Η αγγλική εταιρεία παρουσιάζει τις δύο νέες εκδόσεις της τρίτης γενιάς, που εφοδιάζονται με τον νέο 4λιτρο turbo κινητήρα.
Τις Continental GT V8 και GT V8 Convertible παρουσιάζει η Bentley, η οποία τις εφοδιάζει με νέο κινητήρα και πολλά άλλα δυναμικά χαρακτηριστικά, τα οποία διατηρούν την πολυτέλεια και την άνεση σε υψηλά επίπεδα. Αρχικά, θα διατεθούν στην αγορά των ΗΠΑ το τρίτο τέταρτο του 2019, πριν ακολουθήσουν μερικές άλλες το πρώτο τέταρτο του 2020.
Ακόμα περισσότερη αποδοτικότητα
Ο νέος 4λιτρος, 32βάλβιδος V8 κινητήρας βενζίνης αποδίδει 542 ίππους και 770Nm ροπή. Τα turbo, τεχνολογίας twin-scroll, εγκατεστημένα εντός του V του μοτέρ, βοηθούν, ώστε η coupe να αναπτύσσει τελική 318 χ.α.ω., με τα 0-100 να έρχονται σε 4δλ. Όσον αφορά στην convertible, επιταχύνει έως τα πρώτα 100 χ.α.ω. σε 4,1δλ. Μάλιστα, για εξοικονόμηση καυσίμου, απενεργοποιούνται οι τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους σε ορισμένες περιπτώσεις και αυτό συμβαίνει σε μόλις 20 milliseconds, κάτι που σημαίνει πως δεν γίνονται αντιληπτοί από τον οδηγό. Διαθέσιμη επίσης είναι και η λειτουργία Stop-Start.
Πολλά ξεχωριστά χαρακτηριστικά
Οι τροχοί των εκδόσεων είναι 20 ιντσών, 10 ακτίνων από αλουμίνιο, ενώ οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε άλλα εννέα σχέδια και έως 22 ιντσών, αλλά και άλλες αποχρώσεις για το αμάξωμα. Τα δύο μοντέλα ξεχωρίζουν επίσης από τις 4πλές απολήξεις και από το έμβλημα V8 στα εμπρός φτερά. Η οροφή μπορεί να ανοίξει/κλείσει, πατώντας απλά ένα μπουτόν, σε μόλις 19 δευτερόλεπτα και αυτό είναι εφικτό έως τις ταχύτητες των 50 χ.α.ω.
Από εκεί και πέρα, ο εξαερισμός που ζεσταίνει τον αυχένα στα εμπρός καθίσματα, λειτουργεί πιο ήσυχα, συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά. Είναι ενσωματωμένος στα θερμαινόμενα/εξαεριζόμενα καθίσματα (στα προσκέφαλα) και διακοσμείται από χρώμιο. Συνδυάζεται με το θερμαινόμενο τιμόνι και τα νέα θερμαινόμενα υποβραχιόνια, κάνοντας την καμπίνα ακόμα πιο ελκυστική για τους επιβαίνοντες.
Αναφορικά με τα φωτιστικά σώματα, δεν λείπει η τεχνολογία LED.
Πολυτελές εσωτερικό
Στην καμπίνα, δεν απουσιάζει ούτε το δέρμα, ούτε ο σπάνιος καπλαμάς, μεταξύ άλλων από καρυδιά. Οι ρυθμίσεις των καθισμάτων είναι 20 και διακοσμούνται με διάφορες αντιθετικές ραφές και σε διάφορες αποχρώσεις. Το ηχοσύστημα περιλαμβάνει 10 ηχεία με ισχύ εξόδου 650 watts, ενώ αναφορικά με τον πίνακα οργάνων, είναι επικεντρωμένος στον οδηγό, όπως το προαιρετικό Bentley Rotating Display. Το τελευταίο διατίθεται με οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ όσον αφορά στην περισσότερη εξατομίκευση, η επένδυση της οροφής διατίθεται σε οκτώ αποχρώσεις.
Εξαιρετικός χειρισμός και άνεση
Μέσω του Bentley Drive Dynamics, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τόσο την άνεση όσο και τον χειρισμό και την απόδοση, τα δύο τελευταία μέσω του προγράμματος Sport. Εμπρός και πίσω υπάρχουν ελαφρές αντιστρεπτικές ράβδοι που βελτιώνουν τον χειρισμό, κάτι στο οποίο βοηθά και το Dynamic Ride System της εταιρείας, που διατίθεται προαιρετικά. Ελέγχει συν τοις άλλοις τις πλευρικές δυνάμεις, προστατεύοντας τους επιβάτες από τις κλίσεις, τη στιγμή που η αερανάρτηση ελατηρίων τριών θαλάμων, βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αναλόγως πάντα με το πρόγραμμα οδήγησης.
Εν συνεχεία, το σύστημα Active All-Wheel Drive κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα, σε σχέση με την περίσταση, ενώ το Electric Power-Assisted Steering κάνει τη διεύθυνση πιο ανταποκρίσιμη, αλλά και με μεγαλύτερη γωνία στροφής. Άλλα συστήματα υποβοήθησης είναι τα Active Lane Assist, Traffic Jam Assist και Park Assist.
Τέλος, το Continuous Damping Control βελτιστοποιεί την άνεση και τον χειρισμό, ελέγχοντας τα αμορτισέρ, ανάλογα με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τις απαιτήσεις του οδηγού. Ελέγχει συνεχώς την ταχύτητα και την απόσταση των τροχών από το αμάξωμα σε κάθε στροφή, κάνοντας το όχημα ακόμα πιο ευκολοδήγητο και σταθερό.
Πηγή: Bentley