Η εταιρεία παρουσιάζει το νέο πακέτο Dendo Drive House, τα νέα Engelberg Tourer, ASX και το επίσης νέο L200.
Στο 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (05-17 Μαρτίου) δίνει το «παρών» και η Mitsubishi, η οποία παρουσιάζει για πρώτη φορά τα Engelberg Tourer και ASX, ενώ το L200 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Επιπροσθέτως, η εταιρεία θα επιδείξει μια νέα υπηρεσία, την Dendo Drive House (DDH), που προσφέρει λύσεις για τη μείωση της κλιματικής αλλαγής και τη στήριξη της ζήτησης για περισσότερη ενέργεια.
Το σύστημα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να παράγουν, αποθηκεύουν και να μοιράζουν την ενέργεια ανάμεσα στο όχημα και την οικία τους. Το πακέτο, που αποκαλείται Dendo και στα ιαπωνικά μεταφράζεται σε «ηλεκτρικό», πλαισιώνεται από ηλιακά πάνελ, αμφίδρομο φορτιστή τεχνολογίας Vehicle-to-Home (V2H), οικιακή μπαταρία και ένα Mitsubishi PHEV.
Στην επίδειξη που θα πραγματοποιηθεί, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να καταλάβουν πώς θα έχουν μειωμένους λογαριασμούς ρεύματος και κόστη, πώς θα παρέχουν τροφοδοσία έκτακτης ανάγκης και πώς θα δημιουργούν μια πιο βιώσιμη παροχή.
Επίδειξη διασυνδεδεμένων υπηρεσιών
Σε άλλο μέρος του περιπτέρου της Mitsubishi στη Γενεύη, η εταιρεία θα προχωρήσει σε επίδειξη του Mitsubishi Connect. Σε αυτή, οι επισκέπτες θα μπορέσουν να κατανοήσουν πώς το σύστημα πολυμέσων Smartphone-link Display Audio (SDA) μπορεί να παράσχει ασφάλεια και ενημερωδιασκέδαση, μέσω κινητού τηλεφώνου ή άλλων συσκευών.
Νέο L200
Αναφορικά με τα οχήματα που παρουσιάζει στο Σαλόνι της Γενεύης η Mitsubishi, πέραν των προαναφερθέντων, παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο L200, που απευθύνεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Εισάγει μια νέα γενιά εμπρός σχεδιασμού του πλάνου Dynamic Shield της φίρμας, σύστημα 4κίνησης που βελτιώνει τη συμπεριφορά του σε όλες τις επιφάνειες, ενώ εφοδιάζεται με πολλά συστήματα ασφαλείας.
Το αυτοκίνητο έχει παραχθεί για να αντέχει στη σκληρή χρήση, να είναι αξιόπιστο και παράλληλα άνετο για τους επιβάτες.
Εφοδιάζεται με έναν νέο turbodiesel κινητήρα 2,2 λίτρων, που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή με χειροκίνητα. Η επιτάχυνσή του είναι γρήγορη και γραμμική ταυτόχρονα, παράγοντας λιγότερο θόρυβο. Διαθέτει καταλύτη SCR που μειώνει τα οξείδια του αζώτου και πληροί τους κανονισμούς εκπομπών EURO 6d-TEMP.
Πηγή: Mitsubishi