Η έκτη γενιά του μοντέλου είναι αθλητική, στιλάτη και οικονομική, διαθέτοντας κινητήρες diesel και βενζίνης.
Λίγες ημέρες μετά την ηλεκτρική έκδοση, το Corsa παρουσιάστηκε, έχοντας κάτω από το καπό του πιο αποδοτικούς, πιο προηγμένους και πιο δυναμικούς κινητήρες diesel και βενζίνης, με την ισχύ τους να κυμαίνεται από 55kW (75hp) έως 96kW (130hp) και να συνδυάζονται με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο.
Η σπορ προσωπικότητα του νέου Corsa τονίζεται από την ελαφριά κατασκευή του και τη χαμηλή θέση οδήγησης. βελτιώσεις έχουν γίνει στην ακαμψία του αμαξώματος και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ όλα αυτά πλαισιώνονται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και πολυμέσων.
Ελαφριά κατασκευή
Η πιο ελαφριά έκδοση ζυγίζει κάτω από 1.000 κιλά και πιο συγκεκριμένα 980. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, το νέο Corsa είναι ελαφρύτερο κατά 108 κιλά, 10% δηλαδή εξοικονόμηση βάρους, παρά το μήκος των 4.06μ. που έχει παραμείνει το ίδιο.
Το σασί ζυγίζει κατά 40 κιλά λιγότερο, ενώ οι 3κύλινδροι κινητήρες άλλα 15 σε σχέση με αυτούς των τεσσάρων της προηγούμενης γενιάς. Το καπό από αλουμίνιο είναι 2,4 κιλά ελαφρύτερο, ενώ τα καθίσματα «γλιτώνουν» άλλα 10.
Σχετικά με τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, υπάρχει διτονία αποχρώσεων, με την οροφή να είναι 48mm πιο κοντή, δίχως να επηρεάζεται ο χώρος στην καμπίνα. Ο οδηγός κάθεται κατά 28mm πιο χαμηλά, με τον χειρισμό του αυτοκίνητου να είναι καλύτερος, λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους.
Διάφορες τεχνολογίες
Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται οι προβολείς IntelliLux LED, με τα οκτώ στοιχεία LED να ελέγχονται από μια κάμερα υψηλής ανάλυσης και να προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες, την κυκλοφορία και το περιβάλλον του οχήματος.
Πηγή: Opel