Τα αρχικά του οχήματος προέρχονται από τις Aston Martin και Red Bull, που συνεργάστηκαν προκειμένου να παρουσιάσουν το τρίτο μέλος της οικογένειας των οχημάτων των Βρετανών, που έχει τον κινητήρα στο κέντρο του.
Την AM-RB 003 παρουσίασε στη γενεύη η Aston Martin. Πρόκειται για το τρίτο όχημα των Βρετανών που έχει τον κινητήρα στο μέσον του αμαξώματός του και υιοθετεί πολλές τεχνολογίες από τη Formula 1, αλλά και μερικά άλλα χαρακτηριστικά, διάφορων μοντέλων των Βρετανών.
Οι μονάδες της έκδοσης είναι περιορισμένες, μόλις 500 και το αυτοκίνητο ξεχωρίζει για τη στιλιστική και αεροδυναμική του φιλοσοφία, που φαίνεται από τον εμπρός μεγάλο του πρόβολο, τον μεγάλο πίσω διαχύτη και το δάπεδό του, που παράγει υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης. Μάλιστα, για την κατασκευή του, χρησιμοποιήθηκε επίσης τεχνολογία αεροσκαφών, με την πίσω πτέρυγα να κάνει ό,τι ένα «φτερό» αεροσκάφους.
Η τεχνολογία αυτή ονομάζεται FlexFoil και έχει χρησιμοποιηθεί από τη NASA προκειμένου να αποδίδει τα μέγιστα, με την Aston Martin να αποτελεί την πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που την εισάγει στον χώρο.
Το σύστημα επιτρέπει στην κάθετη δύναμη του αυτοκινήτου να αλλάξει, δίχως να αλλάζει η κλίση του εξαρτήματος, έχοντας ως αποτέλεσμα την υψηλή απόδοση και τα μειωμένα επίπεδα θορύβου. Οι δονήσεις και η οπισθέλκουσα έχουν εξαφανιστεί και αυτές, στο μέτρο του δυνατού.
Οι περαιτέρω λεπτομέρειες αναφορικά με το αεροδυναμικό πακέτο, ναι μεν δημιουργούν μια οικεία εικόνα σε σχέση με αυτή της Aston Martin Valkyrie, αλλά ο νέος σχεδιασμός των προβολέων εμπρός και πίσω, χαρίζουν στην AM-RB 003 τη δική της ταυτότητα. Είναι νέοι, οι λαμπτήρες έχουν παρθεί, λόγω της φωτεινότητάς τους από τη Valkyrie, μόνο που οι τέσσερις μονάδες μαζί, ζυγίζουν όσο ένας προβολέας της DB11.
Μια από τις μεγάλες διαφορές των Aston Martin Valkyrie και AM-RB 003, είναι το μέγεθος του κοκ-πιτ. Η AM-RB 003 διαθέτει θύρες τύπου LMP1, που όταν ανοίγουν, «παίρνουν» μαζί τους και ένα τμήμα της οροφής, διευκολύνοντας την είσοδο/έξοδο των επιβατών. Προκειμένου να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος στους δύο επιβάτες, η κεντρική κονσόλα έχει αυξηθεί σε πλάτος, ενώ αποθηκευτικός χώρος υπάρχει αρκετός, πίσω από τα καθίσματα. Μάλιστα, εντοπίζονται κι άλλοι για πορτοφόλια ή smartphones.
Το κοκ-πιτ είναι οδηγοκεντρικό και αυτό φαίνεται από την τοποθέτηση διάφορων εξαρτημάτων. Ο πίνακας οργάνων είναι πίσω από το τιμόνι, του οποίου οι ακτίνες δεν εμποδίζουν την ορατότητα προς αυτόν, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι αποδοτικό, λειτουργικό, απλοϊκό και κατανοητό. Από εκεί και πέρα, οι θυρίδες του εξαερισμού μοιάζουν σαν κάθετα βράγχια.
Παραδοσιακά, τα αυτοκίνητα της Aston Martin διακοσμούνται με ξύλο, δέρμα ή γυαλί, αλλά η AM-RB 003 σηματοδοτεί την αλλαγή, σε χρήση υλικών από τα οποία κατασκευάζονται τα αεροσκάφη και τα διαστημόπλοια.
Για να εξοικονομηθεί βάρος, μερικά εξαρτήματα έχουν κατασκευαστεί μέσω 3D εκτύπωσης, όπως η κεντρική κονσόλα, που μειώνει κατά 50% τη μάζα σε αυτό το σημείο, ενώ αναφορικά με την κινητήρα μονάδα του αυτοκινήτου, πρόκειται για τη νέα υβριδική V6 turbo. Το σύστημα λίπανσής της είναι τεχνολογίας Nexcel, που ανανεώνει το λάδι του μοτέρ σε χρόνο κάτω από 90 δευτερόλεπτα. Αυτό το σύστημα έχει χρησιμοποιηθεί στην Aston Martin Vulcan, έχει περάσει τα «τεστ» αντοχής στον 24ωρο αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ και η AM-RB 003 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που το έχει υιοθετήσει.
Το υλικό με το οποίο έχει κατασκευαστεί το όχημα, είναι το ανθρακόνημα, με το σύστημα ενεργούς ανάρτησης και αυτό των ηλεκτρονικών συστημάτων να προέρχονται από τη Valkyrie, παρέχοντας ακρίβεια και έλεγχο του οχήματος.
Πηγή: Aston Martin