Χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και υψηλότερη ισχύς από την ήπια υβριδική τεχνολογία της εταιρείας.
Τα Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid θα διαθέτουν μια ήπια υβριδική αρχιτεκτονική, που θα έχει όφελος στον οδηγό, τη μειωμένη κατανάλωση. Το σύστημα BISG, που αποτελείται από μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα, αντικαθιστά τον εναλλάκτη και επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα, σε μια αερόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου των 48 V.
Το BISG λειτουργεί σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα 1,0 λίτρου EcoBoost, προκειμένου να παρέχει περισσότερη ροπή και επιτάχυνση, ενώ χρησιμοποιείται και για τη λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Το αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί τη λειτουργία του αυτοκινήτου και προσδιορίζει τον χρόνο και βαθμό φόρτισης της μπαταρίας για να εξασφαλίζεται η χρήση της αποθηκευμένες ενέργειας, εφαρμόζοντας τις δύο παρακάτω περιπτώσεις.
Υποκατάσταση ροπής
Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50Nm, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του μοτέρ βενζίνης. Σκοπός είναι η εξοικονόμηση καυσίμου και τα 112 g/km για τις εκπομπές CO2 και των 4,9 l/100 km για τη μέση κατανάλωση βενζίνης στην περίπτωση του Fiesta – οι αντίστοιχες τιμές για το Focus είναι 106 g CO2 /km και 4,7 l/100 km.
Υποβοήθηση ροπής
Αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας.
Η πρόσθετη ροπή που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας, βελτιώνει τις επιδόσεις και την απόκριση, κυρίως στις χαμηλές στροφές. Το BISG επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1,0 λίτρου EcoBoost κινητήρα, τοποθετώντας παράλληλα μεγαλύτερο turbo. Έτσι, περιορίζονται τα φαινόμενα turbo-lag, μέσω της περισσότερης ροπής του ηλεκτρικού μοτέρ, επιτρέποντας στον θερμικό να περιστρέφεται ταχύτερα και να διατηρεί ψηλά την πίεση του turbo.
Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου και αυτό επιτρέπει στο Auto Start-Stop των Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, όπως για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 χ.α.ω. ή ακόμα και με σχέση στο κιβώτιο, εφόσον, όμως, το πεντάλ του συμπλέκτη είναι πατημένο.
Η τεχνολογία Ford EcoBlue Hybrid θα παρέχει παρόμοια υποβοήθηση στον 2λιτρο EcoBlue diesel κινητήρα της Ford στον τομέα της ροπής από το ηλεκτρικό μοτέρ. Αναφορικά με το Ford Kuga EcoBlue Hybrid, που θα κυκλοφορήσει φέτος, η Ford στοχεύει σε εκπομπές CO2 της τάξης των 132 g/km και κατανάλωση 5,0 l/100 km.
Πηγή: Ford