Τρίτο πεντάλ και χειροκίνητο κιβώτιο για το αυτοκίνητο του Βρετανού κατασκευαστή, προκειμένου να υπενθυμίσει σε όλους τις οδηγικές συγκινήσεις.
Τη Vantage AMR παρουσιάζει η Aston Martin, ένα αυτοκίνητο που υπόσχεται έντονες οδηγικές συγκινήσεις, αν σκεφτεί κανείς πως διαθέτει πεντάλ αποσύμπλεξης και χειροκίνητο κιβώτιο. Κάτω από το καπό, υπάρχει ο νέος αλουμινένιος 4λιτρος twin turbo V8 κινητήρας, τοποθετημένος χαμηλά και όσο το δυνατόν πιο κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος, που ανέρχεται σχεδόν στο 50:50.
Το μοτέρ αποδίδει 510 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 625Nm ροπή στο εύρος 2.000-5.000 σ.α.λ., βοηθώντας το αυτοκίνητο να επιταχύνει έως τα 97 χ.α.ω. σε 3,9δλ. και έως τα 100 σε 4,0. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 314.
Η έκδοση είναι περιορισμένη, μόλις στις 200 μονάδες, εφοδιασμένη με ένα 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο εμπνευσμένο από τους αγώνες, με την πρώτη σχέση να είναι τύπου dog-leg. Οι σχέσεις αλλάζουν μέσω ενός χειροποίητου με ραφές, επενδυμένου με δέρμα λεβιέ. Η δεύτερη έως και η έβδομη σχέση, αλλάζουν μέσω του διαμόρφωσης «Η». Το διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης.
Αξίζει να τονιστεί πως η χειροκίνητη μετάδοση υιοθετεί το σύστημα AMSHIFT. Διαθέτει συμπλέκτη και αισθητήρες και μαζί με τη χαρτογράφηση του κινητήρα, ο οδηγός μπορεί να «κατεβάζει» σχέσεις με την τεχνική «μύτη-τακούνι». Έτσι, τη στιγμή που «κατεβαίνει» μια σχέση, ενώ ο οδηγός φρενάρει, επιτρέπεται η ομαλή μείωση της ταχύτητας και η είσοδος στις στροφές. Επίσης το AMSHIFT επιτρέπει τα «ανεβάσματα» των σχέσεων με τέρμα γκάζι, προσφέροντας ελάχιστη διακοπή στην επιτάχυνση.
Αφαιρώντας την αυτόματη μετάδοση και προσθέτοντας κεραμικά φρένα στον βασικό εξοπλισμό, όχι μόνο διατηρείται η «αγνή» και «καθαρή» οδήγηση, αλλά εξοικονομούνται και 95 κιλά συνολικού βάρους. Τέλος, μαζί με το προσαρμοζόμενο σύστημα ανάρτησης και τα προγράμματα Sport, Sport+ και Track, το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί ανάλογα με τις επιθυμίες του χειριστή του.
Πηγή: Aston Martin