Rolls-Royce Wraith Eagle VIII: Μόνο για συλλέκτες

Rolls-Royce Wraith Eagle VIII: Μόνο για συλλέκτες

Μόλις 50 οχήματα θα καστασκευαστούν, τιμώντας έτσι ένα από τα πιο σπουδαία εγχειρήματα της ανθρώπινης φύσης.

Οι στρατιωτικοί αεροπόροι Τζον Άλκοκ και Άρθουρ Μπράουν πραγματοποίησαν πριν από 100 χρόνια, τον Ιούνιο του 1919, το πρώτο υπερατλαντικό πτητικό ταξίδι δίχως στάση. Σύγχρονοι συνάδελφοι του σερ Χένρι Ρόις, απογειώθηκαν από την Ιρλανδία με ένα τροποποιημένο αεροσκάφος του Α’ παγκοσμίου πολέμου, το βομβαριδιστικό Vickers Vimy. Το αεροσκάφος εφοδιαζόταν με δύο 20,3 λίτρων, ισχύος 350 ίππων κινητήρες Rolls-Royce Eagle VIII. Από αυτούς παίρνει το όνομά του το αυτοκίνητο, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 μονάδες και απευθύνεται αποκλειστικά σε συλλέκτες.

Το εγχείρημα της υπερατλαντικής πτήσης δεν ήταν εύκολο, καθώς τα μόνα εξαρτήματα που λειτούργησαν στην ουσία, ήταν οι κινητήρες της Rolls-Royce. Τα συστήματα επικοινωνίας και πλοήγησης απέτυχαν σχεδόν αμέσως, αφήνοντας τους δύο πιλότους να ταξιδεύουν τη νύχτα μέσα στα σύννεφα και στην ομίχλη, δηλαδή δίχως ορατότητα και για πολλές ώρες και μερικές φορές… ανάποδα. Εν τέλει, όταν κατάφεραν να εξέλθουν αυτών, οι εκπληκτικές ικανότητες του Μπράουν στην πλοήγηση, που είχε οδηγό τα αστέρια, βοήθησαν το δίδυμο να αποφύγει τους κινδύνους.

Προκειμένου λοιπόν να τιμήσει το όλο εγχείρημα, η Rolls-Royce έχει σε απόχρωση Gunmetal με Selby Grey το αμάξωμα, με τα χρώματα να διαχωρίζονται από μια ορειχάλκινη γραμμή. Η μαύρη γρίλια θυμίζει σε πολλά το αεροσκάφος, ενώ οι τροχοί είναι γυαλισμένοι με μια ημιδιάφανη σκιά.

Εντός καμπίνας, η προσπάθεια των δύο πιλότων τιμάται από το μαύρο χρώμα του δέρματος και την απόχρωση Selby Grey. Ο ορείχαλκος θυμίζει την πτήση των 3.025 χιλιομέτρων ενώ το λογότυπο «RR» κι αυτό σε ορείχαλκο, κοσμεί τα προσκέφαλα των καθισμάτων. Επίσης, σε ορειχάλκινη έκδοση εντοπίζεται στη θύρα του οδηγού μια φράση του μετέπειτα πρωθυπουργού της Αγγλίας, Γουίντσον Τσόρτσιλ, που σχολίασε τα κατορθώματα των δύο ανδρών.

Το ταμπλό εμφανίζεται σε απόχρωση την ώρα που οι πιλότοι ξέφυγαν από τα σύννεφα και την ομίχλη. Εντοπίζεται συγκεκριμένα η Smoked Eucalyptus σε χρυσό, πριν επιστρωθεί με ασήμι και χαλκό, θυμίζοντας έτσι τι αντίκριζαν οι πιλότοι, βλέποντας τη Γη από πάνω. Ξεχωριστή είναι η πλαφονιέρα του οχήματος, αλλά και οι ορειχάλκινες ραφές στα πλευρά του κεντρικού τούνελ μετάδοσης, παραπέμποντας στο V12 αεροσκάφος Vickers Vimy.

Αναφορικά με τον πίνακα οργάνων, ο φόντος του θυμίζει τις κρύες συνθήκες που αντιμετώπισαν οι πιλότοι, εντοπίζεται ελαφρύ πράσινο χρώμα, ό,τι συνάντησαν δηλαδή στην πτήση τους, ενώ υπάρχει και κόκκινο, από την έναυση των κινητήρων. Περιττό να αναφερθεί πως και το ρολόι παίζει τον δικό του ρόλο αναφερόμενο στην πτήση των Άλκοκ και Μπράουν.

Αναφορικά με την πλαφονιέρα που αναφέρθηκε παραπάνω, 1.183 ίνες δείχνουν τη διάταξη των αστεριών εκείνη τη νύχτα του 1919 και τη διαδρομή της πτήσης, με τους αστερισμούς να είναι από νήμα ορείχαλκου. Η ακριβής στιγμή που το δίδυμο ξέφυγε από τα σύννεφα, ορίζεται από ένα κόκκινο φως οπτικών ινών.

Πηγή: Rolls-Royce

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ