Είναι η πρώτη φορά που κάτω από το καπό των S5 έχει τοποθετηθεί ο V6 diesel κινητήρας της γερμανικής εταιρείας.
Για πρώτη φορά η γκάμα των μοντέλων S5 της Audi εφοδιάζονται με έναν V6 κινητήρα diesel κάτω από το καπό τους. Ο 3λιτρος TDI στα S5 Coupe και S5 Sportback αποδίδει 255 kW (347 hp) και 700Nm ροπής. Ένας ηλεκτρικός κομπρέσορας ευθύνεται για την απόδοση και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα εξασφαλίζει οικονομία.
Ο 3λιτρος TDI κινητήρας στα μοντέλα S5 είναι ο πιο ισχυρός στη γκάμα μοντέλων των Audi V6 diesel. Η ισχύς ανέρχεται στις 255 kW (347 hp), με ροπή 700Nm, που είναι διαθέσιμη ανάμεσα στις 2.500-3.100 σ.α.λ. Παρά τη βελτιστοποιημένη απόδοση, τα S5 Coupe TDI και S5 Sportback TDI, έχουν κατανάλωση 6,2l/100km και εκπομπές 161g/km. Τα νέα μοντέλα S καταναλώνουν 19% λιγότερο καύσιμο συγκριτικά με τους προκατόχους τους, που εφοδιάζονταν με κινητήρες βενζίνης, παρά την αύξηση της ροπής.
Ο 6κύλινδρος diesel κινητήρας επιταχύνει έως τα 100 χ.α.ω. το S5 Coupe σε 4,8δλ. και σε 4,9 το S5 Sportback. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Με αυτά τα χαρακτηριστικά, ο V6 diesel κινητήρας διακρίνεται για τον σπορ χαρακτήρα του, τη μειωμένη κατανάλωση και τη μεγάλη αυτονομία του. Παράγει επίσης σπορ ήχο.
Το μοτέρ στα S TDI μοντέλα εφοδιάζονται επίσης με έναν ηλεκτρικό κομπρέσορα (EPC) και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV). Αμφότερα τα συστήματα ενσωματώνονται σε ένα 48βολτο κύριο ηλεκτρικό σύστημα. Για πρώτη φορά στα S5 TDI, ένας ισχυρός 48βολτος εναλλάκτης με ιμάντα βρίσκεται στην καρδιά του συστήματος, με μέγιστη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας έως 8 kW. Ένας μετατροπέας DC/DC μειώνει την τάση για τα εξαρτήματα στο 12βολτο σύστημα. Τέλος, μια συμπαγής, αερόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου με χωρητικότητα 0,5kWh κάτω από τον χώρο αποσκευών, αποτελεί το κέντρο αποθήκευσης ενέργειας.
Πηγή: Audi