Στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης παρουσιάζεται η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής.
Στη Γενεύη παρουσίασε η Ferrari την F8 Tributo και πρόκειται για ένα καλύτερο αυτοκίνητο, συγκριτικά με την 488 GTB που αντικαθιστά. Η ισχύς ανέρχεται στους 720 ίππους και η αναλογία 185 ίππων/λίτρο, σημαίνει πως ο συγκεκριμένος V8, αποτελεί τον πιο ισχυρό που έχει τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής και αυτό δεν αφορά μόνο τους κινητήρες με turbo, αλλά και όλους τους υπόλοιπους, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η χωρητικότητα του μοτέρ είναι 3.902cc και αποδίδει 50 ίππους περισσότερους από αυτόν που τοποθετήθηκε στο όχημα που αντικαθιστά, ενώ το αεροδυναμικό πακέτο βελτιώνεται κατά 10%, μαζί με την τελευταία έκδοση του Side Slip Angle Control.
Οι 720 ίπποι αποδίδονται δίχως την παραμικρή εμφάνιση του turbo-lag, αλλά και με όμορφο ήχο. Ο χειρισμός είναι άριστος και σε αυτό συμβάλλει η νέα έκδοση του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+), που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του προγράμματος Race, που από τη μεριά του εγκαθίσταται για πρώτη φορά και διευκολύνει την οδήγηση στο όριο.
Η στεφάνη του τιμονιού είναι μικρότερη, κάνοντας το αυτοκίνητο να «φαίνεται» πιο ευκίνητο, ενώ η μείωση του βάρους σε σχέση με την 488 GTB, ανέρχεται στα 40 κιλά, δίχως να επηρεάζεται το εσωτερικό και η ποιότητά του.
Οι ιδέες για τη βελτιστοποίηση του αεροδυναμικού πακέτου έχουν παρθεί από την 488 Pista, βοηθώντας έτσι τη διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα. Για αυτόν τον σκοπό, τα ψυγεία έχουν κλίση προς τα πίσω, ενώ οι εισαγωγές αέρα, έχουν τοποθετηθεί στις δύο πλευρές του σπόιλερ, αντί στο πάνω μέρος των πίσω φτερών.
Εμπρός, ο σχεδιασμός τύπου S-Duct, προέρχεται κι αυτός από την 488 Pista, αλλά έχει επανασχεδιαστεί προκειμένου να αυξηθούν τα επίπεδα κάθετης δύναμης κατά 15%, συγκριτικά με την 488 GTB.
Νέοι είναι οι συμπαγείς προβολείς LED, που επέτρεψαν στους αεροδυναμιστές της Ferrari να ενσωματώσουν εισαγωγές αέρα για τα φρένα, σε συνδυασμό με αυτές που υπάρχουν στον προφυλακτήρα. Ως εκ τούτου, ο αέρας ταξιδεύει σε ολόκληρα τα τόξα των τροχών και έτσι αποφεύχθηκε η χρήση μεγαλύτερων σε διαστάσεις φρένων, για να αντεπεξέλθουν στις ανάγκες επιβράδυνσης του ισχυρού μοτέρ. Αναφορικά με το πίσω παρμπρίζ Lexan, από το οποίο φαίνεται ο κινητήρας του οχήματος, η ιδέα του έχει παρθεί από τη γνωστή F40.
Οι εγκοπές του βοηθούν στην απαγωγή της θερμότητας από το τμήμα του κινητήρα, δίχως να επηρεάζεται η απόδοση του πίσω σπόιλερ. Το τελευταίο από την πλευρά του έχει σχεδιαστεί για να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη. Καλύπτει κατά κάποιον τρόπο τα πίσω φωτιστικά σώματα, χαμηλώνοντας παράλληλα οπτικά το κέντρο βάρους.
Όσον αφορά στην καμπίνα των επιβατών, παραμένει προσωποκεντρική προς τον οδηγό, αλλά κάθε τμήμα του ταμπλό, των θυρών και της κονσόλας, έχουν επανασχεδιαστεί. Η νέα γενιά του HMI (Human Machine Interface) πλαισιώνεται από τους εξαεριστήρες, το νέο τιμόνι, όπως επίσης από τη νέα οθόνη αφής 8,5 ιντσών.
Πηγή: Ferrari