Η εταιρεία δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και πραγματοποιεί τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης δίνει το «παρών» η Hyundai, η οποία πραγματοποιεί τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες. Επίσης, παρουσιάζει τη στρατηγική της αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση, με την υπογραφή του STYLE SET FREE, κάτι το οποίο μεταφράζεται στην αλλαγή των εσωτερικών χώρων των αυτοκινήτων και στην προσαρμοστικότητά τους.
Από εκεί και πέρα, ο κατασκευαστής προχωρά στην παρουσίαση του ηλεκτρικού concept car 45. Είναι εμπνευσμένο από το πρώτο μοντέλο της μάρκας τη δεκαετία του ’70 και αποτελεί το ορόσημο για τον μελλοντικό σχεδιασμό ηλεκτρικών οχημάτων της φίρμας.
Εν συνεχεία, παρουσιάζεται και το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, ανακοινώνοντας παράλληλα τη νέα εποχή της φίρμας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Τέλος, πρεμιέρα κάνει και το νέο Hyundai i10. Διαθέτει νέο σχεδιασμό, αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά συνδεσιμότητας, όπως το Connected Car και το Blue Link, ενώ παρουσιάζεται και μια ειδική έκδοση του μοντέλου.
Πηγή: Hyundai