Aston Martin DBS Superleggera Volante

Η cabrio έκδοση της Coupe, προσφέρει έντονη οδηγική εμπειρία, τη στιγμή που η οροφή της έχει δοκιμαστεί σε όλες τις συνθήκες.

Την DBS Superleggera Volante παρουσιάζει η Aston Martin. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν 5,2 λίτρων V12 twin turbo κινητήρα, απόδοσης 715 ίππων και 900Nm ροπή. Η ανώτατη ταχύτητα που αναπτύσσει, ανέρχεται στα 340 χ.α.ω., με τα πρώτα 100 να έρχονται σε 3,6 και τα 160 σε 6,7.

Ο σχεδιασμός ανεβάζει επίπεδο την αεροδυναμική απόδοση, καθώς εμπρός ο διαχωριστής ροής αέρα, τον οδηγεί κάτω από το πάτωμα, παράγοντας ταυτόχρονα την απαραίτητη κάθετη δύναμη και την ψύξη για το σύστημα πέδησης των εμπρός τροχών. Επίσης, οι πλευρικοί αεραγωγοί βοηθούν στην παραγωγή αρνητικής άντωσης και τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Πίσω από τους εμπρός τροχούς, ο αέρας διαφεύγει και ρέει όμορφα στα πλευρά, ενώ ο διπλός πίσω διαχύτης, μειώνει τα επίπεδα άντωσης κατά το μέτρο του δυνατού. Επίσης, το σύστημα Aeroblade ll παράγει επιπλέον κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα. Στην τελική της ταχύτητα, η DBS Superleggera Volante παράγει 177 κιλά κάθετης δύναμης, μόλις τρία λιγότερα από ό,τι η Coupe, παρά τις όποιες αλλαγές έχουν γίνει αναγκαστικά στο αεροδυναμικό πακέτο.

Από εκεί και πέρα, τα προγράμματα οδήγησης επηρεάζουν τον θόρυβο του μοτέρ. Στο GT, το μοτέρ είναι ήσυχο, αλλά στην επιλογή Sport ή Sport Plus, αλλάζει και ο ήχος του γίνεται πιο άγριος. Αναφορικά με το quiet start, μειώνονται οι στροφές του κατά την εκκίνηση, προκειμένου να μην γίνεται ενοχλητικό.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του ZF 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που υπάρχει στον πίσω άξονα. Έχει «κοντές» σχέσεις, βοηθώντας έτσι στην απόκριση και γρήγορη επιτάχυνση του μοτέρ και πάντα, ανάλογα με το πρόγραμμα και τη διάθεση του οδηγού, έχει την κατάλληλη σχέση τη σωστή στιγμή.

Αναφορικά με την οροφή, τομέας στον οποίο έχει δοθεί μεγάλη βάση από την Aston Martin, ομορφαίνει το look του οχήματος. Οκτώ επιστρώσεις μονωτικών και ηχομονωτικών υλικών επιτρέπουν την άνεση των επιβατών, όταν είναι κλειστή και την εμπειρία ήχου από το μοτέρ, όταν είναι ανοικτή.

Οι 4πλές απολήξεις παράγουν έναν αυθεντικό, καθαρό και αρμονικό ήχο, με την οροφή να χρειάζεται 14δλ. για να ανοίξει και 16 για να κλείσει. Έχει δοκιμαστεί στην Death Valley και στον Αρκτικό κύκλο, με τον μηχανισμό να έχει λειτουργήσει πάνω από 100.000 φορές, προσομοιώνοντας χρήση 10 χρόνων σε μόλις έναν μήνα.

Πηγή: Aston Martin

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από