Rear Differential, επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί σε οποιοδήποτε τερέν, με το Configurable Terrain Response που ντεμπουτάρει στο νέο Defender, να επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει πολλές παραμέτρους. Για τους όχι και τόσο έμπειρους, το σύστημα αναλαμβάνει μόνο του την αποστολή αυτή, αρκεί να έχει τεθεί σε λειτουργία η ρύθμιση Auto.
Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 291mm, δίνοντας στο 110 γωνίες εισόδου/ράμπας/διαφυγής, 38/28/40 αντίστοιχα. Η διάβαση υδάτινου κωλύματος ανέρχεται στα 900mm και υποστηρίζεται από το πρόγραμμα Wade στο σύστημα Terrain Response 2. Όσον αφορά στο ClearSight Ground View, ο οδηγός έχει ευρύτερη ορατότητα και η περιοχή που κρύβεται από το καπό, απεικονίζεται μέσω των εμπρός τροχών στην κεντρική οθόνη αφής.
MHEV
Διατίθεται με καθαρότερους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με την έκδοση Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) να διατίθεται στην αγορά το 2020. Κατά την παρουσίαση, το Defender προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης. Έναν 4κύλινδρο P300 και έναν 6κύλινδρο P400 με Mild Hybrid Electric Vehicle. Αναφορικά με τους diesel, είναι οι 4κύλινδροι D200 και D240. Η οικονομία και η απόδοση, ενισχύονται από την επίπεδη πλάκα κάτω από το σώμα του οχήματος, που μειώνει την οπισθέλκουσα και προστατεύει τα εξαρτήματα που βρίσκονται εκεί.
Τεχνολογία 21ου αιώνα
Το σύστημα πολυμέσων Pivi Pro είναι νέο. Το Software-Over-The-Air (SOTA) με 14 ενότητες εξασφαλίζει ενημέρωση των εφαρμογών, τη στιγμή που ο χρήστης για παράδειγμα, ξεκουράζεται.
Εκδόσεις
Το νέο Land Rover Defender διατίθεται στα αμαξώματα 90 και 110. Η γκάμα αφορά τις εκδόσεις Defender, First Edition και την κορυφαία Defender X, με τα πακέτα εξοπλισμού βασικού, S, SE και HSE. Διατίθενται τα πακέτα εξατομίκευσης Explorer, Adventure, Country και Urban, ενώ οι πελάτες μπορούν να προμηθευτούν την προαιρετική κουκούλα Satin Protective Film για την αποφυγή γραντζουνιών και μέγιστης προστασίας. Διατίθεται στις αποχρώσεις Indus Silver, Gondwana Stone και Pangea Green. Παρέχονται επίσης ηλεκτρικός γάντζος, αδιάβροχες τέντες και μπάρες οροφής.
Τέλος, διατίθεται μια πληθώρα άλλων αξεσουάρ, όπως ρουχισμός, αλλά και ένας ιμάντας με δύναμη έλξης έξι τόνων.
Πηγή: Land Rover