Υβριδικό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής και όπως υπόσχεται η εταιρεία, η γρηγορότερη Lamborghini.
Sian ονομάζεται η νέα, περιορισμένης παραγωγής υβριδική Lamborghini, που όπως υποστηρίζει η εταιρεία, πρόκειται για την πιο γρήγορη.
Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 48βολτο ηλεκτρικό κινητήρα, ισχύος 34 ίππων, που έχει ενσωματωθεί στο κιβώτιο, προσφέροντας άμεση απόκριση και βελτιωμένη απόδοση. Αυτό το μοτέρ υποστηρίζει μικρές πορείες, όπως είναι η οπισθοπορεία και η στάθμευση.
Αντί μπαταρία ιόντων-λιθίου, η Sian χρησιμοποιεί την τεχνολογία supercapacitor. Το εξάρτημα αποθηκεύει 10 φορές περισσότερη ενέργεια και είναι τοποθετημένο πίσω από τα καθίσματα και εμπρός από τον κινητήρα, παρέχοντας καλύτερη κατανομή βάρους. Το ηλεκτρικό σύστημα με τον supercapacitor και το ηλεκτρικό μοτέρ ζυγίζουν 34 κιλά, κάτι που σημαίνει πως η αναλογία κιλών ανά βάρος είναι στο 1,0.
Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας είναι V12 με βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο, αποδίδοντας 785 hp (577 kW) στις 8.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδει 819 hp (602 kW). Η τελική ταχύτητα του οχήματος ανέρχεται στα 350 χ.α.ω.
Χάρη στη συμπεριφορά του supercapacitor και του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, αποθηκεύεται ενέργεια κάθε φορά που φρενάρει ο οδηγός. Έτσι, έως τα 130 χ.α.ω. υπάρχει άμεση απόκριση στην επιτάχυνση. Τότε αποσυνδέεται το ηλεκτρικό μοτέρ.
Όσον αφορά στη σχεδιαστική φιλοσοφία της Sian, δανείζεται μερικές ιδέες από την Countach και τη γραμμή Gandini στο προφίλ της. Οι εισαγωγές αέρα στις θύρες, το κρύσταλλο/κάλυμμα στον κινητήρα και οι ακμές στο καπό, θυμίζουν πολλά από την Countach, όπως επίσης οι οπές του καλύμματος του μοτέρ, που συνεισφέρουν στην αεροδυναμική απόδοση.
Αυτή από τη μεριά της ενισχύεται από τον εμπρός διαχωριστή ροής αέρα, το εμπρός μέρος του καπό, τις πλευρικές εισαγωγές και τον πίσω διαχύτη.
Το όχημα θα κατασκευαστεί σε μόλις 63 αντίτυπα και παρουσιάζεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).
Πηγή: Lamborghini